Fitness Seller

Polefitness...

Bezoekers in dit topic

Nou,

we zijn al weer 6 dagen verder dus ik vermoed dat je wel weer wat progessie hebt gemaakt.
Ik adviseer dan ook om weer wat nieuwe foto's te plaatsen.

SC
 
Dus de meeste ervaren mensen hier kunnen toch ook zonder veel oefenen hieraan blijven hangen? Of is het vooral techniek dan?

Naja dat niet,
want zoals de meeste denken is het appeltje eitje en kan iedereen het..
Dat is dan weer niet zo,
maar de meisjes die meedoen en geen kracht in hun armen hebben kunnen dan de draaien wel heel sierlijk maar met de dingen op de foto's hebben ze moeite..
 
Nou,

we zijn al weer 6 dagen verder dus ik vermoed dat je wel weer wat progessie hebt gemaakt.
Ik adviseer dan ook om weer wat nieuwe foto's te plaatsen.

SC

Ik kan deze week niet i.v.m. mijn werk,
ga volgende week twee keer :)
 
Je traint bij avilas zo te zien :P

(welke dag doe je het?)
 
knap hoor :)
mooie fysiek zo te zien
en idd gespierde rug heb je
 
Onlangs nog op vakantie geweest? :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Onlangs nog op vakantie geweest? :D

[Link niet meer beschikbaar]

denk dat bij die strip protest actie
mijn test level wel met minstens 8% zou stijgen :o :p
 
Alhoewel ik dit zelf nooit gedaan heb, weet ik van iemand die dit doet dat het erg zwaar is zowel conditioneel als kracht.
Wat zijn je doelen en welke heb je (al) bereikt?

GRZ

PS: PM?
 
mn schoonzusje doet dit ook!is instructrice ziet er wel sexy uit zo'n klas vol mooie dames in een paal!!
 
Doet er nog iemand mee aan NK Polefitness contest 2008?
Voorrondes beginnen deze maand....
 
Als jij je best doet, en ik heel veel gedronken heb, dan kan je mij best krijgen.
 
Als jij je best doet, en ik heel veel gedronken heb, dan kan je mij best krijgen.
mijn support heb je rob! laat je het op tijd horen? dan verf ik een boemlauw spandoek voor je!
 
Uiteraard.

Volgens mij is deze ongein moeilijker als je naakt bent btw.

ik stel voor dat de volgende foto's naakt zullen zijn om zo de progressie te volgen van het paalhangen :D
 
uhh jaa okee? Zeg jen, wat moet ik hiermee?

Ik zie wel een gespierde rug, maar verder is je fysiek een beetje moeilijk te beoordelen. :D
Ik denk dat we het hier allemaal op prijs zouden stellen als je wat toepasselijkere(= minder) kleding aan zou trekken de volgende keer :evilnana:
 
Back
Naar boven