MuscleMeat

krachtkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

answer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
80
Waardering
0
4 weken on 4 off

50mg anavar + 50mg winstrol p/dag

T3 eerste vier weken mss tweede onn periode ook nog hangt er vanaf.
 
wat is dat in godsnaam toch dat iedereen er maar T3 bij pakt wat een bull.Bij HGH en tren ok maar bij werkelijk elke stack word T3 gebruikt
 
wat is dat in godsnaam toch dat iedereen er maar T3 bij pakt wat een bull.Bij HGH en tren ok maar bij werkelijk elke stack word T3 gebruikt

T3 bij Tren is toch wel raadzaam? ivm prolactine-gyno? Of sla ik de plank nu mis..
 
lees ff bro,
bij HGH en TREN ok
 
var doet ook vage dingen met prolactine... zou het er zelf zeker bij pakken. maar hey, meningen mogen verschillen toch :D
 
voor kracht vind ik tren+dbol trouwens veel effectiever.
 
var doet ook vage dingen met prolactine... zou het er zelf zeker bij pakken. maar hey, meningen mogen verschillen toch :D

ik heb aanleg voor gyno,
pak nu var op 100 ed, tren op 400 eod.
nu pak ik wel T4 bij me HGH....

totaal geen last van gyno... dus ja is t3 wel nodig, of zal de t4 dit opvangen???
 
voor kracht vind ik tren+dbol trouwens veel effectiever.

oxy was toch juist voor de kracht,
maarre Var is ook super hoor, ik ben echt krachtiger dan ooit!!
ik vind het een leuk voorstel, maar zou idd eerder voor Tren-Var gaan..
 
Ik heb regelmatig tren gepakt en never T3 erbij.Ik vind die dingen allemaal erg theoretisch benaderd.Maar of het bottemline echt iets uitmaakt?
 
Ik heb regelmatig tren gepakt en never T3 erbij.Ik vind die dingen allemaal erg theoretisch benaderd.Maar of het bottemline echt iets uitmaakt?

Precies, theorie is wat anders dan in de praktijk.
 
Wat heeft t3 nu met kracht te maken , geen hol dat is om je stofwisseling sneller te laten gaan ,oxy s dat is pas voor de kracht
 
Wat heeft t3 nu met kracht te maken , geen hol dat is om je stofwisseling sneller te laten gaan ,oxy s dat is pas voor de kracht

kerel lees eens verder,
de T3 voor het prolactine gerelateerde Gyno.
als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.
 
als je aanleg heb voor gyno moet je 1tabl.proviron erbij doen .
 
oxy was toch juist voor de kracht,
maarre Var is ook super hoor, ik ben echt krachtiger dan ooit!!
ik vind het een leuk voorstel, maar zou idd eerder voor Tren-Var gaan..

ik heb totaal geen aanleg voor gyno; maar ik zit nu met gyno na gebruik van var+tren.

en zo heeft iedereen zn eigen ervaringen en valt er ogenschijnlijk geen pijl op te trekken...
 
als je aanleg heb voor gyno moet je 1tabl.proviron erbij doen .

ja wat voor gyno,
gyno veroorzaakt door de Oestrogenen ja,
Tren/Var is prolactine verhogend, kan je nog zoveel provi er bijnemen, maar je prolactine wordt niet verlaagd,
daarvoor pak je

Bromo/Femara/T3
 
Ik heb regelmatig tren gepakt en never T3 erbij.Ik vind die dingen allemaal erg theoretisch benaderd.Maar of het bottemline echt iets uitmaakt?

goed punt, maar er is niet veel meer dan de theoretische benadering he.. tenzij je na elke toevoeging/wijziging in een kuur je bloedwaardes laat meten en dan ook nog eens capabel genoeg bent om daaruit goede conclusies te trekken! en dan weet je alleen hoe e.e.a. bij JOU uitpakt... wat weer geen **** voor een ander hoeft te betekenen.

dusja, theorie is zo'n beetje alles wat we hebben....
 
ik heb aanleg voor gyno,
pak nu var op 100 ed, tren op 400 eod.
nu pak ik wel T4 bij me HGH....

totaal geen last van gyno... dus ja is t3 wel nodig, of zal de t4 dit opvangen???

als je nergens last van hebt zou ik niets wijzigen ;).
mss heb je alleen last van gyno door aromatisatie ???

gyno door prolactin/progesteron heeft trouwens ook altijd oestrogeen nodig om zich te ontwikkelen.
 
als je nergens last van hebt zou ik niets wijzigen ;).
mss heb je alleen last van gyno door aromatisatie ???

gyno door prolactin/progesteron heeft trouwens ook altijd oestrogeen nodig om zich te ontwikkelen.

kijk,

dat wist ik nog niet :)


post 3000 :D
 
Back
Naar boven