XXL Nutrition

Liefde en ziek gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

b t s

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2006
Berichten
2.000
Waardering
35
Lengte
1m79
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Nou zit het zo, dat ik redelijk ernstig verliefd ben op een meisje.

Het probleem is dat we 1400km van elkaar vandaan wonen, en we niet zeker zijn dat ik nog een keer kan terugkomen.

Nou krijg ik soms zo'n gevoel van echt ziek voelen, eten niet weg kunnen krijgen, diep in gedachten verzonken, geen zin om iets te doen.

Ik wil haar niet verliezen omdat het maar relatief gezien een kleine afstand is (nog geen 4 uur vliegen) en voor de verandering vind dat meisje mij dus ook leuk, ook verliefd dus op mij.

Wat the hell kan ik hier aan doen. Ik zit met mijn nieuwe baan waar ik 1 september begin. Had ik dat niet gehad was ik allang weggeweest hier om weer samen te kunnen zijn.

Soms weet ik niet wat ik moet doen. Mijn ouders zijn niet blij (belletje van de kpn vanwege een hoge rekening) maar mijn vriendin dus ook niet omdat we zover van elkaar vandaan zijn en niet weten wanneer we elkaar weer zullen zien, als we elkaar uberhaupt nog zien.

Heb het bij gezondheid gezet omdat ik toch wel even wil weten wat ik kan doen om misschien iets minder ongelukkig te voelen..
Misschien dat het bij relatie hoort maar ik weet het niet. Het is toch meer gezondheid met het niet eten soms.
 
Migreren? Waar woont ze? Kan daar toch altijd school lopen of werk zoeken?
 
Migreren? Waar woont ze? Kan daar toch altijd school lopen of werk zoeken?

Zit ik ook aan te denken, alleen met dat nieuwe werk heb ik net alle kleren gekregen en weet niet wat slimmer is, hier goed geld verdienen en zekerheid van een baan, of daar heen gaan en misschien minder gaan verdienen maar wel samen kunnen zijn.

Ze zit trouwens in kroatië.
Sportscholen hebben ze er trouwens wel. :)
Ik heb trouwens vaak onenigheid hier thuis dus mijn ouders zal ik niet echt gaan missen ofzo.
het is wel een grote stap uiteraard.
 
Er is maar 1 oplossing: de afstand doenbaar verkorten, dat betekent dat één van jullie moet verhuizen. Wss iets wat geen van jullie wil doen.
Overige oplossing..relatie opdoeken en verder gaan met je leven. Want hoe langer je ermee wacht hoe harder het gaat aanvoelen.
 
Zit ik ook aan te denken, alleen met dat nieuwe werk heb ik net alle kleren gekregen en weet niet wat slimmer is, hier goed geld verdienen en zekerheid van een baan, of daar heen gaan en misschien minder gaan verdienen maar wel samen kunnen zijn.

Ze zit trouwens in kroatië.

Laat ze dan maar naar hier komen ;) Of een Lat-relatie, zoals ze dat noemen. Met je werk zal je imo wel je telefoonrekening kunnen betalen.

Tja hangt er ook vanaf hoe zeker je bent, je moet niet zomaar je leven overhoop gooien.
 
ga je toch wat vaker op vakantie daarheen
 
Er is maar 1 oplossing: de afstand doenbaar verkorten, dat betekent dat één van jullie moet verhuizen. Wss iets wat geen van jullie wil doen.
Overige oplossing..relatie opdoeken en verder gaan met je leven. Want hoe langer je ermee wacht hoe harder het gaat aanvoelen.

Ik wil wel zeker gaan verhuizen, maar ben alleen onzeker over hetgeen voor een baan en huisvestiging, de flatjes daar zijn goed maar is toch anders dan hier.
Taal lijkt me geen probleem, ik vind talen leuk om te leren en zeker als je er woont en lang tussen zit ga je het vanzelf wel begrijpen en spreken.
Misschien zijn er meerdere mensen hier die de stap hebben gemaakt om te verhuizen naar een ander land voor hun liefde.
Het uitmaken lijkt me niet echt een optie voor mij.:o

Laat ze dan maar naar hier komen ;) Of een Lat-relatie, zoals ze dat noemen. Met je werk zal je imo wel je telefoonrekening kunnen betalen.

Tja hangt er ook vanaf hoe zeker je bent, je moet niet zomaar je leven overhoop gooien.

Ja ik kan de telefoon ook zeker betalen, maar mijn ouders snappen niet dat ik niet kan stoppen met bellen. Laatst ook van half 1 snachts tot 7 uur sochtends lopen praten en dat loopt toch op..

ga je toch wat vaker op vakantie daarheen

Had ik maar zoveel vakantiedagen om op te nemen :(
 
Misschien zijn er meerdere mensen hier die de stap hebben gemaakt om te verhuizen naar een ander land voor hun liefde.
Het uitmaken lijkt me niet echt een optie voor mij.:o

ik ben met 20 jaar verhuist naar Zwitserland en ben nu nog steeds met haar samen (schattig ben ik eigenlijk hé :o )
 
oh brother, kappen die shit... serieus...

je bent 18... genoeg andere vis in de zee
 
ik ben met 20 jaar verhuist naar Zwitserland en ben nu nog steeds met haar samen (schattig ben ik eigenlijk hé :o )

Je bent heel schattig en hoop eigenlijk dat dit voor mij ook mogelijk is.
Gewoon de gok nemen en gaan. Ik heb haar verteld dat als ze rechten gaat studeren in zagreb (ze woont nou in pula) dat ik met haar mee wil.

Ik snap trouwens niet wat zo'n slimme meid met mij moet maarja:o

oh brother, kappen die shit... serieus...

je bent 18... genoeg andere vis in de zee

maar wat als ik juist die ene vis heb gevonden en nooit meer zo'n uniek exemplaar tegen kom..
 
Migreren is snel. Te snel als je het mij vraagt.

Gelukkig bestaan er communicatiemogelijkheden zoals MSN en SKYPE.

Ga sparen, daarna op vakantie of eventueel onbetaald verlof opnemen. Zij kan het zelfde doen.

Succes
 
Ik snap trouwens niet wat zo'n slimme meid met mij moet maarja:o

jullie vullen elkaar aan.. jij hebt de muscles en zij heeft de brains, dodelijke combinatie :D
 
Waarom wil zij niet naar hier komen?
 
Ik snap trouwens niet wat zo'n slimme meid met mij moet maarja:o

ze kickt op je spierballen :P

ga je eens informeren voor werk daar dan, dat zou de 1ste stap zijn wat je moet doen.
 
Waarom wil zij niet naar hier komen?

Dat wil ze ook, maar zij zit nog wel met haar school. (middelbare school)
En ik laat hier toch niks achter met waarde. Vandaar

ze kickt op je spierballen :P

ga je eens informeren voor werk daar dan, dat zou de 1ste stap zijn wat je moet doen.

Ja ik zal in het begin alles aanpakken, zolang het geen seizoens werk is.
Ze hebben er een grote werf waar ik eventueel aan de slag kan. (moet ik uiteraard wel eerst vragen)
Er is in principe altijd wat te bouwen daar, dus ook daar kan ik op zoek naar gaan. (meestal in de zomerperiode een grote puinhoop haha)
 
Voor iemand van 18 jaar zou ik imo niet zo'n stap nemen.
Genoeg andere visjes in de zee.

Als je verliefd bent, heb je zulke gevoelens nogal snel, geloof me, dat gaat ook wel weer over.

Mocht je er toch mee doorgaan, dan niet wanhopig tegen elkaar doen, ga je wat vaker een lang weekend die kant op en zie je wel wat het wordt. Alles op zijn tijd en niet halsoverkop zulke ingrijpende beslissingen nemen is mijn oordeel.
 
relax..die gevoelens komen en gaan weer...over een tijdje kan je er met plezier naar terug kijken en heb je een relatie met een nieuw leuk(er) meisje.

geen rare shit doen
 
bts ik had dit ook voor en je denkt gwn aan nix anders... Maar na een tijdje slijt dit ik zou zeggen zeg gwn tegen je eigen dat je ze niej moet en dat er betere zijn na een tijdje kom je wel een leuk meisje tegen waarvan je zegt he maar liefst wat dichter bij huis he!
 
Voor iemand van 18 jaar zou ik imo niet zo'n stap nemen.
Genoeg andere visjes in de zee.

Als je verliefd bent, heb je zulke gevoelens nogal snel, geloof me, dat gaat ook wel weer over.

Mocht je er toch mee doorgaan, dan niet wanhopig tegen elkaar doen, ga je wat vaker een lang weekend die kant op en zie je wel wat het wordt. Alles op zijn tijd en niet halsoverkop zulke ingrijpende beslissingen nemen is mijn oordeel.

Bedankt, ik zal het uiteraad nog een tijdje aanzien.
 
relax..die gevoelens komen en gaan weer...over een tijdje kan je er met plezier naar terug kijken en heb je een relatie met een nieuw leuk(er) meisje.

geen rare shit doen

Het probleem is dat ik voor het laatst verliefd was toen ik 14 was, en toen niet eens zo echt verliefd, vond dat meisje gewoon leuk. Dit is toch echt wel even anders.
Tussendoor leuke meisjes ontmoet maar waar ik niks voor voelde.. Dacht zelfs dat ik homo was:eek: maar dat blijkt toch niet echt zo te zijn.

bts ik had dit ook voor en je denkt gwn aan nix anders... Maar na een tijdje slijt dit ik zou zeggen zeg gwn tegen je eigen dat je ze niej moet en dat er betere zijn na een tijdje kom je wel een leuk meisje tegen waarvan je zegt he maar liefst wat dichter bij huis he!

Laatst ook op mijn werk na de vakantie, een meisje wou met mij stappen, ze zat bij ons in het restaurant the eten en schijnbaar wilde ze dat.
Ik was gewoon te moe en had echt geen zin. Mijn baas gelijk van, moet je doen, dat meisje zit toch zo ver weg die merkt er niks van.
Maar zo denk ik er gewoon niet over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven