XXL Nutrition

Het trainingslog van: MichaelSmink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op die foto lijk je een 26cm ecto, update!! Dan krijg je meer respect :D

Dude believe me, ze gaan altijd zeiken als ik een foto post:P Maar na die 10 weken Billstar, zal ik nieuwe foto's maken.
 
Dude believe me, ze gaan altijd zeiken als ik een foto post:P Maar na die 10 weken Billstar, zal ik nieuwe foto's maken.

Laat ze maar zeiken alsje later groot bent Piepen ze wel anders!
 
Vandaag een k*t training gehad. Ik was niet vooruit te branden en was behoorlijk moe. Geen PR's behaald. Vandaag stond trouwens Squat, Deadlift en Millitary Press op het schema (assisted door een paar sets crunches) Het meeste gewicht wat ik vandaag heb gepakt bij:

Squat: Weer 60kg, 1 rep, helemaal tot de grond, ik moest echt verdomd veel kracht zetten om weer naar boven te komen. Daarna paar minuten staan hijgen:p
Deadlift Heb deze rustig aan gedaan, 72 kg met 8 reps.
Military press: Eerste keer dat ik hem deed, heb 1 set gedaan om het een beetje uit te proberen. Deed dat met 28kg, 5 reps. Na de Military Press heb ik een paar Shrugs gedaan voor me schouders, dat ging wel lekker, weet niet hoeveel gewicht ik heb gebruikt, volgens mij was het zo'n 40kg.
Toen nog een paar sets met Crunches (3 sets) zo'n 15 herhalingen per set. Toen had ik geen zin meer in compound oefeningen en heb ik even een paar isolatie oefeningen voor biceps gedaan (Barbell Curls) Daarnaast ook nog een Triceps Extension. (zo'n 3 sets)

Voor mijn gevoel ging de training niet erg lekker, ook al zijn me spieren wel een beetje stijf op dit moment, en heb ik een gevoel alsof ik echt geen energie meer heb. Donderdag of vrijdag ga ik er weer voor!
 
toch wel mooie training hoor :thumbs:
 
Hier toch even een pic van mijn bicep, foto is trouwens koud genomen;) Hij meet zo'n 32cm.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice man ;) ook al ben je ecto, doe zo verder ;)
 
waarom houd je je buik in bij die biceps pose? Dat is toch niet nodig met dat vetpercentage (wat zou het nu ongeveer zijn?)
 
ligt het aan mij of heb je tyfus grote handen/vuisten
 
Die squat moet echt omhoog kerel...60kg moet echt veel beter kunnen. Kom op! dont be a ****in pussy!

Succes!
 
waarom houd je je buik in bij die biceps pose? Dat is toch niet nodig met dat vetpercentage (wat zou het nu ongeveer zijn?)

Ik houd me buik niet in. Dat is het einde van mijn ribbenkast. Die steekt erg ver uit zoals je ziet.. Mijn vetpercentage weet ik niet, op mijn rug/schouders/borst sta ik droog genoeg, op mijn buik is alleen wat vet. Ik schat me BF dus op z'n 10 à 13% (zoals al eerder vermeld bij mijn startpost)

ligt het aan mij of heb je tyfus grote handen/vuisten

Ja klopt;) Daardoor lijken me polsen tevens erg dun.

Die squat moet echt omhoog kerel...60kg moet echt veel beter kunnen. Kom op! dont be a ****in pussy!

Succes!

Ja klopt man, maar dit is nu wel de 1e week dat ik squat;) Met een full squat is het echt klote om dan weer omhoog te komen man:p. Benen omtrek is nu 54,3cm.

Haha bedankt:)
 
Schminkie ga vreten je bent te dun ik zie et aan je Polsen alsje niet stevig vreet kom je er niet toch respek dat je foto's zet :D
 
Schminkie ga vreten je bent te dun ik zie et aan je Polsen alsje niet stevig vreet kom je er niet toch respek dat je foto's zet :D

Ik heb lange poten man;) En grote handen. Dan lijkt het automatisch dat ik erg dunne polsen heb!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag weer getrained:D Ging best wel lekker;) Heb lekker zwaar getraint. Ook al had ik daar bijna de energie niet voor, maarja. Is wel raar, de laatste tijd heb ik echt minder energie dan normaal. Trouwens ook weer een aantal PR's bereikt. Heb voor de verandering mijn hele training opgeschreven (dus alle sets, enz.)

SQUAT

5 X 42
5 X 45
5 X 50
5 X 55
5 X 60 PR

BENCHPRESS

5 X 28
5 X 35
5 X 42
5 X 45
5 X 50 PR

BEND-OVER-ROW

5 X 35
5 X 45
5 X 50
5 X 55
5 X 60
3 X 65 PR

DEADLIFT

5 X 60
5 X 65
5 X 75
5 X 80 PR
5 X 85 PR

Ook nog 2 sets Barbell Curls gedaan, had geen energie meer voor de andere assisted oefeningen.
 
Goeie training, mooie PRs ook :D
 
Helemaal geen slechte training.. Je bent ook sterker dan ik had verwacht :D
 
mooie training, ga zo door ;)
 
Back
Naar boven