XXL Nutrition

wat is je langste werkdag geweest en wat heb je gedaan?

wat is je langste werkdag geweest?


  • Totaal stemmers
    135

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 daagse feesten. 7 uur op, half 3 sanchts klaar. Fusten sjouwen + manusje van alles.

dik 19 uur per dag dus, 7 dagen lang. Nooit meer.
 
ik poker dag en nacht, mag ik dat ook mee tellen?
 
langer dan 20 uur, horeca is altijd hardwerken mier, no offence maar 15 uur vind ik heel erg meevallen:P

@ prelude wat speel je voor limieten ?
 
Mijn werkdagen beginnen meestal rond half 6 en eindigen rond 6 uur/half 7. Maar het langste is 18 uur denk ik.
 
Tijdens mijn stage in een politiezone heb ik eens van 7u30 tot 23u gewerkt. Gelukkig dat het fijn en afwisselend werk is dus het viel nog mee :)
 
Zo'n 12 uur, rond de kerstperiode, ik werk namelijk zaterdags als postbode en rond kerst is er 2 tot 3 keer zoveel als normaal. Het was 8 uur s'ochtends beginnen en 8 uur s'avonds klaar met lopen.
 
langer dan 20 uur, horeca is altijd hardwerken mier, no offence maar 15 uur vind ik heel erg meevallen:P

@ prelude wat speel je voor limieten ?

no limit...je bedoeld blinds? 50 cent blinds.
 
Langste was voor mij zo'n 11 - 12 uur.
Altijd lastig met de jaarafsluiting en jaarrekeningen op tijd afkrijgen voor versch. bedrijven.
 
van 6 tot 9 ofzo
 
Langste dienst: 48 uur achtereenvolgend.

Soort dienst: Twee daags evenement wat lekker verdiende en het geld nodig was. Werk bestond uit beveiligingswerkzaamheden variërend van toegangscontrole tot stand-by team en sweepen.

Bij mijn vorige werkgever waren 12 uurs diensten bijna altijd de minimale diensten , meestal waren het 14 tot 18 uurs diensten.
 
Langste dienst: 48 uur achtereenvolgend.

Soort dienst: Twee daags evenement wat lekker verdiende en het geld nodig was. Werk bestond uit beveiligingswerkzaamheden variërend van toegangscontrole tot stand-by team en sweepen.

Bij mijn vorige werkgever waren 12 uurs diensten bijna altijd de minimale diensten , meestal waren het 14 tot 18 uurs diensten.

48? En daarbij werd je niet afgewisseld?

Hoeveel espresso's had jij wel niet achterover geslagen dan ;):D
 
een keer iets van 13 uur als fitness instructeur gewerkt

iemand die ik ken heeft laatst 36 uur achter elkaar gewerkt
 
Als je regelmatig zulke lange werkdagen maakt kun je dan je loon nog wel op krijgen?
 
Voor de langste werkdagen moet je denk ik bij militairen en mariniers zijn:D

Niet dus. In de VS tijdens de residencies voor neurochirurgie draaiden de aankomende neurochirurgen voordat de limiet van 88 uur per week ingesteld was tot wel 120 uur per week, sommigen moesten 2 a 3 dagen achter elkaar opblijven om te werken.

Ze hebben dan wel na hun residency een bentley voor de deur staan, maar goed.
 
ik ben te lui om te werken!:cool:
langste werkdag ooit is 14uur
 
8:00 t/m 23:00 langste werkdag.. voorraadtelling liep een beetje uit de hand :p

doe ik nooit meer
 
ik heb een keer 110 km gelopen en daar 23 uur over gedaan (laatste km's was meer strompelen overigens :o)

qua werkdag - bijbaantje tijdens middelbare school -> denk van 6 - 22 savonds, dus iets van 16 uren.
 
12/13 uur, viskraam op de markt. Vooral veel haringen schoonmaken en andere vissen fileren. Is niet prettig in de hete zomer maar nog vervelender in de winter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven