AndroidHealthClinic

Super Charge! - Labrada (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energie en Pomp Complex (het verwijden van de vaten), Kracht en Uithoudingsvermogen Complex, Post-Workout Herstel Complex.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 trainingsdagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Het product smaakt erg goed (ik had "Fruit Punch")
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen voor het trainen (28 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? nutri-shop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €59,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Ik heb eerst bij Vitamines & More (de winkel van Jonathan Later & Chellss) een fles gekocht voor 1 malig gebruik, en was meteen verkocht. Het effect was duidelijk te merken: zin om te trainen, extreme pomp, en meer kracht. Het effect is het zelfde als No-Xplode, alleen van Super Charge! word je niet zo freaky (zenuwachtig, opgefokt en rusteloos) als van No-Xlode..

Ik raad dit product dus aan iedereen aan die van de effecten en resultaten van No-Xlode houd, en aan de mensen die gewoon van een heerlijke training houden!

SuperCharge_Punch.jpg
 
Laatst bewerkt:
de smaak van supercharge is zeer lekker.
Heb reeds 2 smaken gehad : orange en fruitpunch...beiden even lekker en vooral super spul

Lekker :eek:. Ik vind het echt niet te zuipen. Niet dat het me veel uitmaakt, het gaat om het effect en dat is meer dan prima.
 
Lekker :eek:. Ik vind het echt niet te zuipen. Niet dat het me veel uitmaakt, het gaat om het effect en dat is meer dan prima.

:roflol: ik vind supercharge net superlekker vergeleken met andere présups
 
:roflol: ik vind supercharge net superlekker vergeleken met andere présups

+1 (vergelijk maar eens met Noxpump, hahaha).

Gisteren eerste keer Supercharge geprobeerd.

Goede pomp en lekker veel energie, zonder zo compleet over de top te gaan als met Noxpump.

Slapen gaat hiermee ook wat beter, tegen 01.00 sliep ik terwijl ik met Noxpump vaak tegen 03.00 pas in slaap val. Ga deze ws door de week gebruiken en Noxpump in het weekend bij de ochtend trainingen.
 
Ik vindt het ook super lekker. Daarstraks wel perongeluk 3scheppen genomen, gewoonte van de whey. Nu ja het was te laat dus ja 3 dan maar :)

Maar niet echt aan te raden, ga je echt te hard op.
 
de tyfus wat een superspul is dit, na de eerste dose voel ik de werking al gelijk.. precies wat ik zocht :zuip:
 
Ik vindt het ook super lekker. Daarstraks wel perongeluk 3scheppen genomen, gewoonte van de whey. Nu ja het was te laat dus ja 3 dan maar :)

Maar niet echt aan te raden, ga je echt te hard op.

Afgelopen zaterdag 3 scheppen gepakt en daarna borst en biceps getraind.

Bicepstraining was echt kicken, ongelofelijke pomp... leuk aanzicht in de spiegel in elk geval... :D
 
Afgelopen zaterdag 3 scheppen gepakt en daarna borst en biceps getraind.

Bicepstraining was echt kicken, ongelofelijke pomp... leuk aanzicht in de spiegel in elk geval... :D

en borst dan?
 
Met 2 scheppen merkte ik er niet zo veel van, maar met 3 scheppen:eek:
Nice:D
 
ik merk er niks van, eerst 2 scheppen geprobeerd een aantal keer.
nu 3 scheppen geprobeerd, ook niks.. tenminste op dat rare gevoel en een hartslag van 200 na 10x optrekken na dan.

jammer, maar niks voor mij:(
 
Heeel goed suppie echt een top aanrader en het gebruik is makkelijk alleen voor het trainen miet zoals de andere die je een paar keer per dag moet nemen en ik ga ik er super van ben niet uit de sportschool te krijgen na supercharge van labrada je wordt echt een dolle stier in de gym alleen na een paar uur voel ik mijn buik een beetje raar en klein beetje misselijk maar volgende dag is alles weer ok voor mij NR 1
 
Super charge!

Stack.JPG


Ik gebruik deze stack en ben echt erdoor vooruit gegaan.. ongelooflijke pomp en uithoudingsvermogen. Ik weet niet of Size on werkt of zo en wat voor gevoel je der bij moet hebben, maar ik kan je wel zeggen dat Super charge zijn werk goed doet :D. Size on drink ik tijdens het trainen.
 
Ben vandaag gaan trainen met supercharge, geen enorme pomp, alleen bij de bicep-training een ergere pomp dan normaal. Had zeker meer energie maar, niet zoveel als ik had dacht dat ik zou hebben.
Misschien omdat ik het niet op een compleet nuchtere maag heb genomen, donderdag ff op een nuchtere maag nemen kijken hoe het dan uitpakt:D
 
Laatst bewerkt:
Heel jammer. Ik had meer van SUpercharge verwacht. Het geeft me wel wat meer energie, maar echt niet wat ik er van verwacht had. Niet meer kracht, geen betere pomp. Ik had verwacht dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als Nox-Pump. Dat werkte voor mij een stuk beter.

Ik heb 1,5 uur nadat ik had gegeten 2 scoops (32 gram) genomen. Vanavond nog 1 keer proberen met 40 gram. en anders weet ik het ook niet. Mocht dat wel het gewenste effect hebben dan is het voor mij toch iets te prijzig.
 
Heel jammer. Ik had meer van SUpercharge verwacht. Het geeft me wel wat meer energie, maar echt niet wat ik er van verwacht had. Niet meer kracht, geen betere pomp. Ik had verwacht dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als Nox-Pump. Dat werkte voor mij een stuk beter.

Ik heb 1,5 uur nadat ik had gegeten 2 scoops (32 gram) genomen. Vanavond nog 1 keer proberen met 40 gram. en anders weet ik het ook niet. Mocht dat wel het gewenste effect hebben dan is het voor mij toch iets te prijzig.

Ik heb precies hetzelfde, ik dacht dat ik zou barste van de energie. Maar dat viel zwaar tegen.
 
Ik heb precies hetzelfde, ik dacht dat ik zou barste van de energie. Maar dat viel zwaar tegen.

erg jammer. Gister 40 gram geprobeerd, nog niet veel kunnen merken. straks 3 scheppen proberen, als dat ook niet wil kap ik dr mee. dan maar weer over op nox-pump
 
Ik heb precies hetzelfde, ik dacht dat ik zou barste van de energie. Maar dat viel zwaar tegen.

Waar ik wel benieuwd naar ben hoe reageer je op een extra sterke dubbele espreso? merk je daar wel iets van of ook niet?
 
Heel jammer. Ik had meer van SUpercharge verwacht. Het geeft me wel wat meer energie, maar echt niet wat ik er van verwacht had. Niet meer kracht, geen betere pomp. Ik had verwacht dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als Nox-Pump. Dat werkte voor mij een stuk beter.

Ik heb 1,5 uur nadat ik had gegeten 2 scoops (32 gram) genomen. Vanavond nog 1 keer proberen met 40 gram. en anders weet ik het ook niet. Mocht dat wel het gewenste effect hebben dan is het voor mij toch iets te prijzig.

Jammer, mja, meer pomp verwachtte ik ook niet ervan, ervaar wel meer energy en telkens weer een mentale opdonder waardoor ik kan blijven knallen, blijft voor mij een blijvertje
 
Back
Naar boven