AndroidHealthClinic

Jeppe's Fototopic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

denk dat ik ook maar ga kuren:D
 
Laatst bewerkt:
Ziet er super uit Jeppe!! We blijven gewoon knallen en volgend jaar samen onstage!!!!!
 
Ja want das de enige reden waarom jeppe groter is dan de rest :rolleyes:


Waarom doet iedereen altijd alsof anabolen bijna geen effect hebben en dat het vooral komt door hard trainen?
NEWSFLASH: IEDEREEN traint hard en zou er dus met anabolen beter uitzien.
 
Wat een ****ing bullshit weer. Hoeveel jongens hier op dbb, in de gym of waar de **** dan ook kuren er en hoeveel daarvan zien eruit als een bamibal? Het meerendeel..
Deze jongen is pas 22 en is errrrg dedicated. En dat is terug te zien aan zijn fysiek. Of hier nu wel of geen ondersteuning bij is gebruikt, het resultaat is zeer goed! Op het podium met jou!
 
Waarom doet iedereen altijd alsof anabolen bijna geen effect hebben en dat het vooral komt door hard trainen?
NEWSFLASH: IEDEREEN traint hard en zou er dus met anabolen beter uitzien.

Niet iedereen wijdt zijn hele leven (voeding/training/rust) aan bodybuilding. Natuurlijk groei je makkelijker met AS, maar dat wil bij lange na niet zeggen dat iedereen met AS er zo uit zou zien als de TS.. Deze jongen heeft daar keihard voor gewerkt, ongetwijfeld! Meeste personen zouden dit nooit redden, ook niet met AS.
Nothing but respect dus!
 
Waarom doet iedereen altijd alsof anabolen bijna geen effect hebben en dat het vooral komt door hard trainen?
NEWSFLASH: IEDEREEN traint hard en zou er dus met anabolen beter uitzien.

newsflash: niet iedereen werk even hard voor de sport!
Sommige kijken niet echt naar hun eten, drinken geregeld wat biertjes, maar doen daarom wel hun best in de gym.
Andere leven heel dedicated voor de sport, en zullen betere resultaten halen dan de eerste groep.
Als het met AS allemaal zo makkelijk was liep half de wereld rond als ronnie coleman
 
méér foto's nodig. deze hebben we al lang gezien
andere poses gewenst
 
die vraag over je kuurverleden/gebruik was niet negatief bedoelt hoor. Integendeel zelfs, ben gewoon erg benieuwd wat je gebruikt hebt en waarom juist die gear.

nogmaals top fysiek respect
 
Waarom doet iedereen altijd alsof anabolen bijna geen effect hebben en dat het vooral komt door hard trainen?
NEWSFLASH: IEDEREEN traint hard en zou er dus met anabolen beter uitzien.

Correctie, ze denken dat ze hard trainen ;)
 
Waarom doet iedereen altijd alsof anabolen bijna geen effect hebben en dat het vooral komt door hard trainen?
NEWSFLASH: IEDEREEN traint hard en zou er dus met anabolen beter uitzien.

Ik ken er genoeg die kuren, maar die zien er bij lange na niet zo uit!
 
Ik ken er genoeg die kuren, maar die zien er bij lange na niet zo uit!

Ik zeg NIET dat hij er slecht uitziet, hij ziet er geweldig uit!
Ik wil alleen zeggen dat kuren bij iemand die geod en har traint heeeel veel voordeel op kan leveren.

Simpel voorbeeld: hoe zouden kale of mister10 eruit zien met een paar kuurtjes....?
 
Ja want das de enige reden waarom jeppe groter is dan de rest :rolleyes:
duh, all steroids!

;)

op een bepaald niveau zullen roids je zeker helpen om verder en groter te worden dan de meesten. maar een fysiek als dit bereik je echt niet zonder superhard te werken naast je kuur.
 
maar hoe dedicated ben je dan eigenlijk jeppe? is een serieuze vraag! geef s wat voorbeelden :D
 
Ik zeg NIET dat hij er slecht uitziet, hij ziet er geweldig uit!
Ik wil alleen zeggen dat kuren bij iemand die geod en har traint heeeel veel voordeel op kan leveren.

Simpel voorbeeld: hoe zouden kale of mister10 eruit zien met een paar kuurtjes....?

Ik snap wel wat je bedoelt, ik wil alleen zeggen dat ik verschillende personen ken die kuren maar die er nog niet geweldig uitzien onder andere doordat bijv. hun voedingsschema zwaar zuigt.

Als de basis goed is kun je wel grote sprongen maken inderdaad!
 
Bij iedereen met een echt goed fysiek ontstaat er weer dezelfde nutteloze discussie over kuren.
 
maar hoe dedicated ben je dan eigenlijk jeppe? is een serieuze vraag! geef s wat voorbeelden :D

Moeilijk te zeggen. Kan alleen zeggen dat ik de nu bijna 4 jaar die ik train hetvolgende heb gedaan :

- élke dag alle maaltijden binnen zoals het hoort...ja élke dag geen uitzondering. Ik eet dus ook heel het jaar clean, heb altijd m'n maaltijden mee.zelfs op speciale gelegenheden eet ik nog geen crap :D
Drink ook nooit alcohol..
- Geen 1 training gemist, tenzij héél ziek, maar dan nog met een lichte verkoudheid ofzo ga ik nog. Proberen altijd voluit te gaan.
- Misschien overdreven voor sommigen, maar ik kan de keren dat ik uitgegaan ben, en dan bedoel ik tot een tijdje na middernacht op m'n 2 handen tellen(maak er dit jaar maar een half hand van). Ik sta dus ook altijd op een vast uur op.

Zegt dat iets?


Verder is het allemaal leuk om de speculaties te lezen van aas dit en aas dat. Alleen ik weet natuurlijk hoe het zit, dus het zal bij speculaties blijven. Ik denk dat sommigen zich teveel vastpinnen op een fysiek en er direct van uitgaan dat die gast dan zowiezo juiced to the grills is. Ik denk( en weet;) ) er het mijne van.

Kunnen we die die nutteloze discussie achterwege laten, en misschien ontopic gaan? Ik sta altijd open voor verbeteringen en commentaar op mijn fysiek.
 
Laatst bewerkt:
ik heb vroeger kerels quasi continu zien spuiten om niks vooruit te gaan..
niet op het eten letten en trainen als een luiwammes..
zo is het.

OT: Jeppe, ik wil graag eens een foto incl. je kuiten zien..
 
denk dat ik ook maar ga kuren:D

ik denk dat jij beter eerst maar eens fatsoenlijk moet gaan trainen, lijkt me beter voor je.

@Jeppe, zwaar respect voor je fysiek man!
 
Moeilijk te zeggen. Kan alleen zeggen dat ik de nu bijna 4 jaar die ik train hetvolgende heb gedaan :

- élke dag alle maaltijden binnen zoals het hoort...ja élke dag geen uitzondering. Ik eet dus ook heel het jaar clean, heb altijd m'n maaltijden mee.zelfs op speciale gelegenheden eet ik nog geen crap :D
- Geen 1 training gemist, tenzij héél ziek, maar dan nog met een lichte verkoudheid ofzo ga ik nog. Proberen altijd voluit te gaan.
- Misschien overdreven voor sommigen, maar ik kan de keren dat ik uitgegaan ben, en dan bedoel ik tot een tijdje na middernacht op m'n 2 handen tellen(maak er dit jaar maar een half hand van). Ik sta dus ook altijd op een vast uur op.

Als dit echt zo is, respect man! Ik heb dat er dus echt niet voor over, vind het persoonlijk (!) behoorlijk overdreven. Maargoed, als dit is wat jij wilt doen heb ik daar respect voor zoals ik zei. Laat mij maar lekker elk weekend gaan stappen en uitslapen, af en toe een training overslaan en flink junken en zuipen als ik er zin in heb. Ben tenslotte pas 21...denk eerlijk gezegd wel dat je een groot deel van het leven mist als je echt zo met de sport bezig bent.
 
Back
Naar boven