XXL Nutrition

Brinta (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

knaller

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2007
Berichten
303
Waardering
2
hallo,

vandaag voor het eerst brinta aangeschaft en eens opgevreten maar vind er geen kraak of smaak aanzitten behoorlijk vies vink het eigenlijk...
heb het gemaakt met warme melk..

nu is mijn vraag hoe maken jullie dit lekkerder en kan het ook gewoon met koude melk/water???

alle tips/recepten welkom
 
ik eet het droog
 
limonade siroop overheen knikkeren...
 
Beetje suiker erdoor deed ik vroeger altijd.. Nu beetje proteine met smaakje..
 
hallo,

vandaag voor het eerst brinta aangeschaft en eens opgevreten maar vind er geen kraak of smaak aanzitten behoorlijk vies vink het eigenlijk...
heb het gemaakt met warme melk..

nu is mijn vraag hoe maken jullie dit lekkerder en kan het ook gewoon met koude melk/water???

alle tips/recepten welkom

ik flikker 75gr brinta in mn shake baker, btje whey erbij... 400 a 500ml magere melk, 1 eetlepel olijfolie... beetje schudden en *snel* (voor het dik wordt) naar achter gooien.

is best goed te doen zo ;)
 
met schijfjes banaan of met rozijnen kan dacht ik ook

ik eet het met een klein schepje druivensuiker en dan of rozijnen of banaan.
 
hallo,

vandaag voor het eerst brinta aangeschaft en eens opgevreten maar vind er geen kraak of smaak aanzitten behoorlijk vies vink het eigenlijk...
heb het gemaakt met warme melk..

nu is mijn vraag hoe maken jullie dit lekkerder en kan het ook gewoon met koude melk/water???

alle tips/recepten welkom

Zoals met veel dingen is het waarschijnlijk gewoon wennen voor je, ik had precies hetzelfde als jij in het begin. Na een paar weken word het gewoon routine en is het NP. Nu eet ik het echter niet meer omdat ik het rotzooi vind.
 
150gr. met 500ml. magere melk, banaatje erdoor en Syntha-6.. Lekkerder ontbijt bestaat niet.. :D
 
50gr brinta,50gr havermout, 1 theelepeltje suiker, 400ml magere melk.
Even in de blender en 5 minuten laten staan, daarna alles even in de microwave/magnetron en smullen maarrrrr

hartstikke lekker, mijn ontbijtje :meal:
 
150gr.. tering dat zal me een dikke drap worden! ;)

Haha valt wel mee.. Heb het vanaf het begin altijd zo gedaan dus ben eigenlijk niet anders gewend. Als ik minder brinta doe vind ik het te vloeibaar. :p
Heb nog nooit gehad dat me brinta keihard wordt.. lees dat overal maar heb het nog nooit ervaren, gelukkig.
 
In het begin vond ik het ook niet lekker maar even het pak door bikkelen en het went.
Wat bij mij helpt is die waardes aanhouden zoals brinta ze voorschrijft, ik neem wel een dubbele portie.
voor mij is dat 440 ml melk en 70 gram brinta, vind ik de beste verhouding.
 
Brinta niet lekker!? Uit welk hol kom jij?? Brinta is heerlijk!! ;)
 
leuk skyline plaatje trouwens AvD :D
 
ja, met een 'beetje' suiker ja
 
schepje (chocolade) whey erdoor: weer paar extra eiwitjes en de smaak wordt 10x beter
 
Ik doe het gewoon met warme melk en voeg er wat suiker bij.
 
ik deed toen ik klein was en alles vies vond, chocolade vlokken door mijn warme brinta.

nu eet ik het gewoon koud en flink verdund zodat ik het achterover kan gieten.
 
hallo,

vandaag voor het eerst brinta aangeschaft en eens opgevreten maar vind er geen kraak of smaak aanzitten behoorlijk vies vink het eigenlijk...
heb het gemaakt met warme melk..

nu is mijn vraag hoe maken jullie dit lekkerder en kan het ook gewoon met koude melk/water???

alle tips/recepten welkom

Brinta + vanille eiwit + koud water, mixen. Helemaal nix mis mee.
 
Back
Naar boven