AndroidHealthClinic

Ciao Ciao (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Nou mensen nog een paar uur en dan vertrek ik eindelijk voor een lekkere vakantie naar het buitenland.
Uiteraard is alles tip top geregeld enkel de vlucht niet d.w.z dat ik met een voor mij nieuwe luchtvaartmaatschappij vlieg.
Helaas kunnen alle fotospullen niet mee in de tas die ik daarvoor heb, maar geen zorgen mijn medereizigster zit er tot we in het vliegtuig zitten mee opgezadeld lol.
1 onderdeel van de vakantie is uiteraard weer eens een buitenlandse GP bezoeken:p
Hopelijk is er voor mij nog wat tijd om gedurende die dagen wat foto's te posten in het daarvoor bestemde motoGP2008 topic.
Dus "fans" van deze mooie sport neem zeker even een kijkje ;)
Voor de rest is het een beetje bijkomen van het afgelopen jaar en zwaar relaxen en genieten van de omgeving, cultuur en het weer:D
Naast MotoGP zal ik ook nog genoeg andere zaken fotograferen en voor de rest zien we wel.
Tot 11 uur kom ik nog af en toe kijken

Ciao
 
have fun in the sun en maak wat mooie foto's..
 
neem je marjolijn46 ook mee? :D
 
neem je marjolijn46 ook mee? :D

Geen idee neem mijn eigen vriendin wel mee:p
En kans zat om Nederlanders tegen het lijf te lopen op het circuit van Misano;)
 
ondanks je vele trieste uitspraken, ook al zijn we niet anders gewend van je, wil ik je toch een fijne vakantie wensen!
 
have fun dude schiet ook effe wat babes :D
 
have fun dude schiet ook effe wat babes :D

Ik zal met mijn 900mm super super tele vanuit mijn kamer wel ff foto's van de dames op het strand maken LOL
 
Laatst bewerkt door een moderator:
prettige vakantie kerel
have fun :)
maak ook wat breezer foto's voor MtJ's topic :p
 
Veel plezier kerel!
Nog 40 uur en ik ben ook een weekje vertrokken naar de zon.:D
 
Back
Naar boven