Fitness Seller

mark dugdale met dorian yates

Bezoekers in dit topic

geenidee

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
421
Waardering
17
a week in the dungeon [Link niet meer beschikbaar]
 
echt 1 van de leukere bb films naar mijn mening.
 
het is de hele film, ik vond hem ook erg inspirerend en kon hem jullie niet onthouden, dorian is the man
 
Ik heb de film ook thuis liggen!
Jammer dat Mark toch niet helemaal voluit kon trainen ivm ziekte.
 
Heb hem net ook gekeken aangezien ik toch niet veel te doen had vandaag. Denk dat dit 1 van de weinige films is waar je ook werkelijk wat van kunt opsteken. De andere zijn misschien wel tof om te kijken, maar deze is ook nog eens behoorlijk informatief.
 
Goed filmpje, toegevoed aan favorieten ;)
 
Die Yates weet wel hoe hij je opfokt zeg...tering...1 training daar en je bent 1 week total loss
 
Ook wel grappig dat profs uit amerika naar engeland komen voor een weekje training en advies bij mr. Yates. Dillet, Cormier, Ray en andere bekenden gingen Mark al voor. Daarvoor was het altijd andersom europese BBers naar amerika. Zeker leuk dvdtje ook om je weer beetje wakker te schudden dat de intensiteit nooit hoog genoeg kan zijn.
 
Ik moest echt lachen om een stukje in het begin van de film waar Mark helemaal ziek op zijn hotelkamer zit en er een Engels kamermeisje binnenkomt en vraagt "would you like me to hoover?"
Hij snapte totaal niet wat zij bedoelde met hoover want dat is Engels voor stofzuigen en in Amerika zeggen ze vacuum.
Voor de rest best wel een interessante en grappige dvd.
 
niks bijzonders..heb wel betere vids gezien! en had trouwens liever een Wolf of Heath enz..gezien bij Dorian Yates ipv Mark Dugdale?!
 
Die trainen niet volgens dit principe.
 
boeie..wil gewoon liever een big dude zien die traint met Dorian. en niet zo'n "little" dude!
 
Back
Naar boven