Fitness Seller

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb het over talloze flesjes smirnoff ice ja.
oja, en in elk flesje gooide ik natuurlijk een scheutje van m'n favoriete goedje die ik mee naar binnen had gesmokkeld, maar dat is logisch :rolleyes:

Uiteraard
 
Loo jij neemt echt ghb alsof je het in de supermarkt kan kopen...
beetje domme vraag wss maar hoe komen jullie allemaal aan je ghb, wil ook wel eens proberen ;$
 
Loo jij neemt echt ghb alsof je het in de supermarkt kan kopen...
beetje domme vraag wss maar hoe komen jullie allemaal aan je ghb, wil ook wel eens proberen ;$

:rolleyes:


Waar haal je mescaline, 2 cb, lsd, salvia, dmt ... voor ons een weet, voor jouw een vraagteken :evil:
 
Man man man, ik bleek vanochtend om 5.00 thuis gekomen te zijn. Op m'n werk heb ik een hele fles vieux weggezopen, inclusief de nodige cola light. Ik was om 12.00 vanmiddag gewoon nog dronken. Ondertussen wel redelijk nuchter. Maar de tering, wat een drama.
 
tering, ik ben naar de klote. net terug van lowlands. pils is echt ****ing duur, maar dat belemmerde me niet om 400euro in 4 dagen uit te geven :roflol:
 
Ik ga nu overigens echt eventjes stoppen met alcohol. Ik zat op Lowlands aan ongeveer 40 bier per dag. Het waren dan wel kleine biertjes hoor, dus op zich valt het mee. Maar uit financiele en gezondheidsredenen moet ik echt even stoppen.

Ben benieuwd wat ik vrijdagavond zeg, maargoed.
 
Ik ga nu overigens echt eventjes stoppen met alcohol. Ik zat op Lowlands aan ongeveer 40 bier per dag. Het waren dan wel kleine biertjes hoor, dus op zich valt het mee. Maar uit financiele en gezondheidsredenen moet ik echt even stoppen.

Ben benieuwd wat ik vrijdagavond zeg, maargoed.

Precies, ik zeg dat ook elke zondag en maandag, maar op vrijdag weet ik niet hoe snel ik een biertje open moeten trekken.

Maar doordeweeks drink ik dan ook niet.
 
Ik drink normaal door de weeks ook niet. Maar tijdens de vakantieperiode zit ik regelmatig op een doordeweekse dag ook kapot te gaan. En natuurlijk standaard vrijdag en zaterdag. Ben blij als straks school weer begint en het normale leven zich vervolgt.
 
Ik drink normaal door de weeks ook niet. Maar tijdens de vakantieperiode zit ik regelmatig op een doordeweekse dag ook kapot te gaan. En natuurlijk standaard vrijdag en zaterdag. Ben blij als straks school weer begint en het normale leven zich vervolgt.

Dus als jij lekker getrained heb of nog moet trainen trek je eerst een paar biertjes open? Dan kan je net zo goed niet gaan ;)
 
Het resultaat mag er vooralsnog zijn. Dus het is beter als ik gewoon blijf knallen in de gym. Alleen ik moet stoppen met alcohol, maar stiekem wil ik helemaal niet stoppen denk ik.
 
Het resultaat mag er vooralsnog zijn. Dus het is beter als ik gewoon blijf knallen in de gym. Alleen ik moet stoppen met alcohol, maar stiekem wil ik helemaal niet stoppen denk ik.

Hehe het maakt ook niet zoveel uit, maar doordeweeks niks drinken is easy, alleen in het weekend is het moeilijk, tenzij je elk weekend WoW speelt met je mattiez ofzo ;)
 
Gewoon minderen als je denk dat je teveel drinkt, stoppen hoeft niet. Heerlijk toch dat ijskoude biertje in het weekend! :D
 
Vanavond weer eens heerlijk op cafe.. Morgen toch rustdag dus dat komt goed uit.. :D
 
Ik kom net terug uit Turkije.

Zon op m'n ballen, 4 meiden van 19-20 in het appartement naast me elke avond meesleepten om te gaan stappen, en een kilometer aan kroegen naast elkaar. Kansloze actie om nuchter te blijven.
Paar avonden kapot gezopen aan van die fishbowls met cocktails erin, en een paar avonden een fles baco voor het uitgaan.

Ik moet, ondanks de titel van dit topic, toch even m'n liefde voor alcohol uitspreken.
De combinatie van geilheid gemixt met een onbeheersbare drang tot baldadigheid, alsmede het verlies van normen en waarden is toch wel goddelijk te noemen.

Helaas is het vergif voor de bodybuilder, de kater de volgende dag is een drama, en m'n lever begon het einde van de vakantie ook op spelen.

Maar het was one hell of a week.
 
Ik kom net terug uit Turkije.

Zon op m'n ballen, 4 meiden van 19-20 in het appartement naast me elke avond meesleepten om te gaan stappen, en een kilometer aan kroegen naast elkaar. Kansloze actie om nuchter te blijven.
Paar avonden kapot gezopen aan van die fishbowls met cocktails erin, en een paar avonden een fles baco voor het uitgaan.

Ik moet, ondanks de titel van dit topic, toch even m'n liefde voor alcohol uitspreken.
De combinatie van geilheid gemixt met een onbeheersbare drang tot baldadigheid, alsmede het verlies van normen en waarden is toch wel goddelijk te noemen.

Helaas is het vergif voor de bodybuilder, de kater de volgende dag is een drama, en m'n lever begon het einde van de vakantie ook op spelen.

Maar het was one hell of a week.

wat betaalde je in turkije voor een biertje in discotheek??
 
Back
Naar boven