MuscleMeat

Waarom 6 maal p/d eten als groei s'nachts gebeurt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speel je weleens games? Bijvoorbeeld games waarin het spelfiguur naarmate het spel vordert, steeds sterker wordt.
Gebruik je weleens cheats, om sneller door de levels te komen. Om sneller groter en sterker te worden? Oftewel: speel je weleens vals?

Een natural bodybuilder niet.

Het enige spel wat ik vroeger speelde was Duke Nuken. Eerste wat ik altijd deed is de code intypen dat je alle wapens krijgt, wel zo makkelijk..
 
Het enige spel wat ik vroeger speelde was Duke Nuken. Eerste wat ik altijd deed is de code intypen dat je alle wapens krijgt, wel zo makkelijk..

x2

doe ik met gta ook , heb geen zin in al die tijdrovende "missies" gewoon cheats invoeren en de lol kan beginnen.
 
x2

doe ik met gta ook , heb geen zin in al die tijdrovende "missies" gewoon cheats invoeren en de lol kan beginnen.

dan ben je er meestal wel snel op uitgekeken.

Mij persoonlijk lijkt het leuker om elk jaar, voor 5 jaar, 5 kg erbij te krijgen dan dat ik in 1 jaar met behulp van anabolen explodeer en de volgende 4 jaar weining vooruitgang meer zie. De weg erheen is wat het leuk maakt, mijn visie.
 
dan ben je er meestal wel snel op uitgekeken.

Mij persoonlijk lijkt het leuker om elk jaar, voor 5 jaar, 5 kg erbij te krijgen dan dat ik in 1 jaar met behulp van anabolen explodeer en de volgende 4 jaar weining vooruitgang meer zie. De weg erheen is wat het leuk maakt, mijn visie.

idd. Bovendien worden de effecten op langere termijn door het gebruik van "cheats" door de meeste 'stoere boys' :o, ook hier op DBB, zwaar onderschat.
 
hoevaak heb jij nog contact met je leraar?
 
Back
Naar boven