MuscleMeat

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden?

Bezoekers in dit topic

lobstar

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
1.964
Waardering
79
Als je wat ouder wordt (ja nog ff en ik ben 30) ga je je toch sociaal wenselijker gedragen, en bekruipt bij mij zelfs wel eens een vleugje verantwoordelijkheidsgevoel.

Nou heb ik in het verleden geen hele gekke dingen gedaan, maar wel waarvan ik achteraf denk, tja dat had ook anders gekunt.

Dus de vraag is : Wat is je "ergste" aktie die eigelijk niet door de beugel kon?

Ikzelf heb in mijn jongere jaren vaak met grote hoeveelheiden drank en drugs autogereden. Dit was binnen onze groep eigenlijk meer regelmaat dan uitzondering en ook redelijke afstanden. Zelfs zo dat, als ik de volgende dag vroeg wie er naar huis had gereden, bleek dat ik dat zelf was. Als ik achteraf aan de eventuele gevolgen denk, hebben medeweggebruikers, mijn maten en ik veel geluk gehad.
 
Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan.
 
ik heb een hele goeie maar die zeg ik lekker niet :p
 
Ik heb wel is iemand vermoord, om te kijken of ik het kon.
 
Ik zat met wat vriendjes in de bosjes, met onze blaasppen en het was behoorlijk koud die dag.
Ik perste er zo'n mooie harde rode bes in ( hoop niet dat jullie dit verkeerd interpeteren :roflol: ) en daar kwam het slachtoffer aan gefietst, vrouw van een jaar of 40. De afstand was ongeveer een meter of 8, ik mik en ik blaas.
Dat ding schoot eruit als een kanonskogel en klapte zo tegen haar slaap aan waarop het vrouwtje een kreet uitsloeg en met haar rechterhand naar haar gezicht greep. Ze fietste wel door, hardcore hoor.

Als ik er aan denk dat ik ook in haar oog had kunnen schieten voel ik me een onwijze kneus, maar daar denk je niet aan als je zo jong(12 ofzo) bent.
 
Vreemdgaan denk ik.
 
Vroeger drukte ik wel vaker bij vreemde mensen op de bel, en rende hierna zo snel mogelijk weg. Ik hield altijd een spiegeltje in m'n hand(die ik van een scooter had afgetrokken) zo dat ik niet achterom hoefde te kijken, maar toch de uitdrukking op het gezicht van die mensen kon zien.

Dat waren nog eens tijden. Peter R de Vries heeft er ooit zelfs nog een uitzending aan besteed. :cool:
 
vandalisme. vanalles afbreken, zowel op school als langs de straat (verkeersborden, paaltjes,...). bv een bord van 70 vervangen door een bord van 30 en dan het effect aanschouwen. heerlijke tijden waren dat.
 
vandalisme. vanalles afbreken, zowel op school als langs de straat (verkeersborden, paaltjes,...). bv een bord van 70 vervangen door een bord van 30 en dan het effect aanschouwen. heerlijke tijden waren dat.

Van die toestanden :D
Maar ja , op die moment zi eje da niet als vandalisme natuurlijk.
Heb nog een collectie verkeerstekens enzo op mijn kamer staan :p
 
Van die toestanden :D
Maar ja , op die moment zi eje da niet als vandalisme natuurlijk.
Heb nog een collectie verkeerstekens enzo op mijn kamer staan :p

:roflol: ik had zelfs een eigen schuilplaats in een wei hier niet ver vandaan. met een plastiek en wat gras over lag alles daar veilig tot die eigenaar besloot zijn gras te maaien. :(
ik had daar een 20-tal van die oranje lampen liggen die ze gebruiken bij wegenwerken, elke keer als iemand jarig was en we gingen sieren nam ik er een paar mee. de mensen waren bang als ik kwam sieren. :o
 
:roflol: ik had zelfs een eigen schuilplaats in een wei hier niet ver vandaan. met een plastiek en wat gras over lag alles daar veilig tot die eigenaar besloot zijn gras te maaien. :(
ik had daar een 20-tal van die oranje lampen liggen die ze gebruiken bij wegenwerken, elke keer als iemand jarig was en we gingen sieren nam ik er een paar mee. de mensen waren bang als ik kwam sieren. :o

Haha :D
Ik heb ook van die lampen :p
Heb er zelf een reservebatterij voor liggen :roflol:
 
Hahaha, heerlijk topic wordt dit. :D
Mijn bijdrage:

-Toen we een jaar of 14 waren sluipten we op een bouwwerf binnen om er het bier van de bouwvakkers te stelen.
-Ooit stond hier op het plein een ongesloten (waarschijnlijk afgedankt, maar dat ben ik niet zeker) bestelwagen van de Post. We hebben het blusapparaat erin leeggespoten en de boorddocumenten in brand gestoken.
 
Ah, brandblusapparaten van op een werf of uit auto's op het autokerkhof gaan stelen en dan leegspuiten, ook vaak gedaan :D
 
bv een bord van 70 vervangen door een bord van 30 en dan het effect aanschouwen. heerlijke tijden waren dat.

Ik heb iets soortgelijks gedaan, alleen toen ging het bord plat op de weg en gingen we vanaf de struiken het effect bekijken. (achteraf natuurlijk wel spijt van, maar toen was ik nog jong en dacht er niet bij na)
 
Ik heb iets soortgelijks gedaan, alleen toen ging het bord plat op de weg en gingen we vanaf de struiken het effect bekijken. (achteraf natuurlijk wel spijt van, maar toen was ik nog jong en dacht er niet bij na)

ohja, ik ook. een hek van een werf genomen en dat plat op de weg gelegd :P (was wel niet mijn idee, ik zei nog dat het dom was) je zag het echt niet liggen in het donker en toen kwam er een wagen aan en die reed erover of ertegen. ik weet het niet, ik heb toen gerend zoals ik nog nooit gerend had. :P
 
ohja, ik ook. een hek van een werf genomen en dat plat op de weg gelegd :P (was wel niet mijn idee, ik zei nog dat het dom was) je zag het echt niet liggen in het donker en toen kwam er een wagen aan en die reed erover of ertegen. ik weet het niet, ik heb toen gerend zoals ik nog nooit gerend had. :P

Ik heb het ook niet alleen gedaan hoor. Zo erg was ik nu ook weer niet.

Bij ons is er trouwens een auto vol opgeknald. Het was op een weg buiten de bebouwde kom, en daar mocht je dus 80. Het was zo'n 'afzet'bord wat langs te kant stond. Die man/vrouw ging in elk geval vol op de rem, maar de knal klonk toch nog best hard naar wat ik me kan herinneren.

(echt een smerige naaistreek was dat... moet er niet aan denken dat dit bij mij zou gebeuren)
 
Kheb vorig jaar mijn moeder der AUTO gejat om vriendin op te pikken en lekker stoer te doen. Alsk erbij nadenk wat er allemaal verkeerd kon gaan.. Moeder heefted ontdekt auto was weg en gelukkig kwamk net thuis of ze zou politie bellen Ik heb 2maand niet mogen uitgaan maar na een weekje wask alweer op de baan Haha.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb schijt aan iedereen.

Geen dus.
 
Back
Naar boven