MuscleMeat

Trainen in een health center? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ah, dacht dat je misschien van Oudenaarde was.
Aangezien HC ook op 100m van mijn school ligt.
 

Je 1e jaar in diepenbeek? Ikke & Oblivion trainen daar al jaren.. je kan er eigenlijk niet squatten tenzij je smith machine squats graag doet :rolleyes: Deadliften heb ik nog nooit iemand zien doen buiten mij & obli :D
Maar voor de rest valt wel mee ..
 
nee tweede jaar, vorig jaar enkel geweest om te bowlen :D
niet erg, squatten kan ik thuis wel. als ik ga is het eerder voor de machines, losse oefeningen kan ik thuis. :P
 
dat is iets anders, ik probeer serieus te beginnen en ik doe tenminste een squat, alhoewel ik in een health center wel eens gehoord heb dat je je benen alleen mag trainen als de rest van je lichaam ver genoeg gevordert is:rolleyes:
bullshit hoor je er wel

jaar geleden wel een paar keer gaan trainen een een hardcore gym, de franco's in schoten en eigenlijk beviel mij dat ook heel goed maar al mn vrienden gaan in het health center trainen en het is daar ook wel chill

omfg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Er is maar 1 voordeel veel mokkels, is toch een grote pluspunt
 
nee tweede jaar, vorig jaar enkel geweest om te bowlen :D
niet erg, squatten kan ik thuis wel. als ik ga is het eerder voor de machines, losse oefeningen kan ik thuis. :P

Ik en obli trainen altijd rond 8-9u savonds als je eens mee wilt :)
 
Is meestal ook wel chill, als je nog niet zo breed bent heb je alle gewichten die je nodig hebt, met vrienden wat praten na een training vind ik ook altijd wel chill, dus zo hardcore hoeft het momenteel dus niet, alleen als ik echt breed word dan kan dat wel veranderen ja, maar voor nu geen klagen
nu moet er ook niet overdreven worden dat je niet mag sqauten of van die zaken natuurlijk:D
begrijp me niet verkeerd, er moet wel meer getraint worden dan staan koffiekletsen

van die shit maar je niet mee losse gewichten mag trainen moet ik ook niets weten natuurlijk

nog iemand met dezelfde mening?

met deze instelling wordt je nooit breed, maar dat is ook niet erg :D
 
Lekker in je healthcentertje blijven, dit soort types kunnen we dus missen als kiespijn.
 
train al jaren in een healthcenter, maakt geen **** uit....lekkere grietjes, genoeg gewicht, geen squatrek maar dan clean squat je toch...


weight = weight
 
Ik en obli trainen altijd rond 8-9u savonds als je eens mee wilt :)

misschien dat ik daar dan eens per uitzondering ben, maar zo laat zit ik terug thuis :D als ik er ga trainen is het voornamelijk rond de middag denk ik. ofwel na school, maar school duurt nooit tot 8u (vorig jaar toch niet, hoop nu ook niet :P).
 
Moet je op kot zitten he ^^ Lekker trainen en dan pre party kotfeestje, dan naar fuif :D
 
Moet je op kot zitten he ^^ Lekker trainen en dan pre party kotfeestje, dan naar fuif :D

ik woon maar half uurtje van diepenbeek, dat is het niet waard op kot te gaan :D
 
Chill want er lopen moeilijk geile chicks rond! :ds:
K*t want het trainingsniveau is laag en er is geen goeie mentaliteit.
 
train al jaren in een healthcenter, maakt geen **** uit....lekkere grietjes, genoeg gewicht, geen squatrek maar dan clean squat je toch...

weight = weight

Sure! Wat squat je ? 60kg??
 
net wat je zelf chill vind.

bij mij in de stad is er eigenlijk geen keuze, 2 healthcentre's, train zelf bij de grootste, wel hammer gym spul enzo, maar db's tot 30 kg. je moet gewoon je training eromheen weten te breien. en zolang jij er op je max kan trainen en nog redelijke progressie kunt maken moet je het imo gewoon doen. merk nu wel dat ik bij steeds meer machines tegen de max aan loop, maar ga volgend jaar naar a'dam, duso ok andere gym.

sfeer is er vaak wel gewoon gezellig alleen niet echt "hardcore" maar dat boeit me niet zoveel, ik kom er om te trainen, dus het enige wat voor mij relevant is is het trainingsmateriaal.
 
Zolang ik train train ik al in een health center, geloof me, als je wat van oefeningen af weet, en fantasie hebt, kan je echt wel groot worden.
 
train al jaren in een healthcenter, maakt geen **** uit....lekkere grietjes, genoeg gewicht, geen squatrek maar dan clean squat je toch...


weight = weight

:roflol:
 
heb na me verhuizing ook een maand in zo'n k*t ding getraind..
mocht maximaal 150kg aan de baars weinig schijven..dumbbells tot 32kg
apparaten (is zoiezo al k*t) met zoveel katrollen dat het gewicht verminderd maal 10.
eigenwijze beachboys die de show daar runnen..kortom k*t!
nu elke keer 45km rijde maar goed alles beter dan een healthclub
 
Chill dat jij het chill vent chille gast
 
Back
Naar boven