MuscleMeat

BB, PL, en strongman in West Vlaanderen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Locust

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
3.838
Waardering
44
Vrienden,

hierbij een berichtje namens Joe Martin en mijzelf....

Zoals in een paar andere topics al aangegeven kunnen we nog steeds een paar vaste trainingspartners gebruiken... Gezien de wel heel erg uitgebreide faciliteiten waar we gebruik kunnen van maken vind ik het vreemd dat daar bijna geen enkele reactie op komt, behalve een paar PM's in de aard van 'ik wil eerst 180kg kunnen liften eer ik bij jullie kom trainen, ik blijf voorlopig nog even in het homo healthcenter hier in de buurt'. Haha alsof dat er toe doet, alsof er enkel beren trainen die neerkijken op iedereen die geen 300kg pullt... Onze vriend Nick bv lift nog maar 140kg maar hij traint als een beest.

De gym van Joe is privé maar is geen home-gym. Meer nog, volgens mij is het voor mensen die PL/strongman/hardcore BB willen trainen één van de beste gyms in Vlaanderen, een gym waar de meeste commerciele gyms jaloers kunnen op zijn. Als je een succesvol bedrijf runt heb je nu eenmaal ruimte voor wat speelgoed. Onder andere Joe, mijn broer en ikzelf trainen bijna altijd samen, hetzij bij hem in de fabriek hetzij in mijn garage-gym naargelang wat voor iedereen het beste uitkomt. Daarnaast komen er nog wat makkers en vriendinnen meetrainen, maar we willen dringend de crew verder uitbreiden met mensen die het serieus menen. Powerlifters, strongmen, highlanders, kogelstoters, fighters, whatever je sport is, en we zouden er graag ook een paar serieuze bodybuilders bij hebben. Stats zijn minder belangrijk dan attitude, en de enige regel is : squatten en deadliften is verplicht, ook voor de dames.

Maw, we hebben dus beschikking over 2 meer dan goed uitgeruste gyms op een boogscheut van elkaar verwijderd. Een kleine inventaris :

@ Joe's gym (Wevelgem)
- een viertal texas barbells, cambered bar, safety squat bar, fat bar
- Dumbbells van 5 tot 75kg
- 2000kg schijven
- 2 powerracks
- Squat boxes, chains, bands
- Competition bench, incline bench
- Hammer Strength plate loaded machines : leg press, leg extension, leg curl, v-squat, chest press, shoulder press, ground base jammer, t-bar row, calf raise, seated calf raise, lat pulldown, iso-lateral row
- Cardio toestellen : fiets, loopband, stair climber, concept rower
- Yoke
- Atlas stones 80-90-100-110-120-130-140-150-160-170-180kg
- Tire 300kg en 350kg
- Steel log
- Dragging sled
- Louie Simmons Reverse Hyper
- Glute Ham Raise

@ my garage home-gym (Gullegem) (zie foto's in het H8000 topic van Gijs)
- Power rack + lat-pulldown
- paar bankjes
- grippers T,1,2,3,4 ; rolling thunder, v-bar deadlift
- Losse barbarian squat staanders
- Powerlifting barbell, ironmind apollon's axle
- 500kg schijven
- Kettlebells
- atlas stones 95-110-120-130kg
- yoke, farmers, sandbag, duck walk, tire bumpers,...
- bokszak, springtouw, thai pads
- ifsa steel log
- houten boomstam

En dan vergeet ik nog wel een paar dingen...

Als hier nu nog geen serieuze reactie op komt zijn jullie wel goed gek :mad:
Gelieve me PM's te sturen in de zin van 'nu woensdag om 19h30 ?' in plaats van excuses aub...
 
Ik wil best een keer afkomen maar het is voor mij helemaal niet bij de deur . Momenteel werk ik nog te vaak maar in oktober heb ik weer meer tijd . Misschien kan er dan wat volk van hier in de buurt meerijden .
In ieder geval fantastisch dat je dit voorstelt en aanbiedt . :thumbs:
 
'k wou ook dat'k in de buurt woonde maar 100 km rijden is nogal veel elke keer :)
Wat je allemaal hebt is echt geweldig om mee te trainen, hopelijk zijn er enkele slimmen bij die er toch op ingaan
 
Prachtig voorstel en kan niet begrijpen dat er geen reactie opkomt van mensen die in de buurt wonen. Ben zelf van Limburg, jammer!
 
moest je nu van antwperen zijn kwam ik direct langs;)

mooi voorstel trouwens
 
x
 
Laatst bewerkt:
'k wou ook dat'k in de buurt woonde maar 100 km rijden is nogal veel elke keer :)
Wat je allemaal hebt is echt geweldig om mee te trainen, hopelijk zijn er enkele slimmen bij die er toch op ingaan

niemand houdt je tegen om bv 2 keer per maand te komen

Prachtig voorstel en kan niet begrijpen dat er geen reactie opkomt van mensen die in de buurt wonen. Ben zelf van Limburg, jammer!

De mensen van SB barbell in Lummen komen heel af en toe eens langs, misschien een idee om hen te contacteren
 
Ik zou heel graag regelmatig komen trainen, maar het is 2.30 uur rijden. Dat is gewoon te ver. Heb je toevallig verhuisplannen? :D
 
Geweldig initiatief! Maar helaas woon ook ik te ver uit de buurt :(
 
Hoor net dat je best wel spekkig bent Osano en m'n ma is al niet zo blij als ik de auto pak, of je moet natuurlijk fors meebetalen in de benzinekosten.
 
Oja mocht het helpen om interesse te wekken, wat stats :

Joe weegt 105kg en haalt 860kg powerliftingtotaal (squat 330, bench 230, dead 300)
Tom weegt 95kg, bencht 175kg raw en doet 120kg op de boomstam
Ikzelf weeg 103kg, doe 275kg deadlift en 135kg overhead press en verder niet veel bijzonders
Lloyd is 17 jaar, weegt 70kg, squat 200kg en lift een 110kg atlas steen na één jaar training
Wij zijn allen 100% natural
 
Waarom woon je dan ook in the middle of ****ing nowhere? :sad:
70kg en 200kg squat is wel bizar eigenlijk.
 
na één jaar trainen ook. Nice.

Steven ik vroeg het ook al in het andere topic, maar is jullie faciliteit ook beschikbaar voor avonturiers die gewoon een weekendje willen proeven aan jullie beestige workouts? Het is twee uur rijden voor mij en zo eens in de zoveel tijd wil ik de trip best maken. Het kan maar goed zijn voor de inspiratie en motivatie hè.
 
na één jaar trainen ook. Nice.

Steven ik vroeg het ook al in het andere topic, maar is jullie faciliteit ook beschikbaar voor avonturiers die gewoon een weekendje willen proeven aan jullie beestige workouts? Het is twee uur rijden voor mij en zo eens in de zoveel tijd wil ik de trip best maken. Het kan maar goed zijn voor de inspiratie en motivatie hè.

Als het zover is laat je maar iets weten !

In het weekend echter hebben we vaak een lame-ass lazy workout, hopelijk doen we je 'beestige' verwachtingen dan niet tekort ;)

Waarom woon je dan ook in the middle of ****ing nowhere? :sad:
70kg en 200kg squat is wel bizar eigenlijk.

Wim Elyn deed zelfs 260kg aan -67,5kg in de IPF.
 
Hoor net dat je best wel spekkig bent Osano en m'n ma is al niet zo blij als ik de auto pak, of je moet natuurlijk fors meebetalen in de benzinekosten.

Dat spekkig valt wel mee hoor. Ik ben geen fatbastard ofzo. :eek:
 
Oja mocht het helpen om interesse te wekken, wat stats :

Joe weegt 105kg en haalt 860kg powerliftingtotaal (squat 330, bench 230, dead 300)
Tom weegt 95kg, bencht 175kg raw en doet 120kg op de boomstam
Ikzelf weeg 103kg, doe 275kg deadlift en 135kg overhead press en verder niet veel bijzonders
Lloyd is 17 jaar, weegt 70kg, squat 200kg en lift een 110kg atlas steen na één jaar training
Wij zijn allen 100% natural
man wat ga ik me daar een pussy voelen :o
 
Back
Naar boven