Fitness Seller

hypoglykemie? WTF heb ik dat..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

odan

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2004
Berichten
371
Waardering
0
Al een paar x met een wat bleek een hypo onder de douche gestaan/gehangen. Dacht zal er wel bij horen......nu kwam ik bij toeval op de hypoglykemie test terecht op www, en wat bleek 93 punten:eek:
Alles boven de 80 is zeker hypodinges en boven de 120 heb je (beginnende) suiker!?
Nu heb ik na eerdere hypos al eens een mijn bloed laten prikken, maar natuurlijk niks bijzonders, diagnose....zal wel een burn-out zijn???

Nu op nuchtere maag weer laten prikken, toen kreeg ik een suikeroplossing en moest 2 uur wachten (nog steeds lege maag he) toen weer bloed afgetapt en nu maar wachten he?

Iemand hier ervaring mee? (HYPOGLEKEMIE)
 
Het is glycemie.

Neen geen persoonlijke ervaring mee, wel al heel wat patiënten gehad met suikerziekte. Op stage wel te verstaan.

Wacht onderzoek maar af, dat zal je veel leren.

Zijn trouwens meerdere oorzaken voor problemen met je suikers.
 
Te lage bloedglucosespiegel?
Weet niet wat het juist inhoudt, maar wat is de site van die test ?
 
jep heb t zelf al jaren. is bij mij gekomen doordat ik vroeger elke dag een emmer met snoep naar binnen werkte, 3 flessen frisdrank opzoop etc.
paar jaar terug voeding drastisch aangepast, geen enkelvoudige suikers meer, alleen na de training. DIT MOET JE ECHT GAAN DOEN, als je dat al niet gedaan had. eet alleen ongeraffineerde koolhydraten, zoals zilvervliesrijst, basmatirijst, brinta, havermout, volkorenbrood etc, veel eiwitten uit vis, kip, vlees etc en de nodige goeie vetten zoals lijnzaadolie, zalm, omega caps etc.
ik neem aan dat je al traint anders zit je niet op deze website.
de punten die ik noem moet je echt overnemen, gezien dat de enige manier is om het onder controle te houden. oja, als je veel water drinkt en dus veel moet pissen, moet je ook voldoende zouten binnen krijgen, anders kun je ook wel s last krijgen
succes
 
ik had ook et begin van suiker maar door 20kg te verliezen wask ervan af Haleluja!
 
ga naar de dokter> glucose bepalen via het bloed. op nuchtere maag altijd. paar dagen later heb je de uitslag. als die uitslag goed is heb je geen suiker en is het klaar. als die afwijkt gaan ze verder onderzoeken.

je zult je wel gewoon flauw hebben gevoelt onder de doche. warmte> vasolidatie>verwijding van de aderen=lage bloeddruk. dat is je antwoord.
 
jep heb t zelf al jaren. is bij mij gekomen doordat ik vroeger elke dag een emmer met snoep naar binnen werkte, 3 flessen frisdrank opzoop etc.
paar jaar terug voeding drastisch aangepast, geen enkelvoudige suikers meer, alleen na de training. DIT MOET JE ECHT GAAN DOEN, als je dat al niet gedaan had. eet alleen ongeraffineerde koolhydraten, zoals zilvervliesrijst, basmatirijst, brinta, havermout, volkorenbrood etc, veel eiwitten uit vis, kip, vlees etc en de nodige goeie vetten zoals lijnzaadolie, zalm, omega caps etc.
ik neem aan dat je al traint anders zit je niet op deze website.
de punten die ik noem moet je echt overnemen, gezien dat de enige manier is om het onder controle te houden. oja, als je veel water drinkt en dus veel moet pissen, moet je ook voldoende zouten binnen krijgen, anders kun je ook wel s last krijgen
succes

had ik ook, zelfde heeft bij mij ook gewerkt. Heb er soms nog wel eens last van, na lange tijd van inactiviteit of bij erg warm weer
 
Dude :eek: ik doe net de test, en kom op 79punten uit:eek: mijn opa had suikerziekte, moet ik me nu serieus laten testen?
 
"suiker" ofwel diabetes is meer een kwestie van hyperglycemie dan van hypoglycemie.
 
Laatst bewerkt:
Ok maar is dus verder nix ernstigs, ik eet geen enkelvoudige carbs ofzo (maw is dit geen vrijbriefje om insuline op recept te krijgen:P)
 
Ik zou wel ff langs de dok gaan. Een intollerantietest aanvragen, kost je een paar uur, maar dan weet je na een paar dagen wel meer!
 
ffe google'n op "hypoglykemie test" en dan de bovenste link;)

Kan je gewoon de link geven?
Want google geeft altijd wel iets anders.
Heb zojuist een test gedaan, maar is redelijk onduidelijk.
(48 vragen.)
 
Thanks, voor je advies!
Ben bij www.naturopathy.nl geweest!

Die wil je hele lijf middels speciale voeding ontdoen van allerlei achtergebleven rommel.
 
tsja uitslag bloedonderzoek is binnen hoor, geen suiker oid maat cholesterol van 6,9???

Of ik nog mar es langs wilde komen, aldus dok.

Greetz Odan
 
heb 18 gescoord
 
heel erg leuk allemaal hoor die internettestjes. Maar een bloedsuikertest op internet....:duh: dat is leuk verzonnen, maar niet te meten.
Als je bij de huisarts langs gaat, loop je naar de assistent en vraag je om een prikje in je vinger en weet je binnen enkele seconden
wat je glucosewaarde is. Een glucose Nuchter ligt tussen de 3 en de 7 ommenabij. Op de dag wortdt hij wat hoger, maar als het goed is regelt je lichaam dat het weer gestabiliseerd wordt.
Neem gewoon zekerheid en ga langs bij de arts. Niet sollen met je gezondheid en doe alsjebliefft niet meer van de neppe internettestjes.....

succes met alles.
 
Back
Naar boven