AndroidHealthClinic

bb maakt ongelukkig...?

Bezoekers in dit topic

hallo trieste dbb'ers,

elke keer als ik weer een keer op de site snuffel zie ik wel een of ander depresief bodybuildertje. je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn dipjes heb, en vraag me af of dit mischien door bb kan komen(er komen nogal wat hormoontjes vrij).

overigens zit ik gewoon goed in mijn vel, maar ik snap soms wel wat mensen typen(ik deel die dingen alleen met; ouders, vriendinnetje, maten).


zou het kunnen komen door bb?

Nee lijkt me niets met bb van doen.
Obsessief gedrag met betrekking tot wat dan ook lijkt me nooit goed.
 
Wat lul je nou?
lees wat de master zegt :
Arnold Schwarzenegger: It's as satisfying to me as, uh, coming is, you know?
As, ah, having coïtus with a woman and coming.
And so can you believe how much I am in heaven?
I am like, uh, getting the feeling of coming in a gym, I'm getting the feeling of coming at home, I'm getting the feeling of coming backstage when I pump up, when I pose in front of 5,000 people, I get the same feeling, so I am coming day and night.
I mean, it's terrific. Right? So you know, I am in heaven.

Daar had ie et toch over pomp?
 
Idem.. Ik blijf gewoon met mensen omgaan maar drie dagen in de week ben ik elke keer gewoon even niet te bereiken:) En zelfs dan socialize ik :D
 
Idem.. Ik blijf gewoon met mensen omgaan maar drie dagen in de week ben ik elke keer gewoon even niet te bereiken:) En zelfs dan socialize ik :D

das de spirit!

en bassiej: zalige signature dude! :D
 
bb maakt gelukkig (in mijn geval dan toch)

en iedereen heeft wel eens een mindere dag
 
iedereen heeft wel eens een dipje of ziet een periode zwarte sneeuw, maar dat staat totaal los van bb.

integendeel, net door te sporten ga ik me beter voelen.

dat het niet altijd even vanzelfsprekend is om je bij elkaar te rapen om opnieuw weer die inspanning op te brengen om metaal te gaan versleuren is een feit.
 
Volgens mij niet. Zelfde als dat mensen die naar metal luisteren depressief zijn. Het zou ook kunnen dat depressieve mensen zich meer aangetrokken voelen tot metal. Beetje het kip en het ei verhaal.
 
door te sporten ga je toch een of ander stofje aanmaken in je hersenen dat je gelukkig doet voelen?
 
Dat went ook wel na een tijdje.

misschien een beetje je cardio types afwisselen dan. Altijd hetzelfde kan gaan vervelen
@victory serotonine bedoel je

ik moet zelf zeggen dat ik niet echt iets merk van een high tijdens cardio, maar wel ben ik teveel bezig om me nog druk te kunnen maken, moet immers niet onder een auto belanden in die drukke randstad. Dus altijd lekker om de zorgen even te vergeten
 
Ik doe geen cardio, maar toen ik het deed wilde ik wel altijd door blijven lopen. Vond het een ramp om er mee te beginnen, maar als je de eerste 10min door bent is het wel lekker. Roeg muziekje erbij enzo.
 
misschien een beetje je cardio types afwisselen dan. Altijd hetzelfde kan gaan vervelen
@victory serotonine bedoel je

ik moet zelf zeggen dat ik niet echt iets merk van een high tijdens cardio, maar wel ben ik teveel bezig om me nog druk te kunnen maken, moet immers niet onder een auto belanden in die drukke randstad. Dus altijd lekker om de zorgen even te vergeten

heb je geen bos of rustige plek waar je kan cardioën?

en serotonine... mja, ik onthou zo'n naampjes niet hoor :D

maar dat kan het zijn :D
 
Ik doe geen cardio, maar toen ik het deed wilde ik wel altijd door blijven lopen. Vond het een ramp om er mee te beginnen, maar als je de eerste 10min door bent is het wel lekker. Roeg muziekje erbij enzo.

volledig mee eens!

en zeker als je je tweede adem hebt, dan kan je eeeecht blijven lopen!
 
Ja en als je dan een blessure krijgt en een maand niet kunt trainen word je depressief omdat je verslaafd bent geraakt aan serotonine.
 
nah, zit altijd op de fiets en vind het heerlijk om als een debiel rond te scheuren :D geen bossen hier, only the concrete jungle

Ja en als je dan een blessure krijgt en een maand niet kunt trainen word je depressief omdat je verslaafd bent geraakt aan serotonine.

je moet een backup hobby hebben :D
 
hallo trieste dbb'ers,

elke keer als ik weer een keer op de site snuffel zie ik wel een of ander depresief bodybuildertje. je ziet iedereen wel een keer voorbij komen dat hij niet lekker in zijn vel zit. en als er dan een keer een "dagboek" topic word gemaakt(wat ik ongelooflijk gay vind) dan is dat echt een zwaar populair topic.

nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook weleens mijn dipjes heb, en vraag me af of dit mischien door bb kan komen(er komen nogal wat hormoontjes vrij).

overigens zit ik gewoon goed in mijn vel, maar ik snap soms wel wat mensen typen(ik deel die dingen alleen met; ouders, vriendinnetje, maten).


zou het kunnen komen door bb?
Ik word gelukkiger door BB. Bovendien helpt het juist mijn sociaal leven (in fitnesscentrum rondhangen, beter lichaam -> kom nu op meer plaatsen waar ik vroeger niet kwam). Dus geen idee waar je het haalt eerlijkgezegd. Zal wel voor iedereen persoonlijk zijn :)

ps: mensen met over of ondergewicht zijn juist vaker ongelukkig.
 
Back
Naar boven