MuscleMeat

zeer misselijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pure power

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
427
Waardering
2
hallo dbbers,

ik ben sinds kort heel misselijk en vroeg me af hoe dat kwam. ik ben vierweken geleden met melanotan2 begonnen de dag voordat ik op vakantie ging. ik heb dat dus 2 weken in de vakantie gebruikt en train dus sinds 2 weken weer. maar het punt is dat ik sinds 1 a anderhalve week opeens heel misselijk ben terwijl ik niks anders doe dan normaal. ik vraag me af hoe dat komt. zou ik teveel eten? ik a meestal zo rond 8 uur savonds trainen en dan eet ik om 6 uur meestal een stevige maaltijd en neem ik voor het trainen een whey proteine shake. voro de rest gebruik ik dus melanotan en drink vaak liters water bij het trainen. vooral bij conditietraining is het heel extreem maar het is bij gewoon krachttraining ook erg. Heeft iemand een idee hoe dit komt of wat er aan te doen valt?
 
laat bloed prikken, dan weet je het meteen.
 
mss kan je er niet tegen.
Simpelweg de dokter eens gaan opzoeken en je verhaal doen..
 
waar kan k nie ttegen dan? de melanotan of? ik heb er voorheen niet echt last van gehad.

iig bedankt voor jullie reacties!
 
waar kan k nie ttegen dan? de melanotan of? ik heb er voorheen niet echt last van gehad.

iig bedankt voor jullie reacties!

Misschien ben je allergisch voor een bepaalde voedingsstof, ik was vroeger ook allergisch voor lactose(stof in melk). Alles kwam er glijk weer uit :o
 
melanotan dosis verlagen. het is een van de bijwerkingen van melanotan ;)
 
melanotan dosis verlagen. het is een van de bijwerkingen van melanotan ;)

spreek je uit ervaring melanotan icm trainen? normaal overdgs heb ik neit zoveel last van melanotan bijwerkingen.
 
als je thuis traind zorg dan dat er voldoende zuurstof in de ruimte is.
 
spreek je uit ervaring melanotan icm trainen? normaal overdgs heb ik neit zoveel last van melanotan bijwerkingen.

de misselijkheid kan na het zetten opkomen en ook de volgende dag bij het opstaan het ligt er maar aan hoe gevoelig je voor melanotan bent. vanwaar die misselijkheid anders vandaan komt zou ik iig niet weten.
 
ok bedankt voor de reacties ik heb zelf wel een beetje het idee dat het door de whey komt. ik eet dus net van tevoren dan prop ik ook nog een shake weg zou dus best kunnen dat ik mezelf te vol vreet. heb nu 2 dagen whey na het trainen genomen en het is nu al veel minder en ben ook even tijdelijk gestopt met melanotan om te kijken of datinvleod heeft. btw kan je een eiwit shake eigenlijk beter voor of na de training nemen?
 
ok bedankt voor de reacties ik heb zelf wel een beetje het idee dat het door de whey komt. ik eet dus net van tevoren dan prop ik ook nog een shake weg zou dus best kunnen dat ik mezelf te vol vreet. heb nu 2 dagen whey na het trainen genomen en het is nu al veel minder en ben ook even tijdelijk gestopt met melanotan om te kijken of datinvleod heeft. btw kan je een eiwit shake eigenlijk beter voor of na de training nemen?

als de eiwit shake snel beschikbaar is in het lichaam dan erna, ligt eraan wat voor soort eiwit het is ;)
 
Back
Naar boven