Fitness Seller

Nieuws Man en vrouw uit Waalre mishandeld en verkracht door Roemenen

Bezoekers in dit topic

Ik ga de regering Prodi niet verdedigen maar dat Berlusconi weer de macht in handen heeft + straks gerechterlijke immuniteit, dat slaat echt alles. en dan met die militairen op straat, wat een neofascistische crap allemaal.

on topic: de keren dat ik in Rome was heb ik ook eerder negatieve ervaringen over gehouden aan de Roma. Zeker aan het Termini station.

heb je dat verhaal van de duisburg moorden in DL meegekregen?
die jongens kwamen uit san luca.
van de 4500 inwoners hebben er 2000 een strafblad ofzo.

soms moet je met het leger komen als oplossing.
de mafia is geen fijne club.
maar uiteindelijk is de enige langdurig goede oplossing inzicht van de italianen zelf en werkgelegenheid en een beter sociaal vangnet.
werkeloosheid en geen geld is als compost voor de mafia.daar gedijen ze goed op.
 
italianen hebben altijd wel vermenging gekend.
de oude romeinen hadden sowieso al hun legionairs uit alle delen van europa in hun legioenen.
germanen waren lijfwachten van keizers etc.

het is alleen als je teveel mensen uit een ander land je land krijgt geimporteerd dan ontstaan er problemen.
zeker als velen daarvan ook nog eens zwaar crimineel gedrag vertonen.

italie heeft zelf al genoeg werkeloosheid.als dan nog een berg roemenen en albanezen etc erbij krijgt ,ja de sfeer in een land word er dan niet beter op.

+ een regeringsleider die zo fout is dat het humor is hem te zien.
 
heel italie is fout, die hele (politieke) cultuur daar is anders. het is allemaal gebaseerd op handjeklap daar en veel individualistischer.

zoals mijn leraar zei: stap maar eens in de trein in Nederland en in Italië, dan zie je dat verschil al.

leningen sluit je daar ook niet af bij de bank maar bij voetbalverenigingen etc.
dan is het ook niet zo vreemd dat regeringsleiders ook in dat systeem zitten en dat is niet alleen berlusconi.
 
heel italie is fout, die hele (politieke) cultuur daar is anders. het is allemaal gebaseerd op handjeklap daar en veel individualistischer.

zoals mijn leraar zei: stap maar eens in de trein in Nederland en in Italië, dan zie je dat verschil al.

leningen sluit je daar ook niet af bij de bank maar bij voetbalverenigingen etc.
dan is het ook niet zo vreemd dat regeringsleiders ook in dat systeem zitten en dat is niet alleen berlusconi.
ach jongen hier is net zo goed corruptie.
alleen weten nederlanders het beter te verbergen.

denk eens aan de bouwfraude.
zomaar wat.dacht je dat dat het enige was wat fout is hier?

vergeet niet dat Italie bij de G7 zit.Nederland dus niet.
maar dat er grote verschillen zijn dat is duidelijk.
Italianen zijn in het algemeen warmere mensen.

wat dat betreft is het wel goed voor een land als Nederland dat ze een flinke import van allochtonen hebben.

in Italie zijn de zaken wel extremer dan in Nederland.
dat is zeker.goed en slecht.
 
ach jongen hier is net zo goed corruptie.
alleen weten nederlanders het beter te verbergen.

denk eens aan de bouwfraude.
zomaar wat.dacht je dat dat het enige was wat fout is hier?

vergeet niet dat Italie bij de G7 zit.Nederland dus niet.
maar dat er grote verschillen zijn dat is duidelijk.
Italianen zijn in het algemeen warmere mensen.

wat dat betreft is het wel goed voor een land als Nederland dat ze een flinke import van allochtonen hebben.

in Italie zijn de zaken wel extremer dan in Nederland.
dat is zeker.goed en slecht.
corruptie zul je overal terugvinden, in Italië is het alleen stukken erger dan in nl en is het ook veel meer "geaccepteerd" iig, het is daar wat normaler.
 
corruptie zul je overal terugvinden, in Italië is het alleen stukken erger dan in nl en is het ook veel meer "geaccepteerd" iig, het is daar wat normaler.

klopt.helemaal waar.
italianen hebben ook een veel groter wantrouwen naar wetshandhavers.
hoewel de wetsdienaren hier ook geregeld de kuit belazeren.

de regels zijn er om gebroken te worden :-P.
maar soms snap ik dat wel.als je hier 5km te hard rijdt krijg je een boete.
wat is dat voor rechtvaardigheid?en als je dan weer ziet dat mensen met waslijsten van delicten steeds weer vrijkomen en hun rotzooi mogen voortzetten...

tja.
 
klopt.helemaal waar.
italianen hebben ook een veel groter wantrouwen naar wetshandhavers.
hoewel de wetsdienaren hier ook geregeld de kuit belazeren.

de regels zijn er om gebroken te worden :-P.
maar soms snap ik dat wel.als je hier 5km te hard rijdt krijg je een boete.
wat is dat voor rechtvaardigheid?en als je dan weer ziet dat mensen met waslijsten van delicten steeds weer vrijkomen en hun rotzooi mogen voortzetten...

tja.
dat mensen hier wegkomen met van alles en nog wat deugt ook van geen kant, maar de recidiveregeling in nl is geloof ik wel vrij zwaar. maar imo mag er wel wat meer gedaan worden om draaideurkriminelen aan te pakken. uiteindelijk heb je meer last van die flapdrollen die je fiets stelen dan van bv. een holleeder die vooral mensen binnen het criminele millieu afperst, toch krijgt een holleeder een stuk hogere straf dan een fietsendief.
 
corruptie zul je overal terugvinden, in Italië is het alleen stukken erger dan in nl en is het ook veel meer "geaccepteerd" iig, het is daar wat normaler.
dat is trouwens wat mn vader ook zei,
nederlanders zijn betrouwbaarder naar mensen die ze niet kennen.
italianen belazeren de kluit sneller.

maar naar hun vrienden en geliefden zijn ze weer gepassioneerder.
maar ja
nu ben ik wel aan het generaliseren.
maar als men zegt een italiaan is een corrupter mens,dan kan ik het niet na laten om eraan toe te voegen dat het ook gepassioneerde mensen zijn.

geen volk is het "beste"
 
dat is trouwens wat mn vader ook zei,
nederlanders zijn betrouwbaarder naar mensen die ze niet kennen.
italianen belazeren de kluit sneller.

maar naar hun vrienden en geliefden zijn ze weer gepassioneerder.
maar ja
nu ben ik wel aan het generaliseren.
maar als men zegt een italiaan is een corrupter mens,dan kan ik het niet na laten om eraan toe te voegen dat het ook gepassioneerde mensen zijn.

geen volk is het "beste"
zijn wel bepaalde eigenschappen die gewoon vastliggen in een cultuur (normen en waarden)

bijvoorbeeld wat ik zei over de trein, hier wacht iedereen rustig tot iedereen is uitgestapt en dan stapt men in, daar is het gewoon bijna vechten om erin te komen. zegt een hoop over een cultuur natuurlijk.
 
dat mensen hier wegkomen met van alles en nog wat deugt ook van geen kant, maar de recidiveregeling in nl is geloof ik wel vrij zwaar. maar imo mag er wel wat meer gedaan worden om draaideurkriminelen aan te pakken. uiteindelijk heb je meer last van die flapdrollen die je fiets stelen dan van bv. een holleeder die vooral mensen binnen het criminele millieu afperst, toch krijgt een holleeder een stuk hogere straf dan een fietsendief.
helemaal mee eens.
en wat denk je dan van die juten die je op staan te wachten als je geen lichtje op je fiets hebt?
godsamme zeg.
waren op het CS mn fietslampen gejat, stonden er precies die avond verderop agenten te controleren.

dan word je twee keer in je kont gepakt.
eerst door de dief daarna door de staat.
hoe wil je het hebben?
haha
 
zijn wel bepaalde eigenschappen die gewoon vastliggen in een cultuur (normen en waarden)

bijvoorbeeld wat ik zei over de trein, hier wacht iedereen rustig tot iedereen is uitgestapt en dan stapt men in, daar is het gewoon bijna vechten om erin te komen. zegt een hoop over een cultuur natuurlijk.
nou nou.
ik heb hier ik weet niet hoe vaak meegemaakt dat mensen aan het voordringen zijn.
jaja.komen echt naast me staan terwijl ik er al stond en dan gewoon hun bek open trekken als er gevraagd wie er is he.
dat heb ik vaak meegemaakt.
de krant niet gelezen over hoe expats nederland ervaren?
niet best is dat.
en ook nederlanders geëmigreerd naar het buitenland vinden nederlanders in nederland steeds onbeschofter worden.
nee zo netjes zijn nederlanders dus echt niet he.tenminst niet beter dan italianen of spanjaarden om maar iets te noemen.die kinderen hier hebben trouwens ook een aardig grote mond.

opvoeden gaat ook niet best hier schijnbaar.
 
helemaal mee eens.
en wat denk je dan van die juten die je op staan te wachten als je geen lichtje op je fiets hebt?
godsamme zeg.
waren op het CS mn fietslampen gejat, stonden er precies die avond verderop agenten te controleren.

dan word je twee keer in je kont gepakt.
eerst door de dief daarna door de staat.
hoe wil je het hebben?
haha
ja, of deze, vriendin van me kon een jongen, die had wat "problemen" thuis en vroeg of ie bij haar mocht blijven slapen. dat mocht, volgende morgen ging ze douchen en toen ze klaar was was meneer 'm gesmeerd met wat van haar bezittingen ter waarde van enkele honderden euro's, alle info inclusief naam etc. overlegd aan de politie en tot op de dag van vandaag is er niks aan gedaan.

vooral op gebied van diefstal etc. is de politie niet krachtig genoeg om echt wat uit te richten, zowel op gebied van opsporingsbevoegdheden als kwa personeel en ook de straffen stellen weinig voor.
 
nou nou.
ik heb hier ik weet niet hoe vaak meegemaakt dat mensen aan het voordringen zijn.
jaja.komen echt naast me staan terwijl ik er al stond en dan gewoon hun bek open trekken als er gevraagd wie er is he.
dat heb ik vaak meegemaakt.
de krant niet gelezen over hoe expats nederland ervaren?
niet best is dat.
en ook nederlanders geëmigreerd naar het buitenland vinden nederlanders in nederland steeds onbeschofter worden.
nee zo netjes zijn nederlanders dus echt niet he.tenminst niet beter dan italianen of spanjaarden om maar iets te noemen.die kinderen hier hebben trouwens ook een aardig grote mond.

opvoeden gaat ook niet best hier schijnbaar.
ik zeg ook niet dat we niet asociaal zijn, maar nederlanders denken wel minder individualistisch.
 
ja, of deze, vriendin van me kon een jongen, die had wat "problemen" thuis en vroeg of ie bij haar mocht blijven slapen. dat mocht, volgende morgen ging ze douchen en toen ze klaar was was meneer 'm gesmeerd met wat van haar bezittingen ter waarde van enkele honderden euro's, alle info inclusief naam etc. overlegd aan de politie en tot op de dag van vandaag is er niks aan gedaan.

vooral op gebied van diefstal etc. is de politie niet krachtig genoeg om echt wat uit te richten, zowel op gebied van opsporingsbevoegdheden als kwa personeel en ook de straffen stellen weinig voor.

ja maar das typisch nederland.
want die duitsers doen het vele malen beter wat oppakkansen betreft.
maar ja die zijn dan ook "punktlich" :-P

maar het blijft belachelijk dat ze aan zoiets wat ik toch een groot misdrijf vind niets doen.
zo krijg je dat een vriend van haar met een groot mes het geld gaat terughalen.
en DAN komen ze wel de juten.om die vriend op te pakken.
nee ik heb hier genoeg zien wat dat betreft.
 
ik zeg ook niet dat we niet asociaal zijn, maar nederlanders denken wel minder individualistisch.

denk je?
kweet het niet.
in Italie is bepaald gedrag zichtbaarder.dat is hier meer onderhuids.

ik denk dat in Italie vooral de dingen extremer zijn.
zoals mn moeder zegt(die is nederlands,mn pa italiaans,uit het zuiden)

"in Italie slaan ze hun kinderen dood of ze knuffelen hun kinderen dood".
alle in extreme mate dus.
zo ook die vrouwen denk ik dan hehe.
die vrouwen hier zijn echt wel mooie meiden.zien er heel mooi uit.
maar een beetje meer vuur zou geen kwaad kunnen.
in plaats van afwachten tot een foute eikel ze met leugens inpakt.
(maar aan de andere kant slaat de globalisering ook op het gedrag van de mensen in de wereld toe.
overal zie je een zelfde soort gedrag optreden)
 
Laatst bewerkt:
Op het nieuws net zei de burgemeester van Rome dat het hun eigen schuld was om op zo 'godverlaten' plek te gaan kamperen.
 
Op het nieuws net zei de burgemeester van Rome dat het hun eigen schuld was om op zo 'godverlaten' plek te gaan kamperen.

Het maakt niet uit of ze nou in een een godverlaten stuk kamperen of in een dorpje/stadje over straat, kans dat het gebeurd is in Italie zelfs groter in een stadje. Die Roemenen zijn gewoon zo en zoiezo zou het een ander stel zijn overkomen.

Daarbij het gebied staat niet bekend als gevaarlijk, wildkamperen gebeurd door heel Italie.

Burgemeester moet zich schamen.
 
rot wat er gebeurd is, en ik denk dat ik door zal draaien als dat mijn ouders waren (dat echtpaar). Verder vind ik saamhorig alle grenzen open, een EU een grote utopie. Maar er ja wat doe je er tegen, als er een paar mensen flink geld mee ophalen.

Grenzen waren er in het verleden niet voor niets, vaak onstaan omdat het ene volk het andere volk niet verdraagt.
 
Het maakt niet uit of ze nou in een een godverlaten stuk kamperen of in een dorpje/stadje over straat, kans dat het gebeurd is in Italie zelfs groter in een stadje. Die Roemenen zijn gewoon zo en zoiezo zou het een ander stel zijn overkomen.

Daarbij het gebied staat niet bekend als gevaarlijk, wildkamperen gebeurd door heel Italie.

Burgemeester moet zich schamen.

Vind ik ook, die zigeuners deugen voor geen meter.
 
Back
Naar boven