Fitness Seller

Hoeveel tijd tussen het kuren

Bezoekers in dit topic

ricorouwtje

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
404
Waardering
0
Beste BB,

Vraagje. Hoeveel tijd moet er tussen zitten voordat je aan een andere kuur kunt beginnen? Mijn 1e kuur was eind juni afgelopen, ik begin 1 oktober weer.

Wat is het risico, als je bijv maar 1 maand clean bent en dan weer begint?


Alvast bedankt,
 
tijd tussen kuur min. kuur tijd + na kuur.

gebruik de search ;)
 
heb er niet zoveel verstand van maar misschien een flinke beschadiging aan je lever
 
wat dacht je dat je slechter zal reageren op.....je moet receptoren de kans geven
 
Time on + nakuur is time off.
Das ong een richtlijn.

succes
 
De beste resultaten haal je imo ook met minimaal 4 maanden off blijven. Proberen zoveel mogelijk vast te houden en dan na 4 maanden weer lekker knallen. Na 4 maanden zal je eigen testo aanmaak weer in orde zijn (bij mij iig) en zullen ook de overige bloedwaarden waar goed zijn.
 
jeemig man juni,das een paar weken terug
 
De beste resultaten haal je imo ook met minimaal 4 maanden off blijven. Proberen zoveel mogelijk vast te houden en dan na 4 maanden weer lekker knallen. Na 4 maanden zal je eigen testo aanmaak weer in orde zijn (bij mij iig) en zullen ook de overige bloedwaarden waar goed zijn.

Hier ga ik in mee..

Hangt natuurlijk ook van je behoeftes, doelen,.. af..

Resultaatsgewijs gezien denk ik 3-4 maand idd..
 
Bijna iedereen lap die mythe aan z'n laars.

De helft van de cosmetische bodybuilders in de doorsnee gym is zo goed als het hele jaar on van iets.

De tijd dat er met 1 of max 2 kuren per jaar werd gebouwd is voorbij.
 
Bijna iedereen lap die mythe aan z'n laars.

De helft van de cosmetische bodybuilders in de doorsnee gym is zo goed als het hele jaar on van iets.

De tijd dat er met 1 of max 2 kuren per jaar werd gebouwd is voorbij.

Idd, bij mij in de gym ook.. Nog slechts weinigen hebben kakrakter,
Ofwel om nooit aan AAS te beginnen.
Ofwel om er lang genoeg terug af te blijven.
 
Alleen de mentaal zwakkeren onder ons zullen moeite hebben met "off" te gaan. Ik vind het juist lekker om weer te stoppen altijd, voel me vaak te zwaar en ben het geprik meer dan zat.
Imo is er maar 1 goede manier van kuren, en dat is off gaan, en pas weer beginnen als bloedonderzoek uitwijst dat je weer "gezond" bent.
Tevens laat stoppen zien dat je sterker bent dan de dope, en mij geeft dat persoonlijk wel een kick dat ik daar geen enkele moeite mee heb :)
 
Wil je het ""gezond"" houden dan doe je Time On Time Off.
Wil je groot worden en blijven zal je toch grotendeels van de tijd Onn moeten wezen :)
 
Idd,zou het wel leuk houden,en proberen 1a2 kuurtjes hooguit per jaar te pakken.
 
als je heel jaar ON bent.. raas je dan je eigenproductie niet onherroepelijk naar de kloten??? (letterlijk en figuurlijk)
 
als je heel jaar ON bent.. raas je dan je eigenproductie niet onherroepelijk naar de kloten??? (letterlijk en figuurlijk)


Bro je wilt niet weten wat een perfecte machine je lichaam is.Altijd maar streven naar een homeostase.Als je goed nakuurt en slim gebruikt,kan je lichaam heel wat hebben.Afgezien daarvan vind ik niet dat als je niet BB als beroep hebt,onnodig risico moet nemen.Laten we wel wezen,gezond zijn is het natuurlijk niet.Zowel fysiek als mentaal niet
 
Laatst bewerkt:
Alleen de mentaal zwakkeren onder ons zullen moeite hebben met "off" te gaan. Ik vind het juist lekker om weer te stoppen altijd, voel me vaak te zwaar en ben het geprik meer dan zat.
Imo is er maar 1 goede manier van kuren, en dat is off gaan, en pas weer beginnen als bloedonderzoek uitwijst dat je weer "gezond" bent.
Tevens laat stoppen zien dat je sterker bent dan de dope, en mij geeft dat persoonlijk wel een kick dat ik daar geen enkele moeite mee heb :)

Is dat niet slecht dan? Je waardes zijn de hele tijd in de war, en dan zijn ze weer normaal en dan ga je weer kuren.
 
Gezond is het nooit, maar de schade zo veel mogelijk beperken kan best.
 
Beste BB,

Vraagje. Hoeveel tijd moet er tussen zitten voordat je aan een andere kuur kunt beginnen? Mijn 1e kuur was eind juni afgelopen, ik begin 1 oktober weer.

Wat is het risico, als je bijv maar 1 maand clean bent en dan weer begint?


Alvast bedankt,

Na je winny only kuurtje?
 
Inderdaad naar mijn winny only kuur?
Mag dit korter zijn, of maakt het niets uit?
 
Laatst bewerkt:
winny is niet goed voor de lever, die moet herstellen dus gun het tijd en mariadistel
 
Back
Naar boven