MuscleMeat

Arnoldfan die zegt waar het op staat

Bezoekers in dit topic

:roflol: Tering, geweldig filmpje!:D
 
hehe er staat ergens een artikeltje over die kerel. Een jongen ging hem na het verschijnen van dat filmpje opzoeken en heeft zijn levensverhaal een beetje opgetekend.
 
hij heb wel een punt.dat hij daar blijft lopen.
een beetje opzij gaan omdat er een paar van zulke gasten naar je toe komen lopen.
 
Hoezo? Omdat hij blank is zeker?

Spoor jij wel? In tegenstelling tot jou maak ik geen tot amper onderscheid op basis van cultuur of ras.

Het is gewoon een k*tjunk, als hij zwart zou zijn geweest ook. Het doodschoppen nog niet waard, dit soort onkruid roeit zichzelf wel uit.
 
Spoor jij wel? In tegenstelling tot jou maak ik geen tot amper onderscheid op basis van cultuur of ras.

Het is gewoon een k*tjunk, als hij zwart zou zijn geweest ook. Het doodschoppen nog niet waard, dit soort onkruid roeit zichzelf wel uit.

Jij maakt amper onderscheid, maar scheld hem uit voor k*tjunk ?

Ken je hem ? weet je wat hij in z'n leven doet ? Zoja...dan mag jij dit zeggen.

Misschien werkt deze man wel gewoon en houd hij zich braaf aan de regels maar rookt hij joints,wat maakt het dan uit.

De marokaantjes die misdaden plegen spreek jij goed, spoor jij wel ?
 
Jij maakt amper onderscheid, maar scheld hem uit voor k*tjunk ?

Ken je hem ? weet je wat hij in z'n leven doet ? Zoja...dan mag jij dit zeggen.

Misschien werkt deze man wel gewoon en houd hij zich braaf aan de regels maar rookt hij joints,wat maakt het dan uit.

De marokaantjes die misdaden plegen spreek jij goed, spoor jij wel ?

Zet hem op jongen!!
 
Spoor jij wel? In tegenstelling tot jou maak ik geen tot amper onderscheid op basis van cultuur of ras.

Het is gewoon een k*tjunk, als hij zwart zou zijn geweest ook. Het doodschoppen nog niet waard, dit soort onkruid roeit zichzelf wel uit.
Waar maak jij uit op dat het een "k*tjunk" is dan?
 
Jij maakt amper onderscheid, maar scheld hem uit voor k*tjunk ?

Ken je hem ? weet je wat hij in z'n leven doet ? Zoja...dan mag jij dit zeggen.

Misschien werkt deze man wel gewoon en houd hij zich braaf aan de regels maar rookt hij joints,wat maakt het dan uit.

De marokaantjes die misdaden plegen spreek jij goed, spoor jij wel ?

Episch staaltje van dingen verdraaien, "Adolffan"
 
Denk jij van niet dan ?
Misschien is het wel iemand die last heeft van ADHD.

Ik vind het knap dat EricR uit 44 seconden beeldmateriaal op kan maken dat het een junk is.
 
Misschien is het wel iemand die last heeft van ADHD.

Ik vind het knap dat EricR uit 44 seconden beeldmateriaal op kan maken dat het een junk is.

:roflol:

Jij woont echt te lang in Helmond volgens mij. Dat is volgens mij ook de reden dat het je zo raakt. :D
 
Niks mis met Helmond :D
 
:roflol::roflol::roflol:

als dat jassie van je beschadigd is en je wil er iets aandoen..KOMOP DAN! :roflol:
 
Het is gewoon een k*tjunk en het is wel grappig dat de boardracistjes opkomen voor zo'n krapuul terwijl ik dus nooit zal opkomen voor welke parasiet ook. Allochtoon of autochtoon. Maar goed als je er op hamert om niet te generaliseren verdedig je volgens dit soort sukkels gelijk ook de criminelen, ze kunnen het ook niet helpen dat ze een tunnelvisie hebben en een plaat voor de kop.
 
Back
Naar boven