XXL Nutrition

Becoming an Animal... Deel II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Komt de volgende keer dat 'ie (onder)armen traint :thumb: Komen ze dan helemaal mooi uit.
 
Oke, ik kijk er naar uit :o :D
 
hij leeft nog wel, kan ik jullie vertellen :D

ANIMAL WE MISSEN JE OP DBB :(
 
Ik leef nog maar niet voor lang haha althans zo voel ik me. Ik ging gister met frisse tegenzin (:D) rug trainen met een nieuw rug-dikte schema. Veel rows en dergelijke. Ging best aardig, bent over rows met 120kg 5x6, deadlifts met 130kg 4x8 en nog wat dingen.
Toen ging ik chinnen en voelde ineens een pijnscheut in m'n rechter bicep... daarna was het over, ik heb de rest van de rug training moeten afblazen en zoals gedacht dus ook m'n bicep training. Toen ik thuis kwam ging ik afwassen en had écht moeite met een klein bordje... Voel me vanaf gister dus ook ECHT vertieft en dat is goed te merken. (sorry schat ;)) Vandaag ook erg veel last gehad en kon geen flyes doen met borst training. Tot zover mijn k*t update...
 
Ik leef nog maar niet voor lang haha althans zo voel ik me. Ik ging gister met frisse tegenzin (:D) rug trainen met een nieuw rug-dikte schema. Veel rows en dergelijke. Ging best aardig, bent over rows met 120kg 5x6, deadlifts met 130kg 4x8 en nog wat dingen.
Toen ging ik chinnen en voelde ineens een pijnscheut in m'n rechter bicep... daarna was het over, ik heb de rest van de rug training moeten afblazen en zoals gedacht dus ook m'n bicep training. Toen ik thuis kwam ging ik afwassen en had écht moeite met een klein bordje... Voel me vanaf gister dus ook ECHT vertieft en dat is goed te merken. (sorry schat ;)) Vandaag ook erg veel last gehad en kon geen flyes doen met borst training. Tot zover mijn k*t update...

dat is slecht nieuws bro :(

probeer je rust te pakken en over het algemeen zul je het volume in je trainingen na een kuur ernstig moeten verlagen...

in noodgevallen kom ik je afwas wel doen! :D
 
dat is slecht nieuws bro :(

probeer je rust te pakken en over het algemeen zul je het volume in je trainingen na een kuur ernstig moeten verlagen...

in noodgevallen kom ik je afwas wel doen! :D

Haha dan wil je zeker eerst komen eten ;) Wordt er van de week wel weer eens tijd voor! We zijn ook benieuwd naar die ene WTC docu waar je het laatst over had!
 
Haha dan wil je zeker eerst komen eten ;) Wordt er van de week wel weer eens tijd voor! We zijn ook benieuwd naar die ene WTC docu waar je het laatst over had!

eigenlijk wordt het tijd dat jullie hier komen eten.... maar ik ben een luie hond!

grrr die dvd heb ik vandaag aan een collega uitgeleend :(
zal morgen eens kijken of ik m alsnog kan copieren voor jullie!
 
Ik leef nog maar niet voor lang haha althans zo voel ik me. Ik ging gister met frisse tegenzin (:D) rug trainen met een nieuw rug-dikte schema. Veel rows en dergelijke. Ging best aardig, bent over rows met 120kg 5x6, deadlifts met 130kg 4x8 en nog wat dingen.
Toen ging ik chinnen en voelde ineens een pijnscheut in m'n rechter bicep... daarna was het over, ik heb de rest van de rug training moeten afblazen en zoals gedacht dus ook m'n bicep training. Toen ik thuis kwam ging ik afwassen en had écht moeite met een klein bordje... Voel me vanaf gister dus ook ECHT vertieft en dat is goed te merken. (sorry schat ;)) Vandaag ook erg veel last gehad en kon geen flyes doen met borst training. Tot zover mijn k*t update...

Tis je vergeven lief :kiss:
Anders ga je 50 keer opdrukken p/ volgende keer:p



dat is slecht nieuws bro :(

probeer je rust te pakken en over het algemeen zul je het volume in je trainingen na een kuur ernstig moeten verlagen...

in noodgevallen kom ik je afwas wel doen! :D

Oooh, dan hoef ik dat in 't vervolg niet meer te doen ;)
 
Tis je vergeven lief :kiss:
Anders ga je 50 keer opdrukken p/ volgende keer:p





Oooh, dan hoef ik dat in 't vervolg niet meer te doen ;)

Liever 50 keer afrukken :D
 
erhh.. onder afwassen versta ik al jullie zooi in een zak flikkeren om dat vervolgens hier in mn vaatwasser te gooien he, maar dat snapte je natuurlijk al :D
 
Liever 50 keer afrukken :D

ja blesseer je lul ook nog even... dan zie ik het al helemaal voor me dat ik je prozacjes moet komen voeren! :D

ff serieus, nog last van een mentaal dipje (naast dat door je blessure) ???
 
Liever 50 keer afrukken :D
ja blesseer je lul ook nog even... dan zie ik het al helemaal voor me dat ik je prozacjes moet komen voeren! :D

ff serieus, nog last van een mentaal dipje (naast dat door je blessure) ???


Ik betwijfel of Animal werkelijk z'n pik zal blesseren... Ik ben Haunted van Chuck Palahniuk aan 't lezen en vertelde hem erover, enne die verhalen zorgen wel voor dat een man ietwat voorzichtiger is ;)
 
hahahaha, jij met je mooie boeken ook weer!
fantastisch! :D
 
:devil: M'n beste collectie ligt in de kelder :D
 
oh, ik heb de kelder nog nooit gezien... ik snap nu waarom!!

zeg mishale... ik word nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoor ;)
heb je nog meer leuke hobbies / afwijkingen die ik wil weten ?!?! :D
 
Ze heeft er zoveel... Maar ik weet ze zelf ook nog niet eens allemaal denk ik :D En heb nog niet echt last van een dipje, maar af en toe voel ik wel dat ik een rot gevoel moeilijker wegkrijg. B12 maar even achter de hand houden ;)
 
Back
Naar boven