AndroidHealthClinic

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd? (1 bezoeker)

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd?

  • Ja, ik werd gepest of geplaagd en ben daarom begonnen met bodybuilding

    Stemmen: 28 11,5%
  • Nee, ik ben om een andere reden begonnen

    Stemmen: 215 88,5%

  • Totaal stemmers
    243

Bezoekers in dit topic

zou het maar een zwakke reden vinden om eraan te beginnen, start je met een laag zelfvertrouwen, vorder je naar een enorme egotripper, van het ene uiterste naar het andere
je kunt ze er in mijn gym zo uithalen
 
..
 
Laatst bewerkt:
zou het maar een zwakke reden vinden om eraan te beginnen, start je met een laag zelfvertrouwen, vorder je naar een enorme egotripper, van het ene uiterste naar het andere
je kunt ze er in mijn gym zo uithalen


Iedereen is anders. Misschien is dat je ervaring maar vergeet niet dat iedereen zo is he...

Voorlopig had ik ook een slecht zelfvertrouwen en daarbij ben ik ook gestart omdat ik het mooi vond en me er goed bij voel. Plus als ik zie wat er in die voetbalteams zit omfg dan maar alleejn in de gym

Plus ik zou nog wel wat appeltjes willen schillen her en der.. Daarbij moet ik nu ook maar eens me broer neerleggen met het stoeien:D
 
Hoe kan je zo weinig gewogen hebben?
Gaat het nu beter? Maar echt ongelovelijk, zo weinig??

ja echt weinig he, gelukkig gaat het wat beter:)

wie deze borderliner Bant krijgt al me karma.
 
Iig niet gay, en daarom steekt het BB me soms ook. Dan laat ik die hele shit effe voor wat het is. Ik train ook nooit volgens een schema en begin niet met voeding af te wegen.

Maargoed, chicks diggen die spieren ook, dat is dan wel een voordeel. Sommigen zullen dit ook wel weer tegenspreken, maar de ervaring vertelt me anders.

Je hebt ook het geluk dat jeje gezicht mee hebt. Want zonder een redelijk/mooi gezicht zal het coïtusleven van een gespierde man ook aan de lage kant zijn.
 
Je hebt ook het geluk dat jeje gezicht mee hebt. Want zonder een redelijk/mooi gezicht zal het coïtusleven van een gespierde man ook aan de lage kant zijn.
daar kom ik nu op de harde manier achter :(





:D
 
Ik vind het juist prima. Ik vind het veel zieker hoe ze supermagere modellen als ideaal willen laten zien, of erger nog: die vette modellen aanvaardbaar willen maken :rolleyes:

ik bedoel dat een normaal lichaam prima is, vetkwabben of een buikje hebben maakt niet uit, das normaal en zelfs gezond.....met supermager bedoel je die modelmeisjes?
Ach wil hier geen discussie van maken, je begrijpt mijn punt wel en ik de jouwe ook...deze samenleving suckt met hun standaarden
 
Ehhh nee....ik wilde gewoon graag een keer nken.
 
Een beetje we, in het begin vooral.

Ik werd geplaagd/gepest omdat ik erg dik was. Begonnen met sporten (hardlopen) en uiteindelijk via een aantal sites bij DBB terechtgekomen en daar ben ik nu al een jaar blijven hangen. Krachttraining vind ik veel leuker dan hardlopen. Ook het eetaspect geeft mij veel regelmaat wat ik wel kan gebruiken soms. Dus nu doe ik het omdat ik het leuk vind om te doen.
 
Dat zeker... Zelfs al zou ik me doel halen en wat meer aandacht van de dames krijgen moet ik mezelf van vroeger beetje aanpassen. Tering wat was ik een teringrat zeg op de middelbaar:D
 
Ik heb wedstrijden gekickbokst en heb de Zwarte band in Judo.
Voor deze sporten moest ik aan Krachttraining gaan doen,en dit vond ik vele malen leuker als die vermoeiende Kickboks/Judotrainingen.
Tel daarbij op dat ik en nature genetisch aanleg heb voor de sport,en met 1.70 niet al te groot ben.
Dus het zat er allemaal zo aan,ik dacht ik moet nu toch echt een keuze maken van wat wil ik nu?de keuze was om door te gaan met het BB.
Waarin ik op een gegeven moment ook helemaal in ben doorgeslagen.

Gepest ben ik nooit,ook heb ik anderen nooit gepest,wel de rare drang om de sterkste jongen van de school uit zijn tent te lokken.
En dat heb ik geweten ook toen:D
 
ik bedoel dat een normaal lichaam prima is, vetkwabben of een buikje hebben maakt niet uit, das normaal en zelfs gezond.....met supermager bedoel je die modelmeisjes?
Ach wil hier geen discussie van maken, je begrijpt mijn punt wel en ik de jouwe ook...deze samenleving suckt met hun standaarden
Ik begrijp wel wat je bedoelt ja ;)
 
Je hebt ook het geluk dat jeje gezicht mee hebt. Want zonder een redelijk/mooi gezicht zal het coïtusleven van een gespierde man ook aan de lage kant zijn.

Als je niet gespierd bent en je hebt geen redelijk/mooi gezicht, zul je ook weinig nken. Kijk maar naar roxxe. Tis, dat ik hem nog af en toe wat genegenheid geef (in de vorm van een hond, die ik hem laat likken), maar anders kwam er weinig terecht van hem.
 
Als je niet gespierd bent en je hebt geen redelijk/mooi gezicht, zul je ook weinig nken. Kijk maar naar roxxe. Tis, dat ik hem nog af en toe wat genegenheid geef (in de vorm van een hond, die ik hem laat likken), maar anders kwam er weinig terecht van hem.

:roflol:
 
Ik ben vroeger wel gepest maar ik denk niet dat het de rede is geweest dat ik ben begonnen met trainen. Ik keek vroeger altijd al graag naar sterkste man, en show worstelen vond ik toen ook nog machtig.
 
Als je niet gespierd bent en je hebt geen redelijk/mooi gezicht, zul je ook weinig nken. Kijk maar naar roxxe. Tis, dat ik hem nog af en toe wat genegenheid geef (in de vorm van een hond, die ik hem laat likken), maar anders kwam er weinig terecht van hem.
Leave Roxxy alone!! :sad:
 
hmm... ja en nee, het is niet dé reden waarom ik met bb begonnen ben, maar het heeft ergens wel een belangrijke rol gespeeld...
heb wel een verleden waarin ik heel vaak gepest/geslagen werd.

tot mijn 15de werd ik vrijwel alle dagen door medeleerlingen geslagen en gekloot, liep dikwijls met blauwe plekken rond van de kloppen.
dierf er zelf niet met mijn ouders over spreken.
ik veranderde van school/studierichting en ineens was het -voor een tijdje althans- gedaan.
toen ik begon met werken had ik af en toe opnieuw last van pesterijen.
ben de eerste werkjaren daarvoor zelf enkele keren van werk verandert of zelf gewoon prompt mijn ontslag gegeven.
op de lange duur gaat dit wel wat aan zelfbeeld/geest knagen, leuk is anders.
aan wat lag of ligt het... vermoedelijk te braaf, zachtaardig en wat verlegen karakter, beetje aan de introverte kant. aan sommige mensen kun je gewoon al op het zicht zien 'met die z'n voeten kunnen we rammelen...' en dat zal allicht bij mij ook zo (geweest) zijn.

ben op een bepaald moment iemand tegengekomen die me meenam naar de gym en me wat leerde trainen & boksen en plots voelde ik me mentaal stukken sterker. kreeg plots het gevoel dat ik de wereld aankon.
sindsdien sta ik veel beter m'n mannetje in het leven... heb veel meer zelfvertrouwen en zie er ook stukken beter uit dankzij bb, dus mensen gaan ook niet zo snel meer geneigd zijn om me te kloten. heb alleszins niet meer de looks van een mager mietje.

eigenlijk zou ik voor mezelf wel kunnen besluiten dat bb of sport in het algemeen mij ergens een beetje gered heeft en een beter mens van mij heeft gemaakt.

:wl: 4 life
 
Mijn reden:

Ik ben gepest en ik deed zwemmen toendertijd, was niet dik maar was ook afgevallen omdat ik dacht dat ik te dik was, toen was ik nog jong.

Met een vriend van school toen ik in de 2de zat die toen topsport tennis deed (compleet ontspoord trouwens) hij vroeg mij mee, eerst 1 en 2 keer in de week later onbeperkt en ben ik lekker bezig..
 
Ik begrijp wel wat je bedoelt ja ;)

Deze subtiele toegeving staat dan wel haaks op wat je hier eerder met stelligheid op het hart hebt willen drukken als de vergelijkingen van bodybuilders werden gemaakt met andere groepen. ;)

Het ene is gezond en het andere niet. Maar de druk om jezelf binnen een bepaald kader te zetten waarmee je door je omgeving wilt worden waargenomen, is precies hetzelfde.

Je bent als individu nu eenmaal gebonden aan wat het collectief wilt zien.
 
Back
Naar boven