Fitness Seller

weider pro 2000 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MikeJung

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
903
Waardering
40
Lengte
1m71
Massa
80kg
Hee.. heeft iemand toevallig ervaring met de weider pro 2000 (http://www.macchiashop.it/images/PRO 2000.jpg) ??

Ik zit te twijfelen of ik deze ga kopen... ( heb een homegym.. alleen is het een en ander aan vervanging toe..) maar wat mijn grote vraag is.. kan ik hier ook butterfly mee doen?
want het lijkt er op van wel maar als je kijkt naar het draai mechanisme zie je dat er een plaatje voor zit.. zit deze niet in de weg?
 
Laatst bewerkt:
Wat een gay ding.

Dit heb je nodig, meer niet:

powerrack.jpg
 
volgens mij ben jij de grootste grapjas van het forum of niet?
 
want..? ik heb een powerrack staan.. en volgens mij kan je niet butterfly doen dan wijsneus
 
want..? ik heb een powerrack staan.. en volgens mij kan je niet butterfly doen dan wijsneus

Wat de neuk is butterfly, het klinkt gay, vrouwelijk, en niet massa opbouwend. Ga eens echte oefeningen doen 'wijsneus'
 
Laatst bewerkt:
stelletje stumperts kijk nou is wat voor antwoorden ik krijg.. ik vraag toch gewoon wat? ik vroeg niet aan jullie hoe je die oefening vind.. of of je hem zelf doet? of wel? Ik wil gewoon weten of ik die bepaalde oefening ook kan doen op dit apparaat..
 
:roflol: Haha oke big guy, vertel eerst eens hoe die oefening gaat, want die link in je startpost doet het niet.

Google geeft dit:

1188426700_0703090071.gif

:roflol:
 
^^Hahahah.... dikke massabouwer :D

Maar hij bedoeld waaschijnlijk gewoon fly's. Flat fly's incline of decline.
Zo'n machine is toch niks man.... je kan beter een setje verstelbare dumbbells kopen en een hellend bankje.
 
Pecdeck dus, ja dat kan met dat apparaat van je. Alleen kijk niet raar op als dat ding na 4 maanden te licht voor je is
 
zit nu 60 kg op.. is uit te breiden naar 100 kg..
 
Waarom zou je die niet met losse dumbbells willen doen?
 
omdat ik uit ervaring weet dat ik deze manier van trainen het lekkerste vind..
 
ik moet eerlijk toegeven dat ik al die dingen, net zoals andere, nutteloos vind. al die oefeningen kun je vervangen door een veel effectievere barbell/dumbbell versie. ik zou er echt niet zoveel geld aan opdoen, het is niet voor niets dat rippetoe en bill star en dergelijke zo populair zijn. barbell only.
 
en dat is dan ook de reden dat iedereen zijn eigen manier van trainen ontwikkeld in de loop van tijd.. je komt er vanzelf achter dat de ene manier van trainen effectiever is voor jou vorderingen dan de andere manier van trainen.
 
en dat is dan ook de reden dat iedereen zijn eigen manier van trainen ontwikkeld in de loop van tijd.. je komt er vanzelf achter dat de ene manier van trainen effectiever is voor jou vorderingen dan de andere manier van trainen.

Dat is gelijk de reden van het feit dat er bijna alleen maar (onwetende) beginners zijn die zulke apparaten gebruiken.
 
en hoe kom jij der bij dat ik een beginner ben dan? dat jij dat geen goede/lekkere/effectieve/etc. oefening vind hoeft toch niet te zeggen dat ik hem niet goed kan vinden of wel? je klinkt nu bijna zelf als een "onwetende beginner"
 
Stel je vraag op een "vrouwen fitness forum", daar gaan ze allemaal in je nek kwijlen dat het een top toestel is dat je niet kan missen...

Ter info : Dit is een bodybuilding forum...
 
Stel je vraag op een "vrouwen fitness forum", daar gaan ze allemaal in je nek kwijlen dat het een top toestel is dat je niet kan missen...

Ter info : Dit is een bodybuilding forum...

Nou nou nou, arnold heeft ook getraint met het pecdeck.
 
Back
Naar boven