MuscleMeat

Sylvester Stallone bodybuilder?

Bezoekers in dit topic

ik denk dat hij whey gebruikte.
 
hoe zat het eigenlijk met (skinny bastard) Charlie Sheen in hotshots 2 ?
 
Denken jullie dat hij aan de supplementen heeft gezeten in zijn jonge jaren? (jaren 80-90)


Voor zover er dan al supplementen bestonden zal hij die wel gebruikt hebben samen met de toen opkomende anabolen. Hij heeft of had trouwens zijn eigen merk van supplementen want ik weet niet of het nog bestaat, tegenwoordig is de concurrentie moordend in die business.

Zijn laatste films (Rambo 4) ziet hij er ook veel dikker en zwaarder uit. Ik denk eerder dat hij hier supplemeten, groehormoon heeft genomen.

Ik vind hem er niet slecht uitzien in Rambo 4, voor zo'n ouwe dan toch. Tuurlijk heeft hij GH gebruikt want hij is ermee betrapt geweest. Vrijwel alle filmsterren gebruiken wel iets om er beter uit te zien of om beter te presteren.
 
Is Sylvester Stallone een bodybuilder of eerder een power trainer?

Ik zie Stallone helemaal niet als een sportman.
Hij is een acteur die voor zijn films enkele maanden traint en spuit omdat hij er in de film gespierd moet uitzien.
Will Smith heeft dat toch ook gedaan voor o.a. zijn film Ali. En zo zijn er volgens mij nog genoeg andere acteurs (Brat Pitt bv.).

Volgens mij kan elke mesomorf op een enkele maanden tijd zo'n fysiek als Stallone opbouwen mits de juiste training, voeding en chemische ondersteuning.

Stallone's spiermassa is bovendien helemaal niet indrukwekkend, vooral zijn laag BF% doet hem er indrukwekkend uitzien. Het is geweten dat SS aan de roids en HGH zit. Lijkt me dus helemaal niet onaannemelijk dat hij voor de vetverbranding ook de nodige chemische ondersteuning gebruikt (efedrine, clenbuterol, T3/T4 ...).
 
Laatst bewerkt:
Is/was Stallone nu een bodybuilder?
 
Borstspieren zijn overrated.

had je hem niet moeten zeggen

David_Beckham-ShirtinHand.jpg
 
Is/was Stallone nu een bodybuilder?

Nee, hij is een acteur die een beetje aan bodybuilding doet om figuurtjes als Rambo en Rocky wat beter neer te kunnen zetten in zijn films.
 
Volgens mij kan elke mesomorf op een enkele maanden tijd zo'n fysiek als Stallone opbouwen


http://nl.youtube.com/watch?v=HWPXWyjhq3g

ik denk dat je echt niet veel afweet van bb als je zo'n onzin verkoopt... dit krijg je niet op enkele maanden... vergeet het!
je kan je droog zetten op enkele maanden tijd, maar deze massa zoals in dit filmpje krijg je niet op korte tijd, no way!
respect voor z'n fysiek!
 
ik denk dat je echt niet veel afweet van bb als je zo'n onzin verkoopt... dit krijg je niet op enkele maanden... vergeet het!
je kan je droog zetten op enkele maanden tijd, maar deze massa zoals in dit filmpje krijg je niet op korte tijd, no way!

Ik denk als je hem zijn apotheekkatsje zou afpakken, dat je 2 maanden nadien nauwelijks nog zou kunnen zien dat ie ooit aan BB gedaan heeft.

Maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen in hem. Ik ken hem tenslotte ook alleen maar van in zijn Rambo en Rocky films. ;)
 
Ik denk als je hem zijn apotheekkatsje zou afpakken, dat je 2 maanden nadien nauwelijks nog zou kunnen zien dat ie ooit aan BB gedaan heeft.

Maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen in hem. Ik ken hem tenslotte ook alleen maar van in zijn Rambo en Rocky films. ;)

Krijg je het dan zo makkelijk voor niks aangewaaid dan als je wat gebruikt? Ik dacht dat je dan gewoon altijd nog keihard moest trainen en zelfs nog beter op je voeding moest letten.
 
Krijg je het dan zo makkelijk voor niks aangewaaid dan als je wat gebruikt? Ik dacht dat je dan gewoon altijd nog keihard moest trainen en zelfs nog beter op je voeding moest letten.

Hij weegt toch maar iets van een 75 kg, of vergis ik me nu lelijk?
 
Ik zie Stallone helemaal niet als een sportman.
Hij is een acteur die voor zijn films enkele maanden traint en spuit omdat hij er in de film gespierd moet uitzien.
Will Smith heeft dat toch ook gedaan voor o.a. zijn film Ali. En zo zijn er volgens mij nog genoeg andere acteurs.

Volgens mij kan elke mesomorf op een enkele maanden tijd zo'n fysiek als Stallone opbouwen mits de juiste training, voeding en chemische ondersteuning.

Stallone's spiermassa is bovendien helemaal niet indrukwekkend, vooral zijn laag BF% doet hem er indrukwekkend uitzien. Het is geweten dat SS aan de roids en HGH zit. Lijkt me dus helemaal niet onaannemelijk dat hij voor de vetverbranding ook de nodige chemische ondersteuning gebruikt (efedrine, clenbuterol, T3/T4 ...).
......
Ik denk als je hem zijn apotheekkatsje zou afpakken, dat je 2 maanden nadien nauwelijks nog zou kunnen zien dat ie ooit aan BB gedaan heeft.

Maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen in hem. Ik ken hem tenslotte ook alleen maar van in zijn Rambo en Rocky films. ;)

volgens mij mag jij die man niet zo, brengt ie truenaturalbodybuilding in gevaar door het slechte voorbeeld te geven? :lol:
 
Rocky en Rambo zijn gewoon vette films, laat dat een feit zijn!
Ze werken wel erg motiverend trouwens, als je hem ziet trainen, heb je spontaan zin om zelf ook zijn ''technieken'' te gaan nadoen :D
 
Nee, hij is een acteur die een beetje aan bodybuilding doet om figuurtjes als Rambo en Rocky wat beter neer te kunnen zetten in zijn films.

Ik denk dat je je hier in vergist, ik heb Sylvester namelijk nog nooit als een 'mager' mannetje op foto's gezien. Met andere woorden hij traint altijd dus hij is gewoon een bodybuilder :D
 
Ik denk dat je je hier in vergist, ik heb Sylvester namelijk nog nooit als een 'mager' mannetje op foto's gezien. Met andere woorden hij traint altijd dus hij is gewoon een bodybuilder :D

Een bokser en een oorlogsheld moeten ook wel wat "steviger" zijn :D
 
Rocky en Rambo zijn gewoon vette films, laat dat een feit zijn!
Ze werken wel erg motiverend trouwens, als je hem ziet trainen, heb je spontaan zin om zelf ook zijn ''technieken'' te gaan nadoen :D

Hem zien trainen in de Rocky films geeft idd de kriebels en is erg motiverend. :thumbs:
 
lijkt het alleen maar zo of zijn dit echt brutal onderarmen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
sorry maar...
ik ben die zeik van "heb je Arnold gezien" beu gehoord..
die man is versleten en hij heeft nog aanzienlijk massa.. as die ouwe wil maakt hem 70% van DBB nog es dik belachelijk 'on stage'
Arnold is een levende BB legende.

OT: Stallone heeft voor iedere Rambo/Rocky gebruikt.


sylvester_stallone.jpg
 
Back
Naar boven