Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ze lopen bij mij tezeiken dat ik alles op vreet kwa vleeswaren brood etc..

Mijn vader vind t zelf geweldigd die steunt me er volledige in !
 
Ik eet 8x perdag me moeder wil niet meer koken is te veel werk voor haar volgens haar moet ik leren koken, 2jaar geleden 69kg nu 83kg
 
waarom eet je ook 8x per dag dan....
 
Me pa vind het best, omdat hij zelf ook veel aan fitness heeft gedaan. Hij heeft alleen liever niet dat ik eiwit-shakes koop, omdat hij dan vind dat ik godse stinkscheten laat! Me ma vind het ook wel best, maar ze vind me lats echt eng geloof ik. Ze zegt altijd:,, Jezus Dennis dit is toch lelijk?! straks ben je echt zo'n gorilla!''. Dan vertel ik weer dat het niks voorstelt en dat ik nog groter en breder wil worden. Maar me ma koopt nu wel altijd kwark en vis enzo voor me dus ze vind het echt wel goed :D

Haha, lats zijn idd. eng volgends sommige mensjes:roflol:

Ik train met m'n pa (H)

mijn ouwe zijn daar sppr chill over..
kopen me supplementen als k die nodig ehb steunen me der volledig in..
ben nu 15 jaar en week al 76kg..

Staan achter me, omdat ze weten dat ik het voor me sport doe en voor die ChIIckiesZZ JWZ!

Jullie hebben het getroffen;)
 
:orly:

snap nog steeds niet waarom je 8x moet eten dan, of eet je maar 500kcal per meal ofzo. (vaker eten heeft weinig meerwaarde he...daar heb je wel verstand van neem ik aan)
 
:orly:

snap nog steeds niet waarom je 8x moet eten dan, of eet je maar 500kcal per meal ofzo. (vaker eten heeft weinig meerwaarde he...daar heb je wel verstand van neem ik aan)


Iedereen moet weet dat de belangrijkste en beste anabol je voeding is.
 
en nu in het Nederlands.


als ik je zin enigszins probeer te begrijpen dan leg je nog steeds niet uit waarom 8x per dag eten zo goed is (beter dan 4 of 5x)
 
en nu in het Nederlands.


als ik je zin enigszins probeer te begrijpen dan leg je nog steeds niet uit waarom 8x per dag eten zo goed is (beter dan 4 of 5x)



Laat me met rust man
 
:eek::eek::eek::eek::sad::sad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lol

Mijn ouders vinden het allebei goed:) me moeder maakt iedere dag de maaltijden klaar die in mijn voedingsschema staan voor die dag
 
Die hebben daar niks over te zeggen.
 
Die weten er niks van, denken dat ik zo gegroeit ben door hard werken.
:)
 
Back
Naar boven