Fitness Seller

high dose tren ervaringen

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
de titel zegt genoeg, wat zijn de ervaringen van mensen die meer dan 1g tren per week namen?
 
ik denk dat die niet meer leven om hun ervaring over te vertellen. 1gram tren is echt not done :P
 
als je dareals laatste topics en posts eens doorneemt gaat die een kanon van
een kuur zetten denk ik :p
 
Pm aan Sisevano en je weet het.
 
kameraad van me heeft wel eens 1,2 gr test gezed maar had wel last van alle sides toen dus kijk even of het dit waard is voor u!
 
Denk dat je zo'n dosis ook wel mentaal moet aankunnen.
Want je rustig voelen zal er wel niet inzitten.
 
kameraad van me heeft wel eens 1,2 gr test gezed maar had wel last van alle sides toen dus kijk even of het dit waard is voor u!

ik zelf heb bijna 3gram test gezet, en vond het goed te doen.. van tren daarentegen wodt ik vreselijk moe! maar wel extreem veel kracht!
 
Idd. moe ik lig hier in me zetel te puffen...ben doodop.
 
als je werk je lief is ,zou ik het niet doen......
 
moe van worden....hmmmm mij niet bekend
 
1gr tren-e voor 7 weken was goed vol te houden voor me, kon nog wel een schepje bovenop denk ik :) vermoeidheid leek toen ook minder dan nu met para/ace!

ben erg benieuwd naar uw ervaringen dareal, welke dosering zit je aan te denken 1.5 ? :D
 
1gr tren-e voor 7 weken was goed vol te houden voor me, kon nog wel een schepje bovenop denk ik :) vermoeidheid leek toen ook minder dan nu met para/ace!

ben erg benieuwd naar uw ervaringen dareal, welke dosering zit je aan te denken 1.5 ? :D

tren is al een tijd terug voorme! zit aan 1366 te denken per week (2/3 van het flesje)

hoe stond ht bij jou met de agressie? had je in de cut krachttoename? wat was je dieet?
 
tren is al een tijd terug voorme! zit aan 1366 te denken per week (2/3 van het flesje)

hoe stond ht bij jou met de agressie? had je in de cut krachttoename? wat was je dieet?

leuke dosering man ;)

ik was toen niet zo snel agressief, moet er dan wel bij zeggen dat ik toen nog flink blowde wat je toch behoorlijk afstompt!!!. dat heb ik inmiddels afgezworen en achter me gelaten, en helaas merk ik nu dat mn lontje wel wat korter is.. maar het is zeker nog goed in de hand te houden! ik ben van nature zeker niet agressief, dat scheelt.

die gram tren was toen in een flinke bulk kuur (met 1200 sust nog wat bold en 30mg dbol) waarbij ik zo'n beetje alles at wat ik tegen kwam :D krachttoename was toen bijzonder groot (voor mijn doen). over tren in de cut kan ik niet veel roepen....

je gaat toch zeker wel een logje bijhouden he? ;)
 
tren is al een tijd terug voorme! zit aan 1366 te denken per week (2/3 van het flesje)

Ben benieuwd kerel, hou je een log bij...
Zal ik dan zeker volgen
 
die gram tren was toen in een flinke bulk kuur (met 1200 sust nog wat bold en 30mg dbol) waarbij ik zo'n beetje alles at wat ik tegen kwam :D krachttoename was toen bijzonder groot (voor mijn doen). over tren in de cut kan ik niet veel roepen....

hoe zat het met gyno? en wat nam je toen tegen de prolactine sides? als ik test met tren neem zonder ancilaries, heb ik de meest gruwelijke gyno die je je kan voorstellen!

heeft prolactine eigenlijk nog enige spieropbouwende eigenschappen? kan me een artikel herinneren waarom men claimde dat b6 de gains onderdrukte (aangezien dit prolactine onderdrukt)
 
hoe zat het met gyno? en wat nam je toen tegen de prolactine sides? als ik test met tren neem zonder ancilaries, heb ik de meest gruwelijke gyno die je je kan voorstellen!

heeft prolactine eigenlijk nog enige spieropbouwende eigenschappen? kan me een artikel herinneren waarom men claimde dat b6 de gains onderdrukte (aangezien dit prolactine onderdrukt)

Wou je Tren A of E doen? Tren E is namelijk poep... Tren A zal wel heftige shit zijn.

Dat B6 gains onderdrukt lijkt me bullshit. Anders zorg je dat je T3 en Dostinex/Bromo klaar hebt liggen mocht het nodig zijn. T3/T4 zou ik sowieso laten meelopen.
 
Wou je Tren A of E doen? Tren E is namelijk poep... Tren A zal wel heftige shit zijn.

Dat B6 gains onderdrukt lijkt me bullshit. Anders zorg je dat je T3 en Dostinex/Bromo klaar hebt liggen mocht het nodig zijn. T3/T4 zou ik sowieso laten meelopen.

heb ervaring met trenE en vind het erg lekker!

dosti bromo klinkt me vrij gevaarlijk, + 1 van de 2 moet je redelijk safe opbouwen en 4 x per dag eengedeeld tabje nemen!

train nu al een redelijke tijd, en probeer alles vooral simpel te houden!
 
700mg trenA vind ik al echt heel erg veel...voor mn gevoel hoef je ook niet echt hoger te gaan..
 
Back
Naar boven