MuscleMeat

Meer immigratie dan emigratie in Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In brussel hebben die buitenlanders 3 maanden geleden nog weerstand
gehad van hooligans, dus als het echt uit de hand zou lopen zullen er wel
genoeg belgen staan. :cool:

Het loopt niet uit de hand voordat de belgen in de minderheid zijn.En je moet er niet alleen staan als het nodig is, maar voordat het nodig is al.Want het gaat nodig worden....

Op internet lees ik zo'n 45 % allochtoon in brussel.
 
is er geen andere weg om een vrouw te vinden? :eek:


nope, ik heb het helemaal gehad. ik koop er nu gewoon 1!

:roflol:

maar ff serieus; poolse en russische vrouwen zijn zeker mooi.


ot:
het zal er zeker niet beter op worden. maar ja tegen die tijd dat het hier tig oostblokkers zitten, ben ik hopelijk vertrokken.
 
Het loopt niet uit de hand voordat de belgen in de minderheid zijn.En je moet er niet alleen staan als het nodig is, maar voordat het nodig is al.Want het gaat nodig worden....

Op internet lees ik zo'n 45 % allochtoon in brussel.

De vraag is wie gaat er staan, wie gaat er initiatief nemen,
ik vind het vlaams belang al redelijk soft worden de laatste tijd..
 
nope, ik heb het helemaal gehad. ik koop er nu gewoon 1!

:roflol:

maar ff serieus; poolse en russische vrouwen zijn zeker mooi.


ot:
het zal er zeker niet beter op worden. maar ja tegen die tijd dat het hier tig oostblokkers zitten, ben ik hopelijk vertrokken.

:cool:
 
Ik was vorige week in Nijmegen , moest daar een pakje gaan leveren in een groot ziekenhuis, zag ik opeens een pijltje staan Gebedsruimte voor Moslims omg :eek2:
 
Mooi; dan zal ik binnenkort ook maar eens een uitzendbureau beginnen met Polen.;)
 
Ik was vorige week in Nijmegen , moest daar een pakje gaan leveren in een groot ziekenhuis, zag ik opeens een pijltje staan Gebedsruimte voor Moslims omg :eek2:

Radboud ziekenhuis ja. Naast de kapper:D
Niet te geloven he. Vind dat ook te belachelijk voor woorden. Maar wij zijn een linkse stad. Ken alleen niemand die links stemt, behalve wat studenten.

Heel raar is dat. Alles en iedereen hoor ik over rechts, en wij zijn altijd volledig links:(
 
Wat zou jij doen als je in je land slecht werk vind of te weinig verdiend of gewoon k*t omstandigheden zijn . dan ga je toch ook ergens anders je geluk beproeven of wat denk je ? :D je moet het ook eens van de andere kant bekijken . ik zou het wel weten als ik in een arm land met een slecht beleid zou wonen. ik zou meteen naar een goed welvarend land gaan .

tuurlijk als er teveel mensen naar hier komen word het voor iedereen moeilijker . je moet gewoon goede regels opstellen .
 
Bijna elk groot land in europa heeft nog een cultuur dat er sterk bovenuit steekt en dat is hun eigen cultuur.

Kijk naar duitsland, frankrijk, engeland.....

Maar nederland word een mixlandje, een beetje van dat en een beetje van dat.

Het centrum van culturen.


En dan potverdomme nieuws verspreiden dat ze nodig zijn voor werk, schop eerst die allochtonen werklozen die al hier zijn eens aan de bak en de nederlanders die in staat zijn te werken met een uitkering.Want zo los je het probleem niet op.
gebeurt al, maar nederlanders zijn gewoon luie honden die niet willen werken. zelfs al moet een baas meer betalen voor een pool zal hij liever die pool hebben, simpelweg omdat die wel werkt en niet huilt als er 10 minuutjes langer gewerkt moet worden. een pool zal eerder vragen of hij niet 2u door mag werken. prima gasten.

Omg, ik dacht dat brussel nog redelijk belgisch was.

Maar als rechts bij jullie zo groot is en er word niet geluisterd spreken we toch helemaal niet van een democratie ?

Is dit eigenlijk wel legaal dan, mag je het volk zomaar negeren ?

Misschien moet er eens wat gebeuren bij jullie waardoor ze de oren wel los kunnen doen.
achja, zelfde situatie als in nl met janmaat, die is ook tijdenlang genegeerd door die druiloren in de tweede kamer, dat is een van de oorzaken van de vele proteststemmen nu in nl en de grote mate van politiek cynisme onder de bevolking.
 
haha huilies, olievlek for the win!!
 
Ach, met Polen heb ik niet zoveel problemen, zijn prima mensen inderdaad. Altijd bereid om hard te werken.

Het zijn moslims waar ik een schurft aan heb. Enige wat ze kunnen is kinderen fokken en een uitkering trekken.
 
ik heb een hekel aan iedereen die te lui is om te werken en daarom recht denken te hebben op belastinggeld waar een ander hard voor heeft gewerkt. of het nou moslims of nederlanders zijn. helaas is het wel zo dat moslims statistisch gezien vaker tot deze categorie horen, maar dat maakt ze niet allen slecht.
 
Wat zou jij doen als je in je land slecht werk vind of te weinig verdiend of gewoon k*t omstandigheden zijn . dan ga je toch ook ergens anders je geluk beproeven of wat denk je ? :D je moet het ook eens van de andere kant bekijken . ik zou het wel weten als ik in een arm land met een slecht beleid zou wonen. ik zou meteen naar een goed welvarend land gaan .

tuurlijk als er teveel mensen naar hier komen word het voor iedereen moeilijker . je moet gewoon goede regels opstellen .

Daar heb je ook zeker gelijk in en dat kun je al die mensen die hun geluk elders gaan beproeven ook zeker niet kwalijk nemen.

Als Nederland mij te weinig te bieden heeft en ik heb nog maar weinig toekomst hier zal ik misschien ook overwegen om elders een nieuw bestaan op te bouwen.
Alleen ik heb in tegenstelling tot veel imigranten die hier in Nederland wonen het fatsoen me aan tepassen aan de desbetreffende cultuur.
Kan of wil ik dat niet dan moet ik gauw maken dat ik wegkom.

En dat is precies hetgeen waar ik en vele mij mateloos aan ergeren.
Het eisen stellen van imigranten we willen dit ,we moeten dat,er moet een Moskee komen etc.etc.
Bouwen ze voor mij ook een Kerk als ik besluit om in Dubai te gaan wonen?
 
In feite zou je kunnen zeggen dat Jan Maat de grondlegger was het politieke fenomeen breken met de bestaande draad in de politiek, evenals de spreekwijze die in het Haagse cultuurtje toendertijd werd gehanteerd.

Het vreemde is, dat NIEMAND z'n rechtse citaten nu kan ontkrachten.

'Nederland is vol' is hij voor vervolgd.

'Als we niet snijden in ons asielbeleid, hebben wij over 15 jaar een explosieve samenleving'

'En dan zit er geen addertje onder 't gras, nee dat zit er een cobra.'

Hij verwoorden geluiden uit de samenleving maar niemand in de Tweede Kamer luisterde, toen z'n vriendin haar benen verloor door brandstichting en hij zelf ter nauwe nood ontsnapte vond de regering het wel best.

En onze huidige Jan Peter? Die vreest de doodsteek als hij eerlijk zou openbaren dat het Nederlandse volk op sommige terreinen al unaniem gebonden is aan zaken die vanuit Brussel worden geregeld.

Ja mensen, anno 2008 groeien wij nog steeds op in de politiek der illusie.

Onze cultuur staat onder grote druk, niet door vreemdelingen. Maar door het district Nederland dat zich in Europa bevind en een extern bestuur gaat kennen.

JOUW zuurverdiende belastingcenten gaan naar Europese fondsen waar corrupte Oost blok en Balkan landen hun geweldadige zakenvullers rustig mee kunnen houden.
 
Daar heb je ook zeker gelijk in en dat kun je al die mensen die hun geluk elders gaan beproeven ook zeker niet kwalijk nemen.

Als Nederland mij te weinig te bieden heeft en ik heb nog maar weinig toekomst hier zal ik misschien ook overwegen om elders een nieuw bestaan op te bouwen.
Alleen ik heb in tegenstelling tot veel imigranten die hier in Nederland wonen het fatsoen me aan tepassen aan de desbetreffende cultuur.
Kan of wil ik dat niet dan moet ik gauw maken dat ik wegkom.

En dat is precies hetgeen waar ik en vele mij mateloos aan ergeren.
Het eisen stellen van imigranten we willen dit ,we moeten dat,er moet een Moskee komen etc.etc.
Bouwen ze voor mij ook een Kerk als ik besluit om in Dubai te gaan wonen?

ja dat is wel waar. als ik in een ander land zou wonen en ik zou gelovig zijn met een grotere groep andere van m'n land . Zou ik zelf met die groep een kerk / grond of wat dan ook financieren. en niet eisen

het maakt me wel geen ruk uit of hier nu moskee's of andere soort kerken worden neergeplaatst . Zo lang ze dat zelf allemaal maar financieren heb ik er geen probleem mee .

maar ik ken die situatie eigenlijk niet zo goed die je mij zegt . Mischien moesten ze dat eisen omdat ze dat niet mochten ? ik weet het niet. ik vind dat iedereen vrij is om zijn geloof of ( onzin ) te aanbidden . zolang ze andere mensen niet lastigvallen

en nu komt het vervelende bijna alle geloof op de aarde valt andere mense lastig :D Dus weg met die soep onzin
 
Wel grappig, ik zie in België steeds meer mensen van vreemde origine rondrijden met een Vlaams Belang sticker. Zelfs koppels waarvan de vrouw blank/autochtoon is en de man gekleurd/allochtoon. En dan links maar zeveren over dat VB'rs racisten zijn. Veel standpunten van het VB zijn door velen gedragen en als ze al ooit racistisch zouden geweest zijn is daar nu in elk geval niets meer van over. De enige reden waarom ik er niet meer op stem is door De Winter met zijn domme acties en het feit dat ze helaas in een cordon sanitair zitten, anders hadden ze al lang mijn stem gekregen.
 
Back
Naar boven