AndroidHealthClinic

1e kuur om mee te beginnen lekker na de vakantie ;)

Bezoekers in dit topic

hahaha ind paar x diep ademhalen . Maar ik ga het wel uit de weg loop ook ffies weg dan en neem ff de tijd voor me zelf

week 3 zit er op . Training gaat echt super zit veel power in en de beuk gaat er echt in ! Spieren voelen lekker aan lichaam voelt goed ok geen last meer van bultjes na het injecteren kortom perfect op mn geduld na dan ;)
 
mooi topic dit, ga ik zeker opvolgen.
Goed dat je voorbereid eraan begonnen bent en dat je vriendin ook wil meewerken! Ik kan wel inkomen dat er mensen zijn die vinden dat je te vroeg begint en dergelijke dingen, maar uiteindelijk is het jouw beslissing.
Blijf ons maar op de hoogte houden!
 
week 4 zit er op .

Gewicht is nagenoeg het zelfde gebleven deze week . Mijn kracht neemt nog wel steeds toe .
Veel last van mn kont gehad deze week . Mn vriendin zat niet goed op te letten en prikte verkeerd gelukkig zag ik het en kon ik er net op tijd tegen houden . Daarna gelukkig wel goed geprikt maar wel last van gehad
 
als je gewicht nu al stagneert moet je echt meer gaan eten..
 
als je gewicht nu al stagneert moet je echt meer gaan eten..

Heb je gelijk in heb een drukke week op mn werk gehad . Is moeilijk voor mij dan te eten tussen door helemaal met mijn beroep . Als ik brand sta te blussen kan ik moeilijk tussen door zeggen jongens moet ff een bak rijst en kip weg eten .
Ik hoop dat het deze week minder is
 
Deze week begint erg slecht !
Ik ben gister gevloert door koorts ... Ben `s ochtends nog naar mn werk gegaan met het idee het gaat wel over maar om 10 uur besloten mn bed in te duiken . Ik heb gister de gehele dag geslapen en voel me vandaag dan ook een stuk beter . Zweet me de tering dat wel .
Probeer gewoon normaal te eten en wil morgen gewoon weer aan het werk / trainen gaan
 
Deze week begint erg slecht !
Ik ben gister gevloert door koorts ... Ben `s ochtends nog naar mn werk gegaan met het idee het gaat wel over maar om 10 uur besloten mn bed in te duiken . Ik heb gister de gehele dag geslapen en voel me vandaag dan ook een stuk beter . Zweet me de tering dat wel .
Probeer gewoon normaal te eten en wil morgen gewoon weer aan het werk / trainen gaan

Beterschap man, veel groenten eten en fruit.(sinaasappels, mandarijnen etc.)
En zeker je vitamines en mineralen, komt het allemaal goed.
 
Vandaag voel ik me veel beter . Ik ga gewoon weer aan het werk en vanmiddag duik ik de gym in . Koorts heb ik nog steeds maar voel me niet beroerd . Eetlust is ook weer terug dus gelukkig ! schrok al dat ik een weet plat zou moeten :(

Ben wel een kilo kwijt maar dat is logisch , Kotsen , diaree slecht eten .
Ik sta nu op de 92 en kwam van de 86
 
Koorts is weg ! Gister benen getraind ging wel lekker wat moeite met opstarten tijdens het squaten maar daarna weer als een trein mooie volle zware setjes en echt naar de klote gaan gewoon weer .

Voel me weer lekker en sta vol energie op uit bed nou hopen dat het zo doorgaat ! Ben benieuw zondag gaat de winny er voor het eerst bij .

Heb besloten alle 2 op zelfde moment te injecteren de 1 in mn linker bil en de ander in de rechter
 
Als ik dit zo lees zou ik toch alles bij alles zetten met je voeding, je resultaat tot nu toe voor een eerste kuur is niet echt denderd.. maar succes en beterschap..
 
Resultaat is erg slecht vind ik ook ...
Voeding ziet er als volgt uit

6:30 2x snee wit brood met sjam 700 ml shake
7:30 250 grm havermout 3x ei
9:45 Bord rijst met kip en groeten of bord pasta
10:45 700 ml shake
12:30 luch 6 volkoren snee brood met kip en 2 bananen + appel
14:45 500 mg kwark of tonijn + stuk fruit
16:15 Bord pasta of kip rijst en groenten
17:15 Pre workout shake

Training

19:15 after workout shake plus banaan

20:00 avond eten
21:30 500 mg kwark

Slapen
 
Ziet er allemaal goed uit hou dit log ckr bij ,,

Ik eet dat ongv mischien nog wel meer zonder a.s ;)

Succes !!
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal goed uit hou dit log ckr bij ,,

Ik eet dat ongv mischien nog wel meer zonder a.s ;)

Succes !!

Als ik meer eet kom ik op de verkeerde manieer aan en krijg ik een pens ... Heb er al een xtra maaltijd bij gegooit een bak rijstepap 500 ml .

Is moeilijk hele dag te eten met mijn werk

Maar was net in de gym en stond op de weegschaal er das was ik 96 kilo en sta ik thuis ben ik nu weer 93.6 . Blijf gewoon de laagste aan houden . Ben ik zwaarder is het mooi mee genomen
 
Zondag voor het eerst winny er bij gedaan ben erg benieuwd . Gister niet aan trainen toegekomen door mn werk dus ga zo de gym in . Kijken zo weer op de weegschaal hoe het met het gewicht zit
 
Gewicht schiet omhoog weegschaal geeft 95.8 aan . Kracht gaat ook echt lekker moet echt veel met losse gewichten gewoon doen want de meeste machines pak ik volle bak .

Mn schouders zijn groter geworden volgens iedereen en mn armen . Zelf zie ik het niet echt maar zal van de week foto`s maken en posten .

Ik merk nu wel dat ik de 1e 2 dagen na mn injectie last heb van koorstig moe en nergens zin in .
 
ennuh zijn je krachtstats nog erg omhoog geschoten eigenlijk?
 
Ja niet normaal gaat geweldig ! Sta 200 kilo te deadliften 120 te benchen .enz enz echt ziekelijk gewoon hoe veel power ik heb
 
gewicht was vandaag 96 kilo ik heb wat foto`s genomen hoe het er nu uit ziet en plaats pics van eerst

[Afbeelding niet meer beschikbaar] eerst

[Afbeelding niet meer beschikbaar] nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Tijd terug

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zoals je ziet wel definitie moeten inleveren . Na de kuur ga ik proberen wat meer defintie terug te krijgen gaat wel lukken denk want ik hou veel vocht vast en zal zeker wel een kilo of 3 verliezen als het niet meer is
 
hmm, mis toch eigenlijk wel de brute vooruitgang van een eerste kuur...hoeveel kg verschil nu.?
 
Back
Naar boven