XXL Nutrition

wat is je langste werkdag geweest en wat heb je gedaan?

wat is je langste werkdag geweest?


  • Totaal stemmers
    135

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 daagse feesten. 7 uur op, half 3 sanchts klaar. Fusten sjouwen + manusje van alles.

dik 19 uur per dag dus, 7 dagen lang. Nooit meer.
 
ik poker dag en nacht, mag ik dat ook mee tellen?
 
langer dan 20 uur, horeca is altijd hardwerken mier, no offence maar 15 uur vind ik heel erg meevallen:P

@ prelude wat speel je voor limieten ?
 
Mijn werkdagen beginnen meestal rond half 6 en eindigen rond 6 uur/half 7. Maar het langste is 18 uur denk ik.
 
Tijdens mijn stage in een politiezone heb ik eens van 7u30 tot 23u gewerkt. Gelukkig dat het fijn en afwisselend werk is dus het viel nog mee :)
 
Zo'n 12 uur, rond de kerstperiode, ik werk namelijk zaterdags als postbode en rond kerst is er 2 tot 3 keer zoveel als normaal. Het was 8 uur s'ochtends beginnen en 8 uur s'avonds klaar met lopen.
 
langer dan 20 uur, horeca is altijd hardwerken mier, no offence maar 15 uur vind ik heel erg meevallen:P

@ prelude wat speel je voor limieten ?

no limit...je bedoeld blinds? 50 cent blinds.
 
Langste was voor mij zo'n 11 - 12 uur.
Altijd lastig met de jaarafsluiting en jaarrekeningen op tijd afkrijgen voor versch. bedrijven.
 
van 6 tot 9 ofzo
 
Langste dienst: 48 uur achtereenvolgend.

Soort dienst: Twee daags evenement wat lekker verdiende en het geld nodig was. Werk bestond uit beveiligingswerkzaamheden variërend van toegangscontrole tot stand-by team en sweepen.

Bij mijn vorige werkgever waren 12 uurs diensten bijna altijd de minimale diensten , meestal waren het 14 tot 18 uurs diensten.
 
Langste dienst: 48 uur achtereenvolgend.

Soort dienst: Twee daags evenement wat lekker verdiende en het geld nodig was. Werk bestond uit beveiligingswerkzaamheden variërend van toegangscontrole tot stand-by team en sweepen.