AndroidHealthClinic

Nieuws McDonalds en Albert Heijn Stoppen nep kaas in hun producten!

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Als de mensen toch nooit eerder hebben geproefd dat het nepkaas is, is er toch ook geen probleem?
 
voor mijn part mogen ze al die brolle nest sluiten en al hun vettige barakken slopen...
 
lekker gezond zo'n overdosis aan plantaardig vet
ach ja je moet toch geen kaas eten, is zowiezo troep
 
Vandaar dat die big mac zo lekker smaakt! :D
 
Als de mensen toch nooit eerder hebben geproefd dat het nepkaas is, is er toch ook geen probleem?

Als je ooit eens echte Mozarella hebt gegeten, weet je dat die brol die ze hier verkopen nep is.
 
Als je ooit eens echte Mozarella hebt gegeten, weet je dat die brol die ze hier verkopen nep is.

Idd! dat is net een bol nat karton, vieze troep. Echte goede buffalo mozzarella is schaars in Nedeland.
 
dit zullen vast de enige produkten niet zien..
 
Onlangs nog in Koppen gezien dat de namaak niet alleen bij textiel blijft, ook de voedingssector al.
 
:eek: De wereld vergaat!
 
we worden genakt op kaas, how sad :roflol:
 
lekker gezond zo'n overdosis aan plantaardig vet
ach ja je moet toch geen kaas eten, is zowiezo troep

Misschien is het plantaardige vet wel gezonder dan het verzadigde vet uit kaas.
 
boeie, als de cheeseburgers maar lekker zijn..
 
Ohw nee!

De voedingsindustrie neemt een loopje met ons! :eek:

Newsflash of the year. Laten we potverdomme gewoon eens normaal gaan doen met ons eten...
Ik vind dat de MacDonalds het recht moet hebben om mensen op te lichten overigens. Zou een heleboel hypocrisie schelen in ieder geval :D
 
Als je ooit eens echte Mozarella hebt gegeten, weet je dat die brol die ze hier verkopen nep is.
Maar wanneer weet je dan of iets echt of nep is? Ik heb volgensmij alleen nog maar Mozarella op in Nederland dus dan wordt het lastig :P
 
Back
Naar boven