Fitness Seller

HGH gaat mee op reis. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Myjector

Lab Frëak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
2.021
Waardering
20
Lengte
1m75
Heb zojuist een FRIO insuline zakje besteld om mijn HGH mee te nemen op reis.
Eerst trek ik alles op in spuitjes en dan alle 10 het koelzakje in.
Handig tasje btw, je moet voor vertrek het tasje 10min in koud water dompelen en dan je pennen erin, blijft 24u koel zelfs bij 38° en op temp.
Ga er wel een vailtje insuline bij steken, hebben ze geen poot om op te staan;)
www.frio.nl
 
Laatst bewerkt:
Net zoals Sylvester Stallone :)

Wel handige tip, maar je gaat dus met de auto neem ik aan gewoon in EU?
 
Mooie tactiek :D
 
moet je geen attest hebben dat je diabetes hebt dan?
 
Ga met het vliegtuig weg, bestemming turkije.
Gaat mooi in mijn valies.
Zelfs als ze zakje vinden kunnen ze moeilijk testen dat het HGH is.
 
moet je geen attest hebben dat je diabetes hebt dan?

Als ze moeilijk willen doen kunnen ze het wel vragen, want opzich is het wel nodig een van die briefjes.
Ze weten sowieso dat bodybuilders dat zo dingen gebruiken, dus beter doe je een grote jas aan, dat ze niet zien dat je wat lichaam hebt van een bodybuilding:D
 
Ga een dikke ski vest aan doen, op naar turkije waar het +30° is:D
Zal toch voor het zekere voor een diabetis kaart kijken
 
Laatst bewerkt:
Ga een dikke ski vest aan doen, op naar turkije waar het +30° is:D
Zak toch voor het zekere voor een diabetis kaart kijken

:roflol:

of gewoon een kussen onder je shirt steken ... denken ze dat je gewoon
wat overgewicht hebt. En zo lijkt het diabetes verhaal ook weer wat geloofwaardiger :p
 
of gewoon een kussen onder je shirt steken ... denken ze dat je gewoon wat overgewicht hebt. En zo lijkt het diabetes verhaal ook weer wat geloofwaardiger :p

Of dan denken ze dat je een hgh buik hebt. :)
 
In Turkijke is dat spul ook gewoon te krijgen, het is alleen de vraag hoe de kwaliteit is, maar turkijke staat op dit moment toch wel bekend als de plek waar je al die dingen krijgt. Het is alleen ook de vraag of je er aan kunt komen zonder adressen te hebben van te voren. Ikzelf zou het risico niet nemen. Maar als het lukt, who knows.
 
Als het mag in turkije heb ik niks te vrezen als ik daar aankom.
De terug reis naar belgie gaat zonder HGH gebeuren, want is 5on/2off.
 
Ik vind het dom.

maar ja, wie ben ik.
 
Heb je al ooit eens geweten dat ze in turkije je valies opendoen voor smokkel?? omgekeerd ja
 
Heb je al ooit eens geweten dat ze in turkije je valies opendoen voor smokkel?? omgekeerd ja
You never know!
Het zou maar eens bij jou moeten gebeuren!
Ik ga in sept naar Tunesië, riskeer me zelfs geen amino-caps mee te nemen hoor! Als douane mannen maar iets zien in de vorm van pil... Paniek!
 
Suikerpatiënten hebben een verklaring bij zich he.
Jij niet dus je bent gewoon de sjaak.
 
Suikerpatiënten hebben een verklaring bij zich he.
Jij niet dus je bent gewoon de sjaak.

Toch wel! Ik heb een doktersverklaring en diabetes-identiteitskaart in de maak :p
 
Heb ik allemaal;)
 
You never know!
Het zou maar eens bij jou moeten gebeuren!
Ik ga in sept naar Tunesië, riskeer me zelfs geen amino-caps mee te nemen hoor! Als douane mannen maar iets zien in de vorm van pil... Paniek!

onzin, kwam net terug, vitamine/amino/whey alles mee

nergens last van

dus die ''paniek'' slaat negrens op
 
onzin, kwam net terug, vitamine/amino/whey alles mee

nergens last van

dus die ''paniek'' slaat negrens op

Dat zouden de grote jongens die grotere hoeveelheden verboden stoffen over de grens (laten) vervoeren ook kunnen zeggen: "al vijftig keer gelukt, geen paniek man".

In sommige landen (of wellicht gewoon alle landen?) moet je zelfs zorgen dat je de schijn niet tegen je hebt. Ze zijn niet overal even makkelijk. En hoewel de pakkans mischien laag ligt, zou ik zulke risico's gewoonweg niet nemen. Het feit dat topics als deze worden geopend (al dan niet met tips hoe je het kan "verbergen"), geeft al aan dat je op zijn minst vermoed dat je risico's neemt.

Zeker als je reis naar landen als Maleisie of Singapore gaat, zou ik nog eens goed overwegen wat je doet.
http://www.liveleak.com/view?i=5ab_1172940415
 
Back
Naar boven