Fitness Seller

Breaking News Million Dollar Wedding Robbert&Jennifer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de reacties!:cool:

Ten eerste, het gaat gelukkig weer goed met mijn vriend:D. Nu nog controles en hopelijk blijft het daar bij. Hij moet nog wel aankomen, want hij is door een paar hele zware kuren erg veel afgevallen :((woog op een gegeven moment 46kg bij 1.84cm). Veel spiermassa verloren:(, maar komt wel weer goed:D. Hij is er nog en tot zo ver gaat het allemaal de goede kant op.:D

Ten tweede, ik kan begrijpen dat sommige het misschien negatief opvatten dat ik al zo lang een relatie heb. Ik was een heel negatief denkend persoon en nu een positief denkend persoon, door hem. Ik heb veel geleerd in die jaren en ik denk dat het mij alleen maar goed heeft gedaan om op zo'n jonge leeftijd juist een jongen te hebben leren kennen met een liefdevolle familie wat voor mij nieuw was. Toch vind ik niet dat ik hierop achteruit ben gegaan in mijn ontwikkeling. Ik heb aardig wat levenservaring voor mijn leeftijd (20 jaar) en ben altijd een stuk wijzer geweest in mijn hoofd dan mijn leeftijdsgenoten. En daarnaast nu na ruim 7,5 jaar...klikt het nog steeds heel goed met mijn vriend.

Ten derde, ja ik heb een portfolio... en voor diegene die zo benieuwd zijn heb ik ook een website (nee geen hyves).. alleen doe ik er zelf niks mee. Er staan veel oude foto's op en ik had gezeik met de makers van de website (veel fouten). Aangezien ik nu ook niks meer doe met modellenwerk heb ik het ook niet meer gepromoot. In iedere geval misschien denk je huh??? over hoe ik op de pics sta...ik was dan ook 10kg lichter.. [Link niet meer beschikbaar]
 
Heb niet alles gelezen in je topic maar wat kan je winnen? een trouwerij van 1 miljoen dollar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel plezier en succes, hopelijk voor jullie gaan jullie winnen. Denk niet dsat ik ga kijken(echt geen progrogramma voor mij)
 
Heb niet alles gelezen in je topic maar wat kan je winnen? een trouwerij van 1 miljoen dollar?

Ja als je wint ga je op 1 Nov. elkaar het Ja word geven en daarnaast mag je dus voor 1 Million dollar (ong. €670.000) een hele bruiloft organiseren in het binnenland of buitenland. Jurk word dan ontworpen door Mary Borsato (zit ook in de jury).
 
Veel plezier en succes, hopelijk voor jullie gaan jullie winnen. Denk niet dsat ik ga kijken(echt geen progrogramma voor mij)

Nee ik ook. Ik kijk weinig tv en als ik tv kijk..staat de zender meestal op Discovery... maar ja nu we meedoen is het wel leuk om mee te maken. Ik kan begrijpen dat dit voor jou geen verandering is om alsnog te gaan kijken :p. Maar in iedere geval bedankt voor je reactie. :)
 
Ik ben nooit zo'n fan van tv optredens. Maar het lijkt dat je hier blij mee bent dus veel succes!
 
Wauw prachtige foto's en mooi verhaal verder. Ik ga ff op je stemmen :)
 
Jen heb v/d week al gestemd :thumbs:
Succes ermee, ik zal voor jullie duimen!
 
De foto's in je portfolio zijn best mooi. :)
 
Mijn voormalig buurman doet ook mee.
Zijn broer woont nu nog naast mij.

Jeroen en Evelien.

Miljoen dolaar dus 7 ton.
Ik hoop dat zij winnen, want dat gaat een mooi vrijgezellenfeestje worden:D
 
hmm ik was zaterdag opstap op stratumseind, kwam er ook zo'n getrouwd stelletje met camera na ons toen en kwamen met zo'n kaartje da wij op hun moesten stemmen bla bla.
 
succes maar kan niet kijken, heb de zender niet...
 
Mooi verhaal en mooie karakterkop heb je.

Ik zal stemmen als ik een postcode vind;)
 
Mooi verhaal en mooie karakterkop heb je.

Ik zal stemmen als ik een postcode vind;)

:roflol:

Had hetzelfde probleem. Dus die van Muscletotaal maar gebruikt :p

5503 BN van Veldhoven is dat :p
 
Word je bruiloft ook gefilmd moest je winnen ?
 
Succes met je doelen :thumb: Post af en toe eens wat pics. :thumb:
 
Mijn voormalig buurman doet ook mee.
Zijn broer woont nu nog naast mij.

Jeroen en Evelien.

Miljoen dolaar dus 7 ton.
Ik hoop dat zij winnen, want dat gaat een mooi vrijgezellenfeestje worden:D

Dat kan ik heel goed begrijpen ;):D

Word je bruiloft ook gefilmd moest je winnen ?

Jep er zijn ook camera's aanwezig. Ach ja zullen gewoon wat shots zijn. De gehele bruiloft zal wel niet live op tv zijn.
 
Back
Naar boven