XXL Nutrition

fitness populairste sport

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Vandaag een artikel gelezen in de krant van gisteren waarin stond dat fitness de allerpopulairste sport in belgie is, gevolgd door voetbal en daarna tennis. Tenminste als je naar het aantal inschrijvingen kijkt. Jeej! Je merkt het wel vind ik, ik kom alsmaar meer gespierde mensen tegen. 3 maand geleden zat er op mijn werk een dikke turk, wel een heel vriendelijke gast enzo, mijn leeftijd ook en nu is hij nog altijd dik, maar ook veel gespierder geworden! + dat zware werk :o wtf ik weet niet hoe hij het doet maar als iedereen zo vooruit gaat als hij die begint met fitness/krachttraining/bb dan blijf ik gewoon een ecto tussen de massa :(
 
Turken hebben over het algemeen wel aanleg.
 
Turken slikke pilletjes, dat mag je onderhand wel weten smurf.
 
smurf eet gewoon te weinig ;)
 
Ik vond het raar, kijk naar de fysiek van de gemiddelde Belg.... :roflol:
 
Wij hebben aanleg ja.

En veel turken slikken oxy, dbol als ze net beginnen :P
 
haha :p
@ kane: ik bulk constant!!!! :o
zelfs op het werk eet ik tijdens de pauze al mijn boterhammen met kippewit op die even later exploderen in mijn buik waardoor mijn maag bijna ontploft ofzo
volgens mij ben ik allergisch voor brood. Vlak na het werk al direct weer een appel omdat ik tegen dan al weer bijna verga van de honger en ik het niet meer uithou tot thuis waar ik mijn spaghetti met kip opgegeten heb en ik 2.5 u later (strax dus) al opnieuw ga eten :o
kan ook zijn dat ik niet groei omdat ik niet train van maandag tot vrijdag :roflol:
gaat gewoon niet door het werk :p
mss komt daar binnenkort verandering in. Dat moet wel want tegen januari wil ik meer kracht hebben dan nu want dan ga ik naar een nieuwe fitnessclub op nog geen 300 meter van hier :p probleem is dat velen daar nu trainen waaronder gastjes die na mij begonnen zijn en toen ze nog trainden waar ik nu train waren ze al sterker dan mij :o
en ik wil niet afgaan, zeker niet omdat er mensen zijn die ik wel ken van zien enzo en ook mijn zus, al zal die toch op andere uren gaan vermoed ik :p
 
lekker ventje ben je ook hé :aai: :kiss: :P
 
vind je het gek als dit jou doel is :rolleyes: :

Is wel met 2 kg vetverlies erbij !!!
3 jaar is misschien wel wat veel maar als alles gaat zoals ik in gedachten heb kan dat binnenkort al in 1.5-2 jaar :D
 
Vandaag een artikel gelezen in de krant van gisteren waarin stond dat fitness de allerpopulairste sport in belgie is, gevolgd door voetbal en daarna tennis. Tenminste als je naar het aantal inschrijvingen kijkt. Jeej! Je merkt het wel vind ik, ik kom alsmaar meer gespierde mensen tegen. 3 maand geleden zat er op mijn werk een dikke turk, wel een heel vriendelijke gast enzo, mijn leeftijd ook en nu is hij nog altijd dik, maar ook veel gespierder geworden! + dat zware werk :o wtf ik weet niet hoe hij het doet maar als iedereen zo vooruit gaat als hij die begint met fitness/krachttraining/bb dan blijf ik gewoon een ecto tussen de massa :(
hehe, zegt al genoeg. mijn sportschool heeft ook 1.000+ leden waarvan misschien 200 actief.
 
hehe, zegt al genoeg. mijn sportschool heeft ook 1.000+ leden waarvan misschien 200 actief.

Juist, de meeste schrijven zich in met de gedachte dat ze na een maand al geweldige resultaten gaan zien, merken vervolgens dat dat niet het geval is, en blijven dan maar lekker op de sofa liggen.
 
turken eten pitta= veel vet= testosteron :D
 
haha :p
@ kane: ik bulk constant!!!! :o
zelfs op het werk eet ik tijdens de pauze al mijn boterhammen met kippewit op die even later exploderen in mijn buik waardoor mijn maag bijna ontploft ofzo
volgens mij ben ik allergisch voor brood. Vlak na het werk al direct weer een appel omdat ik tegen dan al weer bijna verga van de honger en ik het niet meer uithou tot thuis waar ik mijn spaghetti met kip opgegeten heb en ik 2.5 u later (strax dus) al opnieuw ga eten :o
kan ook zijn dat ik niet groei omdat ik niet train van maandag tot vrijdag :roflol:
gaat gewoon niet door het werk :p

mss komt daar binnenkort verandering in. Dat moet wel want tegen januari wil ik meer kracht hebben dan nu want dan ga ik naar een nieuwe fitnessclub op nog geen 300 meter van hier :p probleem is dat velen daar nu trainen waaronder gastjes die na mij begonnen zijn en toen ze nog trainden waar ik nu train waren ze al sterker dan mij :o
en ik wil niet afgaan, zeker niet omdat er mensen zijn die ik wel ken van zien enzo en ook mijn zus, al zal die toch op andere uren gaan vermoed ik :p

Wat een bullshit, ik werk deze zomer nu ergens waar ik me de hele tijd de pesttyfus sjouw, je hebt bouwvakkers die na het werk ook nog eens gaan trainen, en jij kan het weer niet, en als je niet trained van maandag tot vrijdag schiet het inderdaad niet op.

Wtf doe je voor werk dan.
 
vind je het gek als dit jou doel is :rolleyes: :

Je kan beter je doel wat ruimer maken dat je het binnen die 3 jaar haalt, dan zeggen in 1 jaar en dan later halen, krijg je allemaal gezeik over ;) :D
 
+4000 kcal en je zal gainen, bulken op 5 bokes met choco deed ik vroeger ook :o :D Reken maar eens uit hoeveel je nu juist eet, durf wedden dat je de 3000kcal nog niet haalt.

En om de 2.5u eten is echt doodnormaal hoor ;)
 
haha :p
@ kane: ik bulk constant!!!! :o
zelfs op het werk eet ik tijdens de pauze al mijn boterhammen met kippewit op die even later exploderen in mijn buik waardoor mijn maag bijna ontploft ofzo
volgens mij ben ik allergisch voor brood. Vlak na het werk al direct weer een appel omdat ik tegen dan al weer bijna verga van de honger en ik het niet meer uithou tot thuis waar ik mijn spaghetti met kip opgegeten heb en ik 2.5 u later (strax dus) al opnieuw ga eten :o
kan ook zijn dat ik niet groei omdat ik niet train van maandag tot vrijdag :roflol:
gaat gewoon niet door het werk :p
mss komt daar binnenkort verandering in. Dat moet wel want tegen januari wil ik meer kracht hebben dan nu want dan ga ik naar een nieuwe fitnessclub op nog geen 300 meter van hier :p probleem is dat velen daar nu trainen waaronder gastjes die na mij begonnen zijn en toen ze nog trainden waar ik nu train waren ze al sterker dan mij :o
en ik wil niet afgaan, zeker niet omdat er mensen zijn die ik wel ken van zien enzo en ook mijn zus, al zal die toch op andere uren gaan vermoed ik :p

:treuren: :roflol:
 
fitness populair ja, maar minder dan 5% doet het serieus en eet ook nog eens fatsoenlijk, dus maak je maar niet druk dat iedereen strax breed is want volgens mij wordt er met fitnessers in dit artikel bedoeld de mensen die 1 uur met elkaar ouwehoeren op de stairmaster3000.
 
fitness populair ja, maar minder dan 5% doet het serieus en eet ook nog eens fatsoenlijk, dus maak je maar niet druk dat iedereen strax breed is want volgens mij wordt er met fitnessers in dit artikel bedoeld de mensen die 1 uur met elkaar ouwehoeren op de stairmaster3000.

Yep, en er is een groot verschil tussen fitness, krachttraining etc.

Fitness doe je eigenlijk meer om je lichaam in conditie te houden, zoals ouwe mensen die denken me conditie gaat achteruit dus aan allemaal apparaten gaan lopen trekken op de laagste stand, maar 's avonds 20 zware shaggies wegroken onder het genot van 5 bakken koffie.
 
Back
Naar boven