AndroidHealthClinic

Vanaf welke leeftijd ben jij beginnen uitgaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MeDieViL

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2005
Berichten
12.252
Waardering
559
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
ik vanaf mn 17de eigenlijk, daarvoor ging ik nooit uit altijd mn pc of playstation metmaat van mij, vond het wel leuk maar vrienden van mij gingen zelf niet zo graag weg, dus was ook maar een maandelijkse of zelfsminder bezigheid

op mn 18 verjaardag, de week ervoor eigenlijk ging ik samen feesten met een groepje van mn school en sindsdient vrijwel elke week, voel me veel beter als ik een keertje ben gaan feesten, soms zelfs 3 keer per week:cool: leukste bezigheid die er is

ook liefst naar grote discotheken zoals de noxx en complex

sinds wanneer ging jij feesten? en wat vind je het leukst openluchtfeestjes? discotheken? danscafes, gewoon rustig op cafe's of zelfs echt de grote evenmenten zoals bassleader (vind ik ook wel tof)
:cool:
 
Ik ben begonnen met stappen toen ik 16 jaar was. Daarvoor eerste een lange tijd een vriendin gehad en dus hem ik me moeten gedragen. Daarna ben ik dus eens fink gaan genieten van het leven zal maar zeggen.

In de weekenden gaan we eigenlijk te vaar naar onze vaste discotheek in Beek. Soms ook nog eens naar een Cafe. Verder ga ik ongeveer zo'n 4 keer per jaar naar een hardstyle c.q. hardcore festifal.
 
Ik ben begonnen met stappen toen ik 16 jaar was. Daarvoor eerste een lange tijd een vriendin gehad en dus hem ik me moeten gedragen. Daarna ben ik dus eens fink gaan genieten van het leven zal maar zeggen.

In de weekenden gaan we eigenlijk te vaar naar onze vaste discotheek in Beek. Soms ook nog eens naar een Cafe. Verder ga ik ongeveer zo'n 4 keer per jaar naar een hardstyle c.q. hardcore festifal.
zo'n festivals ga ik ook zo rond de 3 4 keer per jaar, alleen echt de bekendste echt andere minder bekende festivals uitzoeken doe ik ook niet

of iets als summerfestival vond ik ook leuk alleen toch liever indoors:D
 
ik wou dit jaar ook nog eens naar Sensation Black gaan maar die kaartjes zijn hendig duur. Ben vorig jaar ook naar Defqon geweest maar ik heb het ook niet zo op buitenlucht festifals. Geef me maar liever vette shows erbij.
 
14 jaar na het school op cafe gaan zuipen enzo
 
15/16 naar de ouwe ( danscafeetje in roosendaal)// jupiler en flugel zuipen
 
Sinds mn 17e ofzo echt heel sporadisch gaan stappen (1 a 2 keer per jaar zo ongeveer) en eigenlijk is het nog niet zo heel veel verandert. Ik ga tegenwoordig wel al iets vaker, maar nog altijd niet elke week en zelfs vaker niet eens elke maand :o Ik vind simpelweg hier in de stad er niet zoveel aan, omdat het allemaal kleine krappe cafe's zijn en vaak een hele aggresieve sfeer vind ik. Grote feesten in de buurt ga ik wel vaker naartoe, maar deze zijn niet zo vaak. Als 1 iemand van de groep het rijbewijs heeft maar eens wat discotheken in de buurt afgaan :) iemand nog tips voor discotheken in de regio zuid limburg/belgie? :D
 
ik wou dit jaar ook nog eens naar Sensation Black gaan maar die kaartjes zijn hendig duur. Ben vorig jaar ook naar Defqon geweest maar ik heb het ook niet zo op buitenlucht festifals. Geef me maar liever vette shows erbij.

sensation black ga ik ook naartoe als er mensen meegaan dan, vorig jaar en dit jaar alleen naar reverze geweest maar sensation was echt goe heb ik gehoord:D:D
 
Vanaf 12, 13 jaar.
Er waren altijd feesten op de zwemclub :)
 
Sinds mn 17e ofzo echt heel sporadisch gaan stappen (1 a 2 keer per jaar zo ongeveer) en eigenlijk is het nog niet zo heel veel verandert. Ik ga tegenwoordig wel al iets vaker, maar nog altijd niet elke week en zelfs vaker niet eens elke maand :o Ik vind simpelweg hier in de stad er niet zoveel aan, omdat het allemaal kleine krappe cafe's zijn en vaak een hele aggresieve sfeer vind ik. Grote feesten in de buurt ga ik wel vaker naartoe, maar deze zijn niet zo vaak. Als 1 iemand van de groep het rijbewijs heeft maar eens wat discotheken in de buurt afgaan :)

x2
 
Ik was 13.. met middelbare school kamerraden :P
Nu nog zelden .. eens in de zoveel tijd nar party :D
 
14
Veel te vroeg als ik het achteraf bekijk.
 
Back
Naar boven