XXL Nutrition

Wat moet het k*t zijn om vrouw te zijn en klein te zijn

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 9K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ach ik ben zo ongeveer 1.70 dat heeft zijn voors en tegens.
In de Bodybuildingsport is het ideaal ik ben veel gauwer massiefer dan de lange jannen die erg hun best proberen te doen in de Gym.:D

Mijn vriendin is een blonde pomp van 1.82 dus dat is best een groot verschil.
Who Cares al mijn exen waren groter (op 2 na dan).

Het zit er nog steeds erg ingebakken dat de man groter behoort te zijn dan de vrouw.Hoezo emancipatie?
Maar als je een lamlul van een vent bent dan kun je wel 1.90 zijn maar dat compenseer je dan toch echt niet met je lengte.

Een kleine vrouw zou mij persoonlijk niet zo veel uitmaken,ik kijk toch echt naar de persoon die zei is.
Tatjana Simic is ook een klein meiske maar wat was het toch een bloedmooie vrouw in dr hoogtijdagen.



heb het zelf ook idd. al mijn vriendinnetjes waren ook langer. ben zelf 1,67 en heb altijd vriendinnetjes van minimaal 1,75 gehad. (op 1 na, die was iets van 1,60). mijn langste was hoogblond en iets van 1,86. normaal gesproken val ik nooit op blond.
 
Ach ik ben zo ongeveer 1.70 dat heeft zijn voors en tegens.
In de Bodybuildingsport is het ideaal ik ben veel gauwer massiefer dan de lange jannen die erg hun best proberen te doen in de Gym.:D

Mijn vriendin is een blonde pomp van 1.82 dus dat is best een groot verschil.
Who Cares al mijn exen waren groter (op 2 na dan).
Het zit er nog steeds erg ingebakken dat de man groter behoort te zijn dan de vrouw.Hoezo emancipatie?
Maar als je een lamlul van een vent bent dan kun je wel 1.90 zijn maar dat compenseer je dan toch echt niet met je lengte.

Relax dude, niks om je over op te winden.
 
heb het zelf ook idd. al mijn vriendinnetjes waren ook langer. ben zelf 1,67 en heb altijd vriendinnetjes van minimaal 1,75 gehad. (op 1 na, die was iets van 1,60). mijn langste was hoogblond en iets van 1,86. normaal gesproken val ik nooit op blond.

Niets mis met blonde meiskes.
 
Relax dude, niks om je over op te winden.


Hoop bekrompen reakties hier maar had ook in feitte niets anders verwacht precies hoe de hele mens inelkaar zit zo stereotyp als de pest.

Iedereen die zo zijn best doet om zo vooruitstrevend mogelijk te zijn is dat vaak in feitte helemaal niet.
Want uiteindelijk vervallen de meeste gewoon in de oeroude cliche's en gewoontes en waarom ? Dat is lekker veilig;)

Hier wat achterhaalde cliche's

-De man hoort groter te zijn dan de vrouw.
-De man hoort meer te verdienen als de vrouw
-Bij een scheiding wordt het kind automatisch toegewezen aan de vrouw.
-De vrouw moet slank zijn,terwijl eigenlijk het gros juist wel houdt van een stevige vrouw maar dat terzijde.
-Een vrouwelijke bodybuildster is lelijk want het is te mannelijk

Waarom krampachtig proberen vasthouden aan totaal achterhaalde regels omdat de massa bepaald hoe het hoort te zijn?
Je gaat toch op je eigen gevoel af ?
Althans als je een beetje karakter hebt
 
Hoop bekrompen reakties hier maar had ook in feitte niets anders verwacht precies hoe de hele mens inelkaar zit zo stereotyp als de pest.

Iedereen die zo zijn best doet om zo vooruitstrevend mogelijk te zijn is dat vaak in feitte helemaal niet.
Want uiteindelijk vervallen de meeste gewoon in de oeroude cliche's en gewoontes en waarom ? Dat is lekker veilig;)

Hier wat achterhaalde cliche's

-De man hoort groter te zijn dan de vrouw.
-De man hoort meer te verdienen als de vrouw
-Bij een scheiding wordt het kind automatisch toegewezen aan de vrouw.
-De vrouw moet slank zijn,terwijl eigenlijk het gros juist wel houdt van een stevige vrouw maar dat terzijde.
-Een vrouwelijke bodybuildster is lelijk want het is te mannelijk

Waarom krampachtig proberen vasthouden aan totaal achterhaalde regels omdat de massa bepaald hoe het hoort te zijn?
Je gaat toch op je eigen gevoel af ?
Althans als je een beetje karakter hebt

Achterhaald of niet het merendeel klopt toch echt.
 
-De man hoort groter te zijn dan de vrouw.
-De man hoort meer te verdienen als de vrouw
-Bij een scheiding wordt het kind automatisch toegewezen aan de vrouw.
-De vrouw moet slank zijn,terwijl eigenlijk het gros juist wel houdt van een stevige vrouw maar dat terzijde.
-Een vrouwelijke bodybuildster is lelijk want het is te mannelijk

Je vergeet dat de vrouw moet gehoorzamen aan de man.
 
Keine meisjes zijn I.P.H. ...... ideale pijp hoogte ;-)
 
En het enige recht het aanrecht is toch?
Kijk jij hebt het begrepen :thumbup:

Maar ff serieus, een vrouw die (aanzienlijk) groter is dan de man kan dus echt totaal niet he. Mannelijkheid betekent dat je mannelijker bent dan je vrouwelijke partner, als het omgekeerde het geval is dan kan men spreken van een abnormale situatie. Je kan dit nog zoveel achterhaald en ouderwets noemen als je wilt, het blijft een feit: het is geen gezicht.
 
Hoop bekrompen reakties hier maar had ook in feitte niets anders verwacht precies hoe de hele mens inelkaar zit zo stereotyp als de pest.

Iedereen die zo zijn best doet om zo vooruitstrevend mogelijk te zijn is dat vaak in feitte helemaal niet.
Want uiteindelijk vervallen de meeste gewoon in de oeroude cliche's en gewoontes en waarom ? Dat is lekker veilig;)

Hier wat achterhaalde cliche's

-De man hoort groter te zijn dan de vrouw.
-De man hoort meer te verdienen als de vrouw
-Bij een scheiding wordt het kind automatisch toegewezen aan de vrouw.
-De vrouw moet slank zijn,terwijl eigenlijk het gros juist wel houdt van een stevige vrouw maar dat terzijde.
-Een vrouwelijke bodybuildster is lelijk want het is te mannelijk

Waarom krampachtig proberen vasthouden aan totaal achterhaalde regels omdat de massa bepaald hoe het hoort te zijn?
Je gaat toch op je eigen gevoel af ?
Althans als je een beetje karakter hebt



idd, goede post!

zat een keer op een chicks forum (nee, ben niet gay), maar het ging over hoe de ideale man eruitziet en of lengte belangrijk is. de meeste meisjes/vrouwen hebben toch liever een man die langer is, maar als hij echt heel leuk is en gevoelens komen erbij kijken, dan maakt lengte helemaal niet uit.

er waren zelfs een paar vrouwen die niks van kleine mannen moesten weten en alleen maar lange mannen wilden. later kwamen zij daarop terug, omdat zij een man hadden ontmoet die kleiner was, maar wel heel erg leuk. "tja, dan laat je hem toch niet gaan, alleen maar omdat hij kleiner is"

it's all about de gevoelens bij vrouwen. ook al ben je dik, dun, klein, groot, lelijk. als je op hun gevoelens kan inspelen, maakt uiterlijk geen reet uit.
 
Kijk jij hebt het begrepen :thumbup:

Maar ff serieus, een vrouw die (aanzienlijk) groter is dan de man kan dus echt totaal niet he. Mannelijkheid betekent dat je mannelijker bent dan je vrouwelijke partner, als het omgekeerde het geval is dan kan men spreken van een abnormale situatie. Je kan dit nog zoveel achterhaald en ouderwets noemen als je wilt, het blijft een feit: het is geen gezicht.

Dat is in jou beleving dan geen gezicht.
Een hardcore bodybuilder is ook geen gezicht,iemand die zo overdreven gespierd is ook abnormaal volgens de grote meerderheid van de mensen.

Stereotype hokjesdenken hoe de dingen horen te zijn,als ik ergens een spuughekel aan heb is dat het wel.
 
Waarom zijn de meeste vrouwen kleiner dan mannen?
 
Kijk jij hebt het begrepen :thumbup:

Maar ff serieus, een vrouw die (aanzienlijk) groter is dan de man kan dus echt totaal niet he. Mannelijkheid betekent dat je mannelijker bent dan je vrouwelijke partner, als het omgekeerde het geval is dan kan men spreken van een abnormale situatie. Je kan dit nog zoveel achterhaald en ouderwets noemen als je wilt, het blijft een feit: het is geen gezicht.


volgens wie kan dat niet? en waarom spreken we van een abnormale situatie? ik vind dat jij een vertekend beeld geeft van een ideale maatschappij. en jij vindt het geen gezicht, dat wil nog niet zeggen dat het een feit is, maar iets subjectiefs. ligt het dan aan hun of aan je eigen tekorkoming?


Dat is in jou beleving dan geen gezicht.
Een hardcore bodybuilder is ook geen gezicht,iemand die zo overdreven gespierd is ook abnormaal volgens de grote meerderheid van de mensen.

Stereotype hokjesdenken hoe de dingen horen te zijn,als ik ergens een spuughekel aan heb is dat het wel.


idd, kan ook niet tegen hokjes denkende mensen. leven in een eigen bekrompen denkwereld
 
idd, goede post!

zat een keer op een chicks forum (nee, ben niet gay), maar het ging over hoe de ideale man eruitziet en of lengte belangrijk is. de meeste meisjes/vrouwen hebben toch liever een man die langer is, maar als hij echt heel leuk is en gevoelens komen erbij kijken, dan maakt lengte helemaal niet uit.

er waren zelfs een paar vrouwen die niks van kleine mannen moesten weten en alleen maar lange mannen wilden. later kwamen zij daarop terug, omdat zij een man hadden ontmoet die kleiner was, maar wel heel erg leuk. "tja, dan laat je hem toch niet gaan, alleen maar omdat hij kleiner is"

it's all about de gevoelens bij vrouwen. ook al ben je dik, dun, klein, groot, lelijk. als je op hun gevoelens kan inspelen, maakt uiterlijk geen reet uit.



Klopt voor een groot gedeelte van de vrouwen wel.

MAAR
Een vrouw wil zich graag veilig voelen bij de man. Hoe kan hij haar veilig doen voelen als hij een hand om haar heen legt die niet omsluit.

ik vind het veilig voelen bij mijn man erg belangrijk. Daarom alleen al zou ik nooit gevoelens krijgen voor een korter iemand. Ik heb wel eens gehad dat ik iemand echt heel heel heel leuk vond maar hij was 10 cm kleiner. Ik heb er afstand van genomen. Nooit spijt van gehad.
 
Hoop bekrompen reakties hier maar had ook in feitte niets anders verwacht precies hoe de hele mens inelkaar zit zo stereotyp als de pest.

Iedereen die zo zijn best doet om zo vooruitstrevend mogelijk te zijn is dat vaak in feitte helemaal niet.
Want uiteindelijk vervallen de meeste gewoon in de oeroude cliche's en gewoontes en waarom ? Dat is lekker veilig;)

Hier wat achterhaalde cliche's

-De man hoort groter te zijn dan de vrouw.
-De man hoort meer te verdienen als de vrouw
-Bij een scheiding wordt het kind automatisch toegewezen aan de vrouw.
-De vrouw moet slank zijn,terwijl eigenlijk het gros juist wel houdt van een stevige vrouw maar dat terzijde.
-Een vrouwelijke bodybuildster is lelijk want het is te mannelijk

Waarom krampachtig proberen vasthouden aan totaal achterhaalde regels omdat de massa bepaald hoe het hoort te zijn?
Je gaat toch op je eigen gevoel af ?
Althans als je een beetje karakter hebt


Bekrompen mijn reet.

1) hoeft niet perse als het om 1 of 2 cm gaat. Maar normaal gesproken moet een man groter zijn.

2)Natuurlijk hoort een man meer te verdienen. Vergeet niet dat vrouwen ook meer thuis moeten werken naast hun "gewone" baan. Ik zeg niet dat een man niks moet doen, maar een vrouw doet altijd meer.

3)Ook normaal, meeste kinderen hebben een betere/hechtere band met hun moeder. Kinderen kunnen heel moeilijk zonder een moeder, zonder vader komt vaker voor.

4)Dun met kleine tieten hoeft niet, maar te dik is ook niet goed. Goede zandloper vorm dus.

5)Vrouwelijke bodybuilders zijn echt niet om aan te zien, ik krijg allerlei kotsneigingen als ik foto's daarvan zie. Het lijkt meer een op een mislukte kloon uit een laboratorium dan op een vrouw.
Voordat mensen beginnen dat dit een "bodybuilding forum" is. In mijn ogen moet een man groot en sterk zijn, vrouwen zacht, knap. Uiterlijke kenmerken dan. Maarja dat is mijn mening.
 
Waarom zijn de meeste vrouwen kleiner dan mannen?
Minder groeihormoon + evolutie bepaalt dat de afmetingen van vrouwen minder belangrijk zijn omdat ze (groot of klein) minder voordeel kunnen halen uit fysiek overwicht. Als je deze redenering doortrekt zouden kleine mannen genetic failures zijn en grote vrouwen een genetisch "overschot" hebben. Voor paring maakt het in feite niks uit, maar in de vrije natuur scoort de langste en buffste gewoon. Zelfs chicks van 150cm zouden een kerel van 175cm niet zien staan. Je moet niet groter dan haar zijn, maar groter dan je concurrenten. Kleiner dan 175 zou je dus gewoon niet moeten voortplanten als je de natuur in zijn zuiverste vorm wil respecteren.

Anyway, gelukkig hebben we beschaving en hoeven we ons niet bezig te houden met dergelijke primitieve selectiecriteria.
 
1) hoeft niet perse als het om 1 of 2 cm gaat. Maar normaal gesproken moet een man groter zijn.

Er moet helemaal niets dat is iets wat je jezelf wijsmaakt wat wel en allemaal niet moet en zo beperk je jezelf ook in je vrijheid van denken en je doet jezelf ook nogeens tekort (What's in a Name?);)
Dus als er een vrouw op jou pad komt die alles in zich heeft wat jij belangrijk vind,kortom ze voldoet aan (bijna) alle door jou gestelde criteria.
Maarrrrrrrrrr ze is nu net even wat groter dan jij bent,laat je haar gaan?

2)Natuurlijk hoort een man meer te verdienen. Vergeet niet dat vrouwen ook meer thuis moeten werken naast hun "gewone" baan. Ik zeg niet dat een man niks moet doen, maar een vrouw doet altijd meer.

Hehe Back To The Fifties,wat is daar zo vanzelfsprekends natuurlijks aan?
Vrouw en man zijn gelijkwaardig ook als ze uitelkaar gaan moet ieder gewoon lekker zijn eigen boontjes doppen,dus niet bedelen om alimentatie.
Lekker zelfs je centjes verdienen.
Vrouwen mogen van mij hetzelfde verdienen als kerels dat doen.
Die van mij heeft een Universitaire opleiding achter de rug en verdient ook grof meer dan mij.En ik ? Ik vind het geweldig!;)

3)Ook normaal, meeste kinderen hebben een betere/hechtere band met hun moeder. Kinderen kunnen heel moeilijk zonder een moeder, zonder vader komt vaker voor.

Veel vrouwen verwekken alleen hun kind, dat kroont ze niet automatisch meteen tot moeder!Opvoeden is niet voor iedereen weggelegd!
Dus bij een scheiding moet er gekeken worden wie daar het best voor in aanmerking komt de vader of de moeder.
''Zonder vader komt vaker voor'' zeg je.
Dat is 9 van de 10 x geen bewuste keuze van de vader maar omdat de zwaar labiele moeder de omgang met het kind frustreerd.;)

4)Dun met kleine tieten hoeft niet, maar te dik is ook niet goed. Goede zandloper vorm dus.

Subjectief,ik val niet op slank,ik val juist op volslank.
Ferme kont,Cup ff,en lange benen
Goed vlees op mijn bord en in mijn bed!

5)Vrouwelijke bodybuilders zijn echt niet om aan te zien, ik krijg allerlei kotsneigingen als ik foto's daarvan zie. Het lijkt meer een op een mislukte kloon uit een laboratorium dan op een vrouw.
Voordat mensen beginnen dat dit een "bodybuilding forum" is. In mijn ogen moet een man groot en sterk zijn, vrouwen zacht, knap. Uiterlijke kenmerken dan. Maarja dat is mijn mening.

Oh nou ik vind het wel om aan te zien,in mijn ogen mag een vrouw ook sterk en groot zijn zonder haar ''vrouwelijkheid'' te verliezen.
Dan kun je veel mannelijke Bodybuilders ook meer op een aap zien lijken dan als op een vent.
 
Back
Naar boven