AndroidHealthClinic

winstrol injecteren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neill

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
2
Waardering
0
hey,

Ik ben begonnen met een kuur winstrol,de eerste injectie heb ik gedaan in de schouder, 1ml opgezogen in de spuit,alle lucht eruit,schouderspier ontspannen en plof erin,dan rustig spuitje leegspuiten.

Het is vandaag 4 dagen geleden en de eerste nacht kon ik er niet opliggen,
stilletjes aan mindert de pijn wel,vandaag kan ik m'n schouder goed gebruiken zonder al teveel pijn,maar er staat nog altijd een zwelling op de plaats waar ik geinjecteerd heb.Doe ik het verkeerd????

Vandaag heb ik de 2de injectie gedaan in m'n bilspier,daar hoop ik niet zoveel last van te hebben.

Het is moeilijk om het aan vrienden/kenissen te laten zien of vragen,naar de dokter gaan en uitleggen hoe het komt wil ik alleen maar doen als het echt moet.
Misschien dat ik hier een antwoord/ervaringen kan krijgen.

EDIT : Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en heb al gelezen dat winstrol pijnlijke spuitplekken achterlaat,zelfs iets gelezen van iemand met een ontsteking,maar bij mij mindert de pijn/stijfheid.Alleen een zwelling blijft nog achter.Moet ik me nog zorgen maken over die zwelling?Of gaat het net zoals de pijn/stijfheid stilletjes weg?
 
Laatst bewerkt:
hee kerel, winstrol is om de dag injecteren niet om de vier dagen..
 
Winstrol depot,is eigenlijk een poeder dat is opgelost in een percentage vloeistof (suspensie).Dit kan erge pijnlijke plekken achterlaten.Niet het meest geliefde middel om te injecteren,samen met Test prop.
 
dat is maar een kuur van 10 dagen ofwat?
ik heb 10 ml en om de 2 dagen is mij gezegd.
in ieder geval zo elke dag een shot zetten gaat me slapeloze nachten opleveren als elke plek zo gaat zwellen.
 
goedzo! (Y) research is the key, duidelijk geen idee waar je mee bezig bent.. hoeveel vials heb je? waarom spuit je in je schouder?
 
dat is maar een kuur van 10 dagen ofwat?
ik heb 10 ml en om de 2 dagen is mij gezegd.
in ieder geval zo elke dag een shot zetten gaat me slapeloze nachten opleveren als elke plek zo gaat zwellen.


Damn we hebben een winnaar
 
Jongens die bij ons winstrol inject gebruiken, geef ik Xylocaine mee van het lab, wij voegen dit persoonlijk toe bij pijnlijke injectie producten, ze injecteren ook in de schouders met Zero problems, moet je eens proberen.
Wel opletten met die shizzle, wil zeggen aan de doserings waarden houden.
Je kan dit krijgen op voorschrift bij de apotheek
 
dat is maar een kuur van 10 dagen ofwat?
ik heb 10 ml en om de 2 dagen is mij gezegd.
in ieder geval zo elke dag een shot zetten gaat me slapeloze nachten opleveren als elke plek zo gaat zwellen.

hahaha, heerlijk dat internet!

@cancun: Xylocaine + AS in 1 spuit? of een gel/spray -vorm voor op de huid?
 
hahaha, heerlijk dat internet!

@cancun: Xylocaine + AS in 1 spuit? of een gel/spray -vorm voor op de huid?

Er zijn 2 mogelijkheden
Methode1: spuit subcutaan je Xylo en dan na 1minuutje je AAS intra op zeflde spot.

Methode 2: Je trekt je AAS op met optreknaald, dan neem je je naald waar je mee gaat injecteren, trekt de nodige dosis Xylo op (goed rubber ontsmetten)
ong. 0,1 à 0,2ml. Luchtbellen verwijderen en laat de Xylo lichtjes op je naald uitdruppelen zodat de naald ook wat bedekt is, dus de naald NIET schoonvegen.
Je injectie spot ontsmetten, met alchol pad.
En injecteren!!!
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 mogelijkheden
Methode1: spuit subcutaan je Xylo en dan na 1minuutje je AAS intra op zeflde spot.

Methode 2: Je trekt je AAS op met optreknaald, dan neem je je naald waar je mee gaat injecteren, trekt de nodige dosis Xylo op (goed rubber ontsmetten)
ong. 0,1 à 0,2ml. Luchtbellen verwijderen en laat de Xylo lichtjes op je naald uitdruppelen zodat de naald ook wat bedekt is, dus de naald NIET schoonvegen.
Je injectie spot ontsmetten, met alcholo pad.
En injecteren!!!

lijkt me zooooooooooooooo lekker dit
 
Jongens die bij ons winstrol inject gebruiken, geef ik Xylocaine mee van het lab, wij voegen dit persoonlijk toe bij pijnlijke injectie producten, ze injecteren ook in de schouders met Zero problems, moet je eens proberen.
Wel opletten met die shizzle, wil zeggen aan de doserings waarden houden.
Je kan dit krijgen op voorschrift bij de apotheek

dan kan je beter niet spuiten?
gewoon geen anabolen doen?..

tegenwoordig huilen ze ook maar bij het minst.

gewoon spuiten en bek dicht, als het pijn doet, walk it off. Gewoon in je been of in de reet en dan rustig aan doen. Als je in je schouder injecteert en je kan je arm niet meer bewegen dan vraag je er ook gewoon oom.
 
dan kan je beter niet spuiten?
gewoon geen anabolen doen?..

tegenwoordig huilen ze ook maar bij het minst.

gewoon spuiten en bek dicht, als het pijn doet, walk it off. Gewoon in je been of in de reet en dan rustig aan doen. Als je in je schouder injecteert en je kan je arm niet meer bewegen dan vraag je er ook gewoon oom.

Heb jij al eens winstrol geinjecteerd?
Als jij liever met een pijnlijke arm of bips zit en maar half kan trainen daardoor mij goed.
Rustig aandoen tijdens een kuur...:rolleyes:
 
zeker voor korte esthers is dit goed.Dit maakt toch iedereen voor zichzelf uit,of je een pijstiller neemt.
Als ik 3 ibroos moet slikken omdat ik pijn heb,is dat hetzelfde
 
kan me toch echt herinneren dat ik hier een reactie had geplaatst.
 
reageer gewoon,bashen is niet nodig
 
nou echt vriendelijk was het niet.Moet ieder toch voor zich weten.Als je pijnloos kan injecteren,is dat prachtig,ben je niet gelijk een mietje en moet je van roids afblijven.Dat bepaalt ieder toch voor zich?
 
nou echt vriendelijk was het niet.Moet ieder toch voor zich weten.Als je pijnloos kan injecteren,is dat prachtig,ben je niet gelijk een mietje en moet je van roids afblijven.Dat bepaalt ieder toch voor zich?

-nevermind.
 
Laatst bewerkt:
dat is maar een kuur van 10 dagen ofwat?
ik heb 10 ml en om de 2 dagen is mij gezegd.
in ieder geval zo elke dag een shot zetten gaat me slapeloze nachten opleveren als elke plek zo gaat zwellen.

Ja tiendaagse knalkuur, ben al 8 kilo aangekomen en zit in me zesde dag.. :cool:
 
Back
Naar boven