MuscleMeat

100m Vlinderslag >> Phelps gelijk met Mark Spitz.

Bezoekers in dit topic

Exige

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2005
Berichten
1.763
Waardering
0
Iemand de 100m vlinderslag gezien vandaag?

:eek:

0.01 sec verschil...extreem.
Ik heb echt bewondering voor Phelps. Ongelofelijk wat een prestatie hij hier neerzet.
Hij staat nu gelijk met Mark Spitz (1972) als best olympier met 7 gouden plakken (6x WR en 1x OR) in 1 olympische spelen. Al had Spitz ook 7 WR's.

Ik hoop echt voor m dat ie die 8 haalt. :thumb:




Edit: O ja, "all drugs...". Ik zeg het maar vast voordat iemand anders het doet... :D
 
Erg knap en mooi dat hij Spitz nu geevenaard heeft.

All drugs zal best wel voorbij komen maar Phelps stelt zijn bloed en urine 8 jaar of langer beschikbaar om daar eventuele nieuwe tests op te laten uitvoeren.
 
Erg knap en mooi dat hij Spitz nu geevenaard heeft.

All drugs zal best wel voorbij komen maar Phelps stelt zijn bloed en urine 8 jaar of langer beschikbaar om daar eventuele nieuwe tests op te laten uitvoeren.



Suggeren dat hij misschien wel NATURAL is. Gaat het wel helemaal goed in die bovenkamer van je?:roflol:
Lance Armstrong was toch ook natural?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Mooie prestatie maar verdacht als je ziet hoe de wereldrecords verpulverd worden.
 
Mooie prestatie maar verdacht als je ziet hoe de wereldrecords verpulverd worden.

Kan ook heel goed liggen aan de nieuwe pakken en ook een andere bouw van het zwembad, dit zwembad is bijvoorbeeld een paar meter dieper dan gewone zwembaden daardoor is er minder golfslag vanaf de bodem, ook heeft het zwembad aan de zijkanten geen rand zodat het water niet terug het zwembad inslaat maar over de kant en daardoor is er dus ook minder golfslag vanaf de kant en zelfs de belijning die op het water ligt is zo gemaakt dat het water naar beneden duwt en niet opzij naar de zwemmers.
 
af en toe komt er gewoon zo'n supertalent langs. al dat hersendode gedreun over drugs ben ik echt moe zeg. dan moet je in geen enkele sport meer geloven.
 
doping boy net zo als Armstrong
 
Iemand de 100m vlinderslag gezien vandaag?

mooi he, moet je eens goe opletten, als nummer 2 al aan het uitdrijven naar het aantikken is heeft Phelps zijn armen nog ver achter zich... en toch eerst aantikken.... waanzinnig.

Edit: O ja, "all drugs...". Ik zeg het maar vast voordat iemand anders het doet... :D

grappig... dat zeg ik nu ook altijd van iedereen die groter en sterker is dan ik ben.
 
Mooie prestatie maar verdacht als je ziet hoe de wereldrecords verpulverd worden.

Je hebt toch mee gekregen dat ze een nieuw spectaculair zwempak dragen toch ? (dingen schijnen 600 euro per stuk te kosten)
 
Wereldrecords zullen pas na een aantal jaren opnieuw een referentie worden. Op dit moment is het nog te eenvoudig om er 1 te zwemmen omdat die nieuwe pakken nog niet lang genoeg in omloop zijn. Blijft een feit dat die Phelps met voorsprong de beste zwemmer ter wereld is, mss wel aller tijden.
 
mooi he, moet je eens goe opletten, als nummer 2 al aan het uitdrijven naar het aantikken is heeft Phelps zijn armen nog ver achter zich... en toch eerst aantikken.... waanzinnig.

Niet echt abnormaal. Qua schouders zat hij al op dezelfde afstand maar hij zat gewoon in een andere fase van zn slag. Tuurlijk pak je ineens een meter als je je torso naar voren gooit. Beetje te vergelijken met een wielrenner die op het juiste moment kan "jumpen" voor hij over de streep gaat.
 
Je hebt toch mee gekregen dat ze een nieuw spectaculair zwempak dragen toch ? (dingen schijnen 600 euro per stuk te kosten)

ik hoorde de commentator bij de vrouwenfinale vandaag zeggen dat het wel 20 min duurt om het aan te krijgen ???
 
Kan ook heel goed liggen aan de nieuwe pakken en ook een andere bouw van het zwembad, dit zwembad is bijvoorbeeld een paar meter dieper dan gewone zwembaden daardoor is er minder golfslag vanaf de bodem, ook heeft het zwembad aan de zijkanten geen rand zodat het water niet terug het zwembad inslaat maar over de kant en daardoor is er dus ook minder golfslag vanaf de kant en zelfs de belijning die op het water ligt is zo gemaakt dat het water naar beneden duwt en niet opzij naar de zwemmers.


Dat pak kende ik maar de rest over de "watercube" wist ik niet. Wel interessant, op die manier zou het natuurlijk wel kunnen al weet je maar nooit.
 
Suggeren dat hij misschien wel NATURAL is. Gaat het wel helemaal goed in die bovenkamer van je?:roflol:
Lance Armstrong was toch ook natural?:rolleyes:

Ah daar is Houston weer. Ben blij dat jij weet hoe het zit. Denk dat de Reptilians hem voorzien van dope. Dat kunnen wij nooit vinden natuurlijk.
 
ik heb gehoord dat die phelps 12000 kcal naar binnestouwt :eek:
 
ik heb gehoord dat phelps kan vliegen
 
gebruikt ie ook red bull dan?
 
ik hoorde de commentator bij de vrouwenfinale vandaag zeggen dat het wel 20 min duurt om het aan te krijgen ???

Een verslaggever van de NOS mocht er eentje uittesten. Hij was er inderdaad een kwartiertje mee bezig en toen zat het nog niet goed, en in een poging het nog iets hoger te trekken ging hij er met zijn nagels zo doorheen.... dag 600 euro.


Hij vond het trouwens wel voelbaar beter zwemmen
 
Wereldrecords zullen pas na een aantal jaren opnieuw een referentie worden. Op dit moment is het nog te eenvoudig om er 1 te zwemmen omdat die nieuwe pakken nog niet lang genoeg in omloop zijn. Blijft een feit dat die Phelps met voorsprong de beste zwemmer ter wereld is, mss wel aller tijden.

Om die reden zou VdH nog niet moeten stoppen. Over 4 jaar zit er nog wel wat goud in het vat voor hem.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven