Fitness Seller

Proteine Shakes. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shadya

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
6
Waardering
0
Hallo,

Het klinkt misschien beetje raar maar ik wil beginnen met proteine of whey shakes te drinken zodat mijn borsten billen en benen groeien ik hoorde dat als je deze 3 keer per week drinkt en erbij traint je een hele mooie lichaam krijgt.
Mijn probleem is in ben 20 1.75 en heb superlange dunne benen. Klein beetje een kont door mijn afkomst en hele kleine tieten.
Misschien zou iemand mij hiermee kunnen helpen of het wel echt zin heeft om geld te spenderen aan shakes. Want als het werkt doe ik het graag.

Groetjes
 
probeer dat meisje eens te helpen ipv haar belachelijk te maken IJser!
 
3 x per dag eten..tussen die maaltijden een wheyshake en lekker gaan trainen
 
Ach joh maak je geen zorgen hoor ik trek me niet veel van dat soort mensen aan die alleen maar domme smileys kunnen sture..
Misschien is t inderdaad ook beetje een rare vraag maar ik heb liever zekerheid voordat ik allerlei troep in mijn lichaam gooi..
Maar wel bedankt dat je voor me opkwam dave:)
 
moet ik zoveel shakes drinken? hahahaha
oke... nee is goed:) dank je wel:)
en als ik eruitzie als een opgehoopte bodybuildster (no offence) kom ik je wel halen he want ik wil me natuurlijke mooie rondigen weer terug niet een gespierde blok worden...
 
moet ik zoveel shakes drinken? hahahaha
oke... nee is goed:) dank je wel:)
en als ik eruitzie als een opgehoopte bodybuildster (no offence) kom ik je wel halen he want ik wil me natuurlijke mooie rondigen weer terug niet een gespierde blok worden...

Shaydya, alsje jouw doelen wilt bereiken zul je zwaar moeten trainen ca 4 keer per week. Vooral squaten, lunges en leg extension. Daarbij zul je veel eiwitten moeten eten maar gezien je lengte en bouw kun je die eenvoudig uit voeding halen (kwark, kip, brinta en eieren).

Kijk eens op de stickys voor trainings oefeningen en voeding.

succes

d
 
je ziet er niet zomaar als bodybuilder uit..wees niet bang om hard te trainen en eet goed. je hoeft niet op hongerstaking als je goed schoon voedsel eet
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom gaan hier mensen serieus op in?
 
Omdat we graag onze leden serieus vooruit helpen. Iedereen is ooit gestart en onwetendheid is dan vaak het startpunt.

d
 
Hahaha, idd dit kan gewoon niet waar zijn. Je tieten die zullen groeien door shakes te drinken :roflol:
 
Hahaha, idd dit kan gewoon niet waar zijn. Je tieten die zullen groeien door shakes te drinken :roflol:

Shit, nu snap ik het!

Ik neem veel te weinig shakes!:mad::D
 
schatje misschien is dat omdat je een body builder bent en een andere bouw hebt maar ik heb eerder andere shakes gedronken en ze groeiden ECHT WEL:)...
en he heel erg bedankt van de mensen die er WEL normaal op konden beantwoorden ik heb veel tips van jullie gekregen en ik zal jullie wel een eindresultaat als foto sturen als jullie me jullie mail geven:)
 
en hoezo ben ik een kloontje:S..... apart mens..
 
schatje misschien is dat omdat je een body builder bent en een andere bouw hebt maar ik heb eerder andere shakes gedronken en ze groeiden ECHT WEL:)...
en he heel erg bedankt van de mensen die er WEL normaal op konden beantwoorden ik heb veel tips van jullie gekregen en ik zal jullie wel een eindresultaat als foto sturen als jullie me jullie mail geven:)


omg.... :roflol: !!!!!!!!!!!11


2ikuxck.gif
 
schatje misschien is dat omdat je een body builder bent en een andere bouw hebt maar ik heb eerder andere shakes gedronken en ze groeiden ECHT WEL:)...
en he heel erg bedankt van de mensen die er WEL normaal op konden beantwoorden ik heb veel tips van jullie gekregen en ik zal jullie wel een eindresultaat als foto sturen als jullie me jullie mail geven:)

Pas op!! :spam: :eek:
 
Hallo,

Het klinkt misschien beetje raar maar ik wil beginnen met proteine of whey shakes te drinken zodat mijn borsten billen en benen groeien ik hoorde dat als je deze 3 keer per week drinkt en erbij traint je een hele mooie lichaam krijgt.
Mijn probleem is in ben 20 1.75 en heb superlange dunne benen. Klein beetje een kont door mijn afkomst en hele kleine tieten.
Misschien zou iemand mij hiermee kunnen helpen of het wel echt zin heeft om geld te spenderen aan shakes. Want als het werkt doe ik het graag.

Groetjes
omg:cool:
Eten eten en eten, dan groeien je borsten vanzelf in de zin dat je heus niet cup f krijgt maar ze gaan niet hangen, hoe minder je eet des te kleiner je borsten worden en zakjes worden (gatverdamme). Whey shakes zijn er voor te trainen bodybuilders en krachtsport,het is geen tietgroei
Stel je voor dat Whey shakes borstvergroting veroorzaakt dan wil ik niet weten hoe alle mannen hier erbij lopen. En voor de rest gebruik anders silliconen ofzo als je grote wilt hebben
 
Back
Naar boven