Fitness Seller

Fitness tijdens de Ramadan

Bezoekers in dit topic

Persoonlijk als je dan toch helemaal niets te doen hebt, zou ik dag en nacht gewoon om switchen. Dus lekker overdag slapen, en dan 's ochtends vroeg of 's avonds laat trainen.

moet er niet gewerkt worden dan?
 
Wat staan hier weer k*t reacties tussen.

Inva89 vraagt om advies; en aan bijna geen enkele reactie heeft die jongen wat.
 
Wat staan hier weer k*t reacties tussen.

Inva89 vraagt om advies; en aan bijna geen enkele reactie heeft die jongen wat.

Misschien zet het die jongen aan het denken waar ie nou eigenlijk mee bezig is.
 
Wat staan hier weer k*t reacties tussen.

Inva89 vraagt om advies; en aan bijna geen enkele reactie heeft die jongen wat.

Gelijk heb je, waarom al dat gejank tegen moslims? Is toch niks mis met moslims? :)

(zolang ze maar geen crimineel zijn) :D
 
Wat staan hier weer k*t reacties tussen.

Inva89 vraagt om advies; en aan bijna geen enkele reactie heeft die jongen wat.

Dat ie dan advies aan ALLAH vraagt , die weet toch alles .
Als je niet fatsoenlijk kan eten , ga dan een maand niet trainen
 
moet er niet gewerkt worden dan?
Hij is moslim.

:roflol:

Idd, dat vraag ik me ook af. Iedere middag 1,5 uur slapen. Dan heb je of een mooie HBO/uni studie uitgekozen, of je doet geen flikker :P

Hoe dan ook, ik snap de ballen van die vastenacties. Zowel christen als moslims, dat maakt me allemaal niks uit. Wat een onzin is het toch. Eet je 's morgens en 's avonds dan ook niet helemaal klem, dat doen arme mensen ook niet, want daar hebben ze het eten niet voor. Kortom, het is een vergelijking van niks. Totaal hypocriet gedrag.

Als je echt wat met die mensen op hebt die het allemaal niet zo breed hebben, dan ga je lekker naar zo'n land om ze te helpen. Maar nee, dat is weer teveel moeite voor vastende christen en moslims. Zo erg geloven ze nu ook weer niet!

Daarbij komt dat vastende lui ook nog eens zo nonproductief zijn als een vastgevroren eend in een wak.

Kortom, mijn advies: Gebruik geen gas en elektriciteit. Flikker je TV, PC en alle elektronische apparaten de deur uit. Bouw een plaggenhut van stront en klei en ga daarin wonen. Doe dit je hele leven, en dan leef je pas ècht mee met de arme mensen.

Zo, dit was mijn rant op hypocriete gelovingen.
 
ik dacht dat je wel mocht drinken? lijkt me trouwens meer dan logisch anders ga je dood binnen de korste keren.

maar ff stop gewoon met die ramadam en ga vreten. echt serieus.
 
Ik zou tijdens de ramadan helemaal niet fitnessen; dat is wel zo solidair met de minderbedeelden, waarvoor je aan het vasten bent. Die kunnen namelijk ook geen fitness-abbo betalen.;)
 
:roflol:

Idd, dat vraag ik me ook af. Iedere middag 1,5 uur slapen. Dan heb je of een mooie HBO/uni studie uitgekozen, of je doet geen flikker :P

Hoe dan ook, ik snap de ballen van die vastenacties. Zowel christen als moslims, dat maakt me allemaal niks uit. Wat een onzin is het toch. Eet je 's morgens en 's avonds dan ook niet helemaal klem, dat doen arme mensen ook niet, want daar hebben ze het eten niet voor. Kortom, het is een vergelijking van niks. Totaal hypocriet gedrag.

Als je echt wat met die mensen op hebt die het allemaal niet zo breed hebben, dan ga je lekker naar zo'n land om ze te helpen. Maar nee, dat is weer teveel moeite voor vastende christen en moslims. Zo erg geloven ze nu ook weer niet!

Daarbij komt dat vastende lui ook nog eens zo nonproductief zijn als een vastgevroren eend in een wak.

Kortom, mijn advies: Gebruik geen gas en elektriciteit. Flikker je TV, PC en alle elektronische apparaten de deur uit. Bouw een plaggenhut van stront en klei en ga daarin wonen. Doe dit je hele leven, en dan leef je pas ècht mee met de arme mensen.

Zo, dit was mijn rant op hypocriete gelovingen.

:roflol:!!!
 
terrrrrrriiiiinngg.. het is tog mijn freaking probleem dat ik meedoe aan de ramadan en dat ik moslim ben.. damn ej.. k vraag gwn een paar dingen, kun je daar geen antwoord op geven zeg dan nix.. :S damn.. stelletje *@&*#&*.. egt maar 5 % van de reacties hier kan ik gebruiken
 
terrrrrrriiiiinngg.. het is tog mijn freaking probleem dat ik meedoe aan de ramadan en dat ik moslim ben.. damn ej.. k vraag gwn een paar dingen, kun je daar geen antwoord op geven zeg dan nix.. :S damn.. stelletje *@&*#&*.. egt maar 5 % van de reacties hier kan ik gebruiken

Vandaar al die oplossingen hier, we proberen met je mee te denken.
 
Hahaha stop gewoon met die ramadan, het is onzin.
 
terrrrrrriiiiinngg.. het is tog mijn freaking probleem dat ik meedoe aan de ramadan en dat ik moslim ben.. damn ej.. k vraag gwn een paar dingen, kun je daar geen antwoord op geven zeg dan nix.. :S damn.. stelletje *@&*#&*.. egt maar 5 % van de reacties hier kan ik gebruiken

Dat is hetzelfde als wanneer een vrouwtje constant op de dorpsstraat wordt overvallen om 4 uur snachts. Raad: "fiets dan een andere route". Antwoord: "nee, ik wil per se die route fietsen!".

Wij geven oplossingen: stop met die gekke ramadan. Soms zijn bepaalde dingen nu eenmaal beter dan andere dingen. Stoppen met de ramadan is nu eenmaal beter dan eraan meedoen. Kan me niet voorstellen dat je nu door de ramadan een echt beter mens wordt.
 
Dat is hetzelfde als wanneer een vrouwtje constant op de dorpsstraat wordt overvallen om 4 uur snachts. Raad: "fiets dan een andere route". Antwoord: "nee, ik wil per se die route fietsen!".

Het zal je toch verdomme als vrouw gezegd worden dat je maar ergens anders langs moet, of iets anders moet dragen omdat je belaagd wordt door een debiel. Als je wilt dat vrouwen zich onaantrekkelijk aankleden omdat een of andere hond zijn poten niet thuis weet te houden dan ben je bij de moslims wel weer aan het goede adres.
 
Misschien zet het die jongen aan het denken waar ie nou eigenlijk mee bezig is.

Daar zal hij wel aan denken als hij bezig is met de Ramadan. Tenminste een lege maag zou mij aan het denken zetten. Alleen het is zijn keuze.

Dat ie dan advies aan ALLAH vraagt , die weet toch alles .
Als je niet fatsoenlijk kan eten , ga dan een maand niet trainen

En als jij niet fatsoenlijke kan praten, ...

ik dacht dat je wel mocht drinken? lijkt me trouwens meer dan logisch anders ga je dood binnen de korste keren.

maar ff stop gewoon met die ramadam en ga vreten. echt serieus.

Als je echt dood zou gaan van de ramadan, hoevel mensen als jij niet meer zo te janken om al die moslims in Nederland.

terrrrrrriiiiinngg.. het is tog mijn freaking probleem dat ik meedoe aan de ramadan en dat ik moslim ben.. damn ej.. k vraag gwn een paar dingen, kun je daar geen antwoord op geven zeg dan nix.. :S damn.. stelletje *@&*#&*.. egt maar 5 % van de reacties hier kan ik gebruiken

Laat ze maar lullen...
 
Daar zal hij wel aan denken als hij bezig is met de Ramadan. Tenminste een lege maag zou mij aan het denken zetten. Alleen het is zijn keuze.



En als jij niet fatsoenlijke kan praten, ...



Als je echt dood zou gaan van de ramadan, hoevel mensen als jij niet meer zo te janken om al die moslims in Nederland.



Laat ze maar lullen...

Is dit een poging om het voor hem op te nemen ofzo? Straks voelt ie zich nog gesteunt in zijne zieke beslissing.
 
Ik ben zelf geen moslim en denk totaal anders dan die gasten maar wat een debiele reacties hier zeg. Echt triest om te lezen.

:slotje:
 
Back
Naar boven