MuscleMeat

Wie is er hier door schande wijs geworden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Door bevlieging als tiener of omdat je het allemaal te luchtig opvatte, omdat je gewoon non-systematisch maar wat injecteerde, te gulzig was of whatever.
 
ik leef nu in volledige schande... :cool:
 
not guilty! :D

ben begonnen op mn 30e. had er voldoende 'verstand' van om 'verantwoord' te werk te gaan. qua doseringen die ik hanteer moet ik zeggen dat ik voor mijn stats blabla (yuck) te hoog zit volgens de hier vigerende 'norm'; maar ik lijk toch echt een slechte responder te zijn....
 
ben op mijn 18de begonnen............miljoenen fouten gemaakt,maar ach de meeste (zelfs semi proos) wisten niet beter.
 
ben op mijn 18de begonnen............miljoenen fouten gemaakt,maar ach de meeste (zelfs semi proos) wisten niet beter.

dan heb je flink wat ervaring, kerel!
 
Ja indd krieltje behoorlijk wat ervaring dus.
Wat is dan bijvoorbeeld het meeste domme wat je ooit gedaan hebt (met de consequentie) en welke kuur ben je in al die jaren voor jou het lekkerst op gegaan?

En nog nooit ergens last van of zow kwa sides (op de acne en zo na natuurlijk)
 
7 weken trug met deca only begonnne , was dus niet slim last van wat minder zin in coïtus enzo . het werkte nog wel maar tog
'
dus test erbij leuke frontload en alles gaat weer goed.
 
20 e begonnen, vroeger had je geen internet, je info kwam van de deskundigen af in de sportschool , of je dealer , of een verouderd ass boekje:D
 
Ja indd krieltje behoorlijk wat ervaring dus.
Wat is dan bijvoorbeeld het meeste domme wat je ooit gedaan hebt (met de consequentie) en welke kuur ben je in al die jaren voor jou het lekkerst op gegaan?

En nog nooit ergens last van of zow kwa sides (op de acne en zo na natuurlijk)

Poeh heey,waar moet ik beginnen

Deca only,3mnd 800pw......impotentie,oestrogeen >14 test <0,1
8000 iu HCG als nakuur pw (was me aangeraden) gescheurde bloedvaten in mijn testikels.
Veel fake troep geslikt en gespoten
hartbeschadiging door clenbuterol
sterk verhoogde leverwaardes door 17aa,zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Lekkerste vind ik Test,gewoon pure Test.
Zou nu nooit (zeg nooit nooit)17aa meer gebruiken,simpelweg omdat ik het niets heefttoe te voegen.

Deca neem ik ook nooit meer,altijd veel gebruikt,maar vind het misschien iets om je biefstuk in te bakken,maar nee ik vind het niets.

Bold vind ik ook niet
Tren weer wel,maar drukt behoorlijk op mijn axe,dus daarmee moet ik altijd uitkijken.

Heb wel bijna alles wel eens gebruikt,maar wel met mate (niet dat ik iets goedpraat hoor),maar ik verkies Test boven alles.Minst toxisch,en met een beetje hcg tussendoor vind ik het super gaan.Laten we wel wesen,alle middelen zijn van Test afgeleid.
 
Poeh heey,waar moet ik beginnen

Deca only,3mnd 800pw......impotentie,oestrogeen >14 test <0,1
8000 iu HCG als nakuur pw (was me aangeraden) gescheurde bloedvaten in mijn testikels.
Veel fake troep geslikt en gespoten
hartbeschadiging door clenbuterol
sterk verhoogde leverwaardes door 17aa,zo kan ik nog wel ff doorgaan
.

Lekkerste vind ik Test,gewoon pure Test.
Zou nu nooit (zeg nooit nooit)17aa meer gebruiken,simpelweg omdat ik het niets heefttoe te voegen.

Deca neem ik ook nooit meer,altijd veel gebruikt,maar vind het misschien iets om je biefstuk in te bakken,maar nee ik vind het niets.

Bold vind ik ook niet
Tren weer wel,maar drukt behoorlijk op mijn axe,dus daarmee moet ik altijd uitkijken.

Heb wel bijna alles wel eens gebruikt,maar wel met mate (niet dat ik iets goedpraat hoor),maar ik verkies Test boven alles.Minst toxisch,en met een beetje hcg tussendoor vind ik het super gaan.Laten we wel wesen,alle middelen zijn van Test afgeleid.

Djeezes daar ben ik in die 10 jaar AAS gebruik toch allemaal van gespaard gebleven... Buiten wat libido-probs, acne en die ene slechte bloedproef waar mn leverwaarden 2x te hoog waren (gevolg van 14w winstrol @ 60mg)...

Als ik persoonlijk in iets hoog ga is het ook altijd test maar nooit meer dan 2gr/w, andere middelen als deca, tren, winny, dbol,... nooit hoger gegaan dan 600mg/w

Kan je eens uitleggen hoe je HCG protocol is? Hoeveel/op welk moment/voordelen,... thnx
 
Op dit moment gebruik ik vanaf week 1 500iu pw,nagelang kan je verhogen naar 750iu pw.Blijft bij mij perfect,ook snel op oorlogsterkte na de nakuur (meestal 4 wk op 20mg nolva pd)
 
Poeh heey,waar moet ik beginnen

Deca only,3mnd 800pw......impotentie,oestrogeen >14 test <0,1
8000 iu HCG als nakuur pw (was me aangeraden) gescheurde bloedvaten in mijn testikels.
Veel fake troep geslikt en gespoten
hartbeschadiging door clenbuterol
sterk verhoogde leverwaardes door 17aa,zo kan ik nog wel ff doorgaan.


Damn....
 
Al deze "misstappen" zijn te wijten aan slechte kennis.
Je was in de 80's overgeleverd aan de grote jongens vd sportschool.

"Maar Nardo,raar zo een grote 250ml fles deca,weet je zeker dat dat ok is?"

"Tuurlijk gebruik het zelf ook altijd,als je nix tegen de andere jongens zegt,krijg jij 100mg meer"

"umkeey"
je had geen enkele kennis,en internet was zooooooo 2000
 
Al deze "misstappen" zijn te wijten aan slechte kennis.
Je was in de 80's overgeleverd aan de grote jongens vd sportschool.

"Maar Nardo,raar zo een grote 250ml fles deca,weet je zeker dat dat ok is?"

"Tuurlijk gebruik het zelf ook altijd,als je nix tegen de andere jongens zegt,krijg jij 100mg meer"

"umkeey"
je had geen enkele kennis,en internet was zooooooo 2000

Zie het al helemaal voor me ja.....:D
 
ben op mijn 18de begonnen............miljoenen fouten gemaakt,maar ach de meeste (zelfs semi proos) wisten niet beter.

Waamee ben je begonnen op je 18de? met Oraal of gelijk injectie?
Is het verstandig om op je 18de bijvoorbeeld Dbol only te gaan gebruiken?
 
kuren voor je 21 is nooit verstandig
 
Dianabol/deca.
Kijk meeste beginnen met dianabolonly of winstrol kuurtjes.

Het is al een hoge drempel om te gaan gebruiken,en imo is de drempel NOG hoger om gelijk te spuiten.Dus vele besluiten een oral only kuurtje te doen,nix mis mee,maar verwacht er niet te veel van.
 
Oke, kan dus btr nog even wachten
 
ja ik had je leeftijd nog niet gezien,niet aan beginnen gozer,nog niet..
 
Ben opmijn 16de begonnen met mini deca kuurtje (50mg/week) op aanraden van de dokter, was veel te mager (1m90 en woog 60 kg)...
Op mijn 18de ben ik dan overgestapt naar de zwarte markt en ben ik zwaarder gaan kuren.
Op mijn 22ste woog ik 120kg (niet droog) en ben dan gestopt met kuren...
Nu ben ik 27 en weeg nog 105kg, nooit neveneffecten gehad... Maar achteraf gezien wel enkele fouten gemaakt vroeger (te vroeg begonnen)
Heb er ook positieve dingen aan overgehouden, voel me 1000 keer beter in mijn vel nu dan toen ik zo mager was, ik blijf alles mooi naturel onderhouden zo'n 3 a 4 keer per week in de gym en zal dat blijven doen...
Het belangrijkste dat ik geleerd heb met anabolen is: kan eens een boost geven aan het lichaam maar pas super je voeding aan, train en rust genoeg, begin er niet te jong mee EN WEET VOOR JEZELF HOEVER JE MAG GAAN EN WANNEER JE MOET STOPPEN...

dat heb ik geleerd...:knipoog:
 
Back
Naar boven