MuscleMeat

Hellebaut olympisch atletiekgoud voor belgie

Bezoekers in dit topic

AKX

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2006
Berichten
380
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
 
Eindelijk onze eerste gouden medaille!

Ze staat er wanneer het moet.

Proficiat Tia!
 
en later krijg je te horen dat ze doping gebruikt heeft en gediskwalifiseerd word :roflol:
 
beetje trieste reacties hier van sommigen...

proficiat Tia ! :bow:
 
Stond bij ons op in de gym, tussen mijn setjes squat eens kijken hoe hoog ze kon springen

Het is een goedmaker, maar 2 medailles is toch nog maar mager
 
Heb het altijd gedacht, haar techniek is fantastisch goed en bovendien is haar lichaamsbouw gemaakt voor deze sport.
 
waar was kroatie dan in de halve finales van olympisch voetbal?

De fifa-ranking is op basis van resultaten van de A-teams. En de teams die aan de olympische spelen meedoen zijn jeugdteams(onder 23-jaar). En wat dat betreft was Kroatie op het voorgaande EK gekomen tot de kwart finales en deed Belgie niet eens mee.:P Dus een beetje dom wat je zegt.
 
De fifa-ranking is op basis van resultaten van de A-teams. En de teams die aan de olympische spelen meedoen zijn jeugdteams(onder 23-jaar). En wat dat betreft was Kroatie op het voorgaande EK gekomen tot de kwart finales en deed Belgie niet eens mee.:P Dus beetje een dom wat je zegt.

:orly:
 
De fifa-ranking is op basis van resultaten van de A-teams. En de teams die aan de olympische spelen meedoen zijn jeugdteams(onder 23-jaar). En wat dat betreft was Kroatie op het voorgaande EK gekomen tot de kwart finales en deed Belgie niet eens mee.:P Dus een beetje dom wat je zegt.

:thumb:
 
Stond bij ons op in de gym, tussen mijn setjes squat eens kijken hoe hoog ze kon springen

Het is een goedmaker, maar 2 medailles is toch nog maar mager

hadden idd nog minstens 2 andere medailles moeten bijkomen. Maar het atletiekteam heeft toch verbaasd: eerste keer in ik weet nie hoeveel jaar atletiek medailles en dan nog wel zilver en goud!

ik had hellebaut voor de spelen al gek verklaard toen ze alleen het hoogspringen wou doen en de 7-kamp liet schieten. blijkt dus dat ze goed wist waar ze mee bezig was.

ook het feit dat dat amerikaanse meisje op de achtergrond door het dolle heen was verraadt dat Tia wel op sympathie kan rekenen bij de andere atletes. verdiende winnaar :D
 
en jouw theorie over hellebaut die onverdiend wint is wel logisch? :o ga toch vissen man.

Mijn theorie is dat ze beiden 205 hebben gehaald en beiden hebben ze 207 niet gehaald, dus zeg het maar
 
maar Tia in minder poginge, das toch logisch.
Als bij gymnastiek zelfde score word gehaald gaan ze et toch niet opnieuw doen? kijken ze toch ook naar andere dinge, zoals naar uitvoering ....
 
Back
Naar boven