AndroidHealthClinic

we zijn slechts reizigers

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
in dat geval ben je ook een sukkel.............blijkbaar nog nooit wonderen van dichtbij gezien?

invalide zien opstaan uit een rolstoel, doven die weer kunnen horen, blinden die weer kunnen zien, kanker/tumoren die plotseling zonder oorzaak zijn verdwenen, enz.
;)

Zeker wel. 'Wonderen' bestaan. En ze worden of door het menselijk/dierlijk lichaam zelf, door het toeval (of door foute diagnoses, heel wat meer voorkomend), of door de wetenschap verricht. Doven hebben hoortoestellen, invaliden leren na een CVA weer lopen (met de juiste revalidatie), kanker en tumoren verdwijnen met goede behandeling (zij het niet plotseling, of zonder oorzaak) en ik verwacht dat, geve het genoeg tijd, de wetenschap ook blinden weer laat zien in gevallen dat dat op dit moment onmogelijk is. ('blind' is daarbij nogal een breed begrip...)
 
Zeker wel. 'Wonderen' bestaan. En ze worden of door het menselijk/dierlijk lichaam zelf, door het toeval (of door foute diagnoses, heel wat meer voorkomend), of door de wetenschap verricht. Doven hebben hoortoestellen, invaliden leren na een CVA weer lopen (met de juiste revalidatie), kanker en tumoren verdwijnen met goede behandeling (zij het niet plotseling, of zonder oorzaak) en ik verwacht dat, geve het genoeg tijd, de wetenschap ook blinden weer laat zien in gevallen dat dat op dit moment onmogelijk is. ('blind' is daarbij nogal een breed begrip...)


nog een sukkel die niet kan lezen......

ik heb het over wonderen ZONDER toepassing van menselijk toedoen.
;)
 
Elke keer weer dezelfde nutteloze discussie.

:roflol: @ "Keihard" Bonkke btw.. wat een geek :roflol:
 
Elke keer weer dezelfde nutteloze discussie.

:roflol: @ "Keihard" Bonkke btw.. wat een geek :roflol:


als het blijkbaar zo nutteloos is..............waarom posten jullie dan nog in dergelijke topics?
:D:p
 
nog een sukkel die niet kan lezen......

ik heb het over wonderen ZONDER toepassing van menselijk toedoen.
;)

Tuurlijk, een niets betekenend, niet aangetoond vermeend hoopje wonderen boven een pletora aan wonderen die door de mens zijn verricht stellen, omdat je dan denkt te kunnen laten zijn dat god bestaat of zo.

Heel realistisch klusmier. Maar ik zeg het je: het is onzin. Goddelijke wonderen bestaan niet, alleen gehersenspoelde mensen wensen daar in te geloven, om te kunnen vasthouden aan een god die zelfs in jullie visie oneindig veel kleiner, slechter en machtelozer is dan om het even welke arts of chirurg of wetenschap in het algemeen. (om te beginnen)

De eed van Hipppocrates is zeer oud (en veranderd), maar god zou er goed aan doen om in zijn oneindige wijsheid die woorden eens te snappen of daar althans een poging toe te doen.

Dat broddelwerk van god is niets.
 
@ ZEEP en @KLUSMIER

http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Haggard

hier weeeeeeeer een mooi voorbeeld van jullie "Heren", jullie Herders.. de grote leider... TED FAGGOT egh HAGGARD
Weeeeeeer een vb van hoe die hypocriete leugenaars zich bezig houden met pedofilie of homofilie...

:gay: en dan prediken dat homofilie niet kan in God's ogen..

ogghh ja.. en deze had ook duuuiiizende volgelingen
 
schaf godsdienst af in de VS en geef die leeghoofden.. WWF in de plaats

:hamer:
 
Zeker wel. 'Wonderen' bestaan. En ze worden of door het menselijk/dierlijk lichaam zelf, door het toeval (of door foute diagnoses, heel wat meer voorkomend), of door de wetenschap verricht. Doven hebben hoortoestellen, invaliden leren na een CVA weer lopen (met de juiste revalidatie), kanker en tumoren verdwijnen met goede behandeling (zij het niet plotseling, of zonder oorzaak) en ik verwacht dat, geve het genoeg tijd, de wetenschap ook blinden weer laat zien in gevallen dat dat op dit moment onmogelijk is. ('blind' is daarbij nogal een breed begrip...)

ja ja wonderen bestaan... :thumb:

:spam:
 
@ ZEEP en @KLUSMIER

http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Haggard

hier weeeeeeeer een mooi voorbeeld van jullie "Heren", jullie Herders.. de grote leider... TED FAGGOT egh HAGGARD
Weeeeeeer een vb van hoe die hypocriete leugenaars zich bezig houden met pedofilie of homofilie...

:gay: en dan prediken dat homofilie niet kan in God's ogen..

ogghh ja.. en deze had ook duuuiiizende volgelingen

Ik ben de laatste die zal beweren dat onder christenen geen randdebielen lopen. In Amerika, en ook hier, heb je genoeg mensen die het ene zeggen; en het andere doen. Maar deze mensen zijn niet van God. God heeft een tegenstander, de duivel. Mensen moeten God niet beoordelen op zijn volgelingen, maar op Hem zelf. Dat gaat moeilijk als je God niet kent. Daarom...

Jesus loves you
 
Ik ben de laatste die zal beweren dat onder christenen geen randdebielen lopen. In Amerika, en ook hier, heb je genoeg mensen die het ene zeggen; en het andere doen. Maar deze mensen zijn niet van God. God heeft een tegenstander, de duivel. Mensen moeten God niet beoordelen op zijn volgelingen, maar op Hem zelf. Dat gaat moeilijk als je God niet kent. Daarom...

Jesus loves you


vergis u niet ik 'ken' uw God... gezien ik school gelopen heb bij broeders en nonnen...

Ooopps nu ben ik ook des DUIVELS..:devil:
 
Dat zegt niets...

ik begrijp wel waar je op doelt.. je hebt het over Jezus in je hart dragen..

Maar daarvoor moet je eerst in het sprookje geloven dat ANDERE voor je verzint hebben... Neen dank u.. Ik volg liever iets wat bewijsbaar of tenminste verifieerbaar is en niet iets wat volledig indruist tegen enige vorm van gezond verstand... Sorry.
 
ik begrijp wel waar je op doelt.. je hebt het over Jezus in je hart dragen..

Maar daarvoor moet je eerst in het sprookje geloven dat ANDERE voor je verzint hebben... Neen dank u.. Ik volg liever iets wat bewijsbaar of tenminste verifieerbaar is en niet iets wat volledig indruist tegen enige vorm van gezond verstand... Sorry.


iets wat in hapklare brokken wordt voorgeschoteld hoeft nog niet per definitie onder bewijslast te vallen............
;)
 
iets wat in hapklare brokken wordt voorgeschoteld hoeft nog niet per definitie onder bewijslast te vallen............
;)

een bord met stront eet ik niet op.. een gelovige wel omdat een 'priester' zegt dat het goed voor hem is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven