MuscleMeat

ham in blik van de aldi.

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
eigelijk moet ik niet klagen vanwege mijn naam :rolleyes: maar eeh...

gatverdamme wat is dat een smerig spul zeg !!!

ik ging maandag mijn weekelijkse boodschappen doen en ging eens langs de aldi.
zag ik daar zo'n rode blik ham staan, en ik d8 van: nou lekker voor op brood he!

dus ik meenemen...
in de koelkast geflikkert en 2 dagen niet naar om gekeken.
vandaag, zag ik dat blik dus weer liggen en ging het maar eens proberen.

toen ik de blik open had getrokken keek ik daarna voor de zekerheidheid nog een keer op de label of ik het goede blik had gepakt en niet perongeluk een blik kattevoer ofzo.
want gadverdamme zo zag het er wel uit!
vooral met dat opgedroogde vocht/slijm/olie achtige spul erom heen. :kots:

ik pak een weegschaaltje een mes en een bord, en snij er zo 100 gram uit de blik.
ik was al blij dat het nergens naar rook anders ging ik vast over me nek.

nou 100 gram eruit, het blik ver achter in de koelkast terug gesmeten, en begon een stukje te proeven.

nou moet ik zeggen dat ik geen ervaring heb met kattevoer maar...
GADVERDAMME wat zit daar een smerig smaakje aan zeg.
ik weer de etiket lezen, want ik kon nog steeds niet geloven dat ik ham zat te eten.
het smaakte naar alles behalve ham!

toen stond er op, dat je het op brood kon eten.
nou ik 100 gram om brood gemieterd, wat er eigelijk niet oppaste, maargoed, ik wou er zo gauw mogelijk vanaf dus hupsaa dat hele blok van 100gram erop.

nou ik moet zeggen, het help wel wat, maar lekker is het niet!

miss tips om het wat lekkerder te maken?
en wat is dat vocht/slijm/olie achtige spul erom heen...

nu zit ik ondertussen ff te kijken wat de voedingswaarde zijn, want die staan niet op het blik geschreven.
maar nu staat er op internet van: gerookte ham, en gekookte ham...
maar geen 'gewone' ham te vinden.
waar valt die blik onder?
 
Laatst bewerkt:
dank je wel voor de tip :) :kots:
 
spam-collection-2007-06.jpg
 
Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelen en waspoeder ,de rest is smerig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb elke week kwark en tonijn van de Aldi.
Oja, en zalm uit de diepvries.
De rest is............
 
als er niet eens voedingswaarden op staan, dan is het voor mij wel duidelijk. misschien is het wel goedkoop, maar ik zou toch iets anders gaan nemen.
 
Ik haal bijna alles uit de Aldi, en wat ik daar niet vind, komt uit de GB/Carrefour. Ik heb de indruk dat hier een stel verwaande mietjes zit.
Over die ham ga ik echter niet oordelen, want heb het nog niet geprobeerd.
 
Ik haal bijna alles uit de Aldi, en wat ik daar niet vind, komt uit de GB/Carrefour. Ik heb de indruk dat hier een stel verwaande mietjes zit.
Over die ham ga ik echter niet oordelen, want heb het nog niet geprobeerd.


ben het niet met je eens gap. ik haal bijv mijn groenten en fruit bij de lidl en die zitten in dezelfde prijsklasse, maar zien er stukken beter uit dan bij de aldi.
 
Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelenen en waspoeder ,de rest is smerig.

nee, ze hebben daar heel lekkere (wel redelijk straffe) spaghetti bolognese voor in de microgolfoven. :P
 
Ik hoorde gisteren van m'n ma dat je blikken sowieso niet open in de koelkast moet zetten want dat gaat namelijk oxideren of ze moeten er speciaal voor gemaakt zijn. Maar ik zou die rotzooi echt niet meer kopen bij de Aldi, zeker niet als het niet te eten is en daarbij staan er ook nog geen voedingswaarden (en ingrediënten) dus wie weet wat er allemaal voor troep in zit...

BTW ook geen paardenrookvlees kopen want daar ga je ook echt van over je nek en ook geen zwitsere kaas in een kartonne verpakking kopen omdat er veel eiwitten inzitten want dat is gewoon poeder en smaakt zo zout als de Zwarte Zee ;)
 
wat gadverdamme je hebt het niet eens geprobeerd man, dat was een serieus antwoord. :P misschien als je niet tegen pikant kan dat je moet rennen, maar anders is het best te eten. :D
 
wat gadverdamme je hebt het niet eens geprobeerd man, dat was een serieus antwoord. :P misschien als je niet tegen pikant kan dat je moet rennen, maar anders is het best te eten. :D

Heb vroeger al genoeg van de aldi gegeten smaakt gewoon stuk minder als A-merken van AH etc.
 
daar kan ik niet over oordelen wegens gebrek aan AH in belgië :P
 
daar kan ik niet over oordelen wegens gebrek aan AH in belgië :P

Wat hebben jullie wel dan? Je mist wat dat jullie geen Albert Heijn hebben , is echt paradijs voor de echte supermarkt fijnproever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spar, GB, Carrefour, Aldi zijn de grote supermarkten hier zo wat.
kan wel naar AH in Maastricht gaan maar ja.. Spar en Aldi zijn korter. :o
 
Spar, GB, Carrefour, Aldi zijn de grote supermarkten hier zo wat.
kan wel naar AH in Maastricht gaan maar ja.. Spar en Aldi zijn korter. :o

Alles wat je nu opnoemt vind ik juist de meest ..... "super"markten:rolleyes:
Maar jullie hebben ook geen hoogvliet, c1000 e.d.?
 
Back
Naar boven