XXL Nutrition

Mijn raar PS3 probleem. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sephirothsnake

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2006
Berichten
14.139
Waardering
29
Ik heb al een hele tijd een raar probleem met mijn PS3 die ik hier in België in de Free Record Shop gekocht heb.

Bij pakweg de helft van mijn dvd's en blu-rays krijg ik de foutmelding foutieve regiocode.

Na talrijke telefoontjes naar de ps helpdesk waren ook zij ten einde raad. Tot er een slimmerd mijn serienr eens vroeg.

Wat blijkt na controle, ik heb een Indische PS3 :dunno:

Ik ga eens op mijn doos kijken en daar staat idd redio 5 op en wij zijn regio 2.


:grumble:

WTF doet een Indisch model hier in Tienen??

Ik heb eens benieuwd hoe ze gaan reageren wanneer ik met het toestel terugkeer.
 
Ze zouden je een ander toestel moeten geven in principe...
 
Dat si balen, ik ga die van mij dan maar eens controleren.

Goedkoper ingevoerd model ofzo? Je had hem misschien als een van de eerste?
 
Inruilen.

Misschien namaak, zou het kunnen ???
 
Ik denk gewoon een foute levering ofzo. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
 
Ik heb al een hele tijd een raar probleem met mijn PS3 die ik hier in België in de Free Record Shop gekocht heb.

Bij pakweg de helft van mijn dvd's en blu-rays krijg ik de foutmelding foutieve regiocode.

Na talrijke telefoontjes naar de ps helpdesk waren ook zij ten einde raad. Tot er een slimmerd mijn serienr eens vroeg.

Wat blijkt na controle, ik heb een Indische PS3 :dunno:

Ik ga eens op mijn doos kijken en daar staat idd redio 5 op en wij zijn regio 2.


:grumble:

WTF doet een Indisch model hier in Tienen??

Ik heb eens benieuwd hoe ze gaan reageren wanneer ik met het toestel terugkeer.

Het klinkt misschien raar, maar volgens mij koopt free record shop veel ps3's aan die naar de zak zijn.
Heb vroeger bij de release van ps2 ook eentje gekocht daar.
dvd wou ook ni afspele.
ECht rare dingen daar! koop nooit uw console bij free record shop!
 
Als ze hem niet omruilen of mijn geld terug geven heb ik een jobje voor de DBB knokploeg :cool:
 
Het klinkt misschien raar, maar volgens mij koopt free record shop veel ps3's aan die naar de zak zijn.
Heb vroeger bij de release van ps2 ook eentje gekocht daar.
dvd wou ook ni afspele.
ECht rare dingen daar! koop nooit uw console bij free record shop!

De free record shop is toch geen turkse winkel ? :D
 
Naar de winkel gegaan en porbleem uitgelegd.

Kerel was redelijk onverschillig... hij zei dat hij het hoofdbureau moest bellen enz...

K zei en wat denk je dat die gaan zeggen? een andere of geld terug....
Heb ik nog wat zitten afgeven en me kwaad gemaakt..

Hij kon niks doen...

Daar stond ik dan..

K zei zou ge geen stuk papier nemen en men gegevens opschrijven om me te bellen of denk je dat ik hier telkens met die ps3 naar toe ga sleuren om eens te horen hoe het zit..

echt niet klant vriendelijk die eikels...

En hij kon me er toch geen geven want hij had zer geen....

Ik wil een PS3 regio 2 en wat jullie er voor de rest mee doen kan me niet schelen...


Als hij maandag niet belt dan ga ik terug en ga ik die winkel niet meer uit..
 
dreig maar eens met test aankoop. Gewoon zeggen dat je klant bent bij TestAankoop en ze verschieten snel ze..want ze wille nie dat hun winkelnaam in de krant komt hiermee.

En anders es bellen naar de krant, zeggen dat ge illegale/namaak PS3 koopt in FRS.
 
Beter man, kun je goedkope dvd's vanuit india importeren! :D
 
Ik weet niet wie m'n account gehacked heeft, maar het is in ieder geval geen snugger figuur. Kapotte ps3 in FRS...kom op :rolleyes:
 
gewoon terug blijven gaan.
 
Als hij maandag niet belt dan ga ik terug en ga ik die winkel niet meer uit..
Goedzo :thumbs:

Je hebt recht op een nieuwe ps3 en de Free Record Shop is verplicht je een nieuwe te geven. Dus je moet je niet af laten schepen.
 
Als je jouw aankoopticket nog hebt sta je sterk!
En dreig inderdaad maar met testaankoop.
 
Ze hebben me een europees model gegeven.
 
Back
Naar boven