AndroidHealthClinic

Als je 1 wens mocht doen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cum is grotendeels carbs, geen eiwit. (dan weet je het iig )
 
oh wacht ik zie michaelsmink kijken, die gaat denk ik met een briljante opmerking komen zo.
 
oh wacht ik zie michaelsmink kijken, die gaat denk ik met een briljante opmerking komen zo.

:roflol: Kom net op de laatste pagina aan. Was inderdaad een briljante opmerking aan het bedenken. Maar ben niet verder gekomen dan veel geld:(
 
tja weet nu dat mijn wens deze week niet verhoord is dus baas ik ben er maandag gewoon:(
 
2 uur gratis shoppen bij Calumet of bij Nikon in het magazijn zou voor mij voldoende zijn voor de eerstkomende 50 jaar :D
 
2 uur gratis shoppen bij Calumet of bij Nikon in het magazijn zou voor mij voldoende zijn voor de eerstkomende 50 jaar :D

hahahaha dat geloof ik wel ;ik zie ooit op de races mannekes rondlopen dan is de lens groter als het manneke;)
 
hahahaha dat geloof ik wel ;ik zie ooit op de races mannekes rondlopen dan is de lens groter als het manneke;)

Komt omdat de meeste pro fotografen maar kleine opdondertjes zijn.
Als ik ergens rondloop met een perskaart dan zie ik bijna geen 1 fotograaf boven de 1.80m ;)
Tijdens de Superbikes was ik 1 van de grootste in de GT op de racedag lol.
 
ach dan de volgende week maar de grote prijs;hmmm dan een toffe hardcore gym openen wel met een fitness stuk erbij voor de fitnessbabes he en een mooi laag bedrag aan lidgeld vragen...
 
Ik zou de wens aan mijn moeder geven, die spendeerd hem vast beter dan mij;)
 
ik wens €999.999.999.999.999 en dan begin ik mijn eigen leger en start ik een nieuw nederland op:D:D
 
De gave om gedachte te lezen. Lijkt mij de max!
 
Als ik 1 wens zou doen, zou ik wensen dat ik 3 Adriana Lima's voor mezelf had
( Voor $$Werk$$ Huishouden en het Gebats! )
 
Dat ik topics kon verwijderen.
 
Dat ik me nooit ongelukkig zou voelen.
 
Back
Naar boven