AndroidHealthClinic

Hoop vragen

Bezoekers in dit topic

Donnom

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
47
Waardering
0
Goedendag,

Eerst zal ik mijzelf maar eens voorstellen,
Ik ben Mike de Geus, 19 jaar, 101 kilo, 1.87 lang, en al ruim anderhalf jaar verhuizer. (Redelijk brede bouw)

Ik heb ruim anderhalfjaar geleden 3 maanden achter elkaar gesport, en was toen al redelijk blij met de groei van mijn biceps.
Nu ik al ruim anderjalfjaar verhuizer ben, kan je begrijpen dat mijn lichaam best wat spiertjes heeft opgebouwd deze tijd. Alleen het probleem is dat verhuizers niet zoeen leuk eetgedrag hebben. Iniedergeval de meeste.

Ik zal even een ruwe schets geven, van een normale werkdag kwa voedsel.

- 8 boterhammen, met kaas, ham, kipfilet, of pindakaas.
- Balletje pinda (regelmatig :rolleyes:)
- Avond eten
- Chippies.
- Redelijk wat lekkere hapjes tussendoor (Sultana, gezond, enz.)

Natuurlijk ben ik mij ervan bewust dat dit niet goed voor mij is, en dat als ik serieus wil gaan bouwen aan mijn lichaam ik snel wat flinke maatregelen moet nemen.

Nu ik al ruim weer 2 maanden lid ben van de sportschool en lekker veel train (2 tot 4 dagen in de week). Vind ik nu dat ik toch niet genoeg zie van mijn spiergoei. Ik heb pillen gehad van Whey amino. In iedere pil zit 1 gr. eiwit, nu de vraag hoeveel moet ik er gebruiken per dag ?

Ook wil ik vandeweek even naar sport supplementenboer hier in dem haag, om wat helpende goedjes te kopen.

Hebben jullie nog suggesties welke middelen ik goed kan gebruiken om vooral een brede en forse look te krijgen, ik hoef totaal niet droog te zijn, ik wil mijn buikje redelijk houden. Geen sixpack voor mij :).

Ook misschien voedingstips ?

Ik hoor graag wat van jullie ervaren sporters.

groetjes Mike
 
Eiwitten: kwark en zalm etc.
 
Nee, ga eten.
 
Havermout, brinta, vlees, vis, kip, pasta, aardappelen, rijst, brood, kwark, fruit, groente, noten, boterhammen ...
 
Bij je ontbijt en na je training een wheyshake.
Die pilletjes zijn absoluut niet toereikend met 1 gram:(
Ik zou minimaal anderhalve schep whey nemen, zit je op ong. 35gram per shake.
Kwark als laatste maaltijd, heeft Lothar ook al genoemd.
Beter aan je goede vetten denken: vette vis, noten, avocado's, visolie, lijnzaad e.d.

Om wat forser te tonen kan je creatine of een No product nemen.
Van beide wordt je sterker.
Creatine houdt vocht vast in je spieren, wel met carbs nemen en No verwijdt je bloedvaten.
Er staat genoeg info op het forum dus lees je even goed in!
Succes!
 
En in dit geval bedoel je veel kwark, en ander vetarm voedsel ?

Probeer maar te beginnen met 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht te eten, liefst nog wat meer, kan je uit verschillende eiwitbronnen halen: kwark,vis, kip, kalkoen, etc.
 
Onwijs bedankt mensen voor deze zeer bruikbare informatie,

Ik ga gelijk morgen naar de eiwitboer,

Iemand nog suggesties voor een goed merk, of is dit redelijkerwijs allemaal even goed ?
 
Onwijs bedankt mensen voor deze zeer bruikbare informatie,

Ik ga gelijk morgen naar de eiwitboer,

Iemand nog suggesties voor een goed merk, of is dit redelijkerwijs allemaal even goed ?

Van verhuizen wordt je echt niet heel gespierd ,misschien pezig.
 
Van verhuizen wordt je echt niet heel gespierd ,misschien pezig.


Niet gespierd nee, maar inderdaad je bouw gaat wel wat verranderen, je wordt wat breder, en je benen en rug worden wat harder.

Maar inderdaad gespierd is het niet..
 
Iemand nog suggesties voor een goed merk, of is dit redelijkerwijs allemaal even goed ?

Laat je niet leiden door een merk of reclame, kijk naar de voedingswaarden.
 
Oke dus zoveel mkogelijk waarde van eiwitten.
 
Back
Naar boven