XXL Nutrition

vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_76_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2008
Berichten
3.486
Waardering
101
Lengte
1m84
vraagje;
ik heb iets besteld op sportfood.nl
maar ik moet overschrijven op reknr.:413825507
klopt dit nr wel of moet ik er iets voor zetten ofzo?
een reknr heeft toch 12 nummers?
kan iemand me helpen die al besteld heeft op deze website?
thx!
 
Dat is een Nederlands rekeningnummer. Voor een internationale betaling heb je altijd IBAN en BIC codes nodig.

Dit staat trouwens gewoon op sportfood, onder het kopje Bestellen vanuit België:

Rechtstreekse overschrijving:
Om vanuit Belgie rechstreeks naar onze rekening over te kunnen schrijven hebt u de volgende gegevens nodig:
IBAN: NL67 ABNA 0413 8255 07
BIC: ABNANL2A
 
Dat is een Nederlands rekeningnummer. Voor een internationale betaling heb je altijd IBAN en BIC codes nodig.

Dit staat trouwens gewoon op sportfood, onder het kopje Bestellen vanuit België:

Rechtstreekse overschrijving:
Om vanuit Belgie rechstreeks naar onze rekening over te kunnen schrijven hebt u de volgende gegevens nodig:
IBAN: NL67 ABNA 0413 8255 07
BIC: ABNANL2A

ik ben mss een domme belg,maar wat moet je met al die cijfers doen?bij mededling zetten ofzo?
en daarmee zijn er nog geen 12 cijfers
 
mijn rekeningnummer heeft maar 9 cijfers, en een postbank maar 8 geloof ik.
 
in belgie 12
 
Bij welke bank ben je? Ik dacht dat je meestal gewoon het IBAN-nummer moest ingeven bij het rekeningnummer. Of anders ga je eens naar de bank, als je er met internetbanking niet uitraakt.
 
Bij welke bank ben je? Ik dacht dat je meestal gewoon het IBAN-nummer moest ingeven bij het rekeningnummer. Of anders ga je eens naar de bank, als je er met internetbanking niet uitraakt.

dat is mss nog het beste gedacht;thx
 
Back
Naar boven