XXL Nutrition

Haatbaard VS Rita verdonk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je Balkenende niet moet onderschatten. :D

:woot:

wat heeft die laten zien dan?

moet z'n rok eens uit doen en vechten voor zijn land
 
:woot:

wat heeft die laten zien dan?

moet z'n rok eens uit doen en vechten voor zijn land

Dan kun je beter op die haatbaard stemmen ;)

( Balkenende is echt wel slim hoor... lach er maar om :p )
 
Balkenende komt niet goed uit de verf in de media, toegegeven.

Toch heb ik voldoende colleges gehad in het verleden van hem en iedereen was altijd erg onder de indruk van zijn kennis en sprekende talent.

De beste man is scherp, weet waar die het over heeft en heeft voldoende intelligentie om ingewikkelde materie aan iedereen uit te leggen. Wat knap is.

Bovenstaande staat los van of ik zijn ideologie en opvattingen deel.
 
Laatst bewerkt:
Balkenende komt niet goed uit de verf in de media, toegegeven.

Toch heb ik voldoende colleges gehad in het verleden van hem en iedereen was altijd erg onder de indruk van zijn kennis en sprekende talent.

De beste man is scherp, weet waar die het over heeft en heeft voldoende intelligentie om ingewikkelde materie aan iedereen uit te leggen. Wat knap is.

Bovenstaande staat los van of ik zijn ideologie en opvattingen deel.
balkenende is inderdaad echt wel een slimme gast. maar als je zelf dom bent dan is het vrij moeilijk om te begrijpen wat echt slim is, omdat het slimme voor iemand met beperkt denkvermogen, dom lijkt.
 
Hoeveel mediaoptredens moeten er nog volgen van deze kerel?

Wat nodig lijkt is een eloquente atheïst die opstaat om deze kerel even met zichzelf te confronteren? Wil prof. Philipse aub opstaan?
 
balkenende is inderdaad echt wel een slimme gast. maar als je zelf dom bent dan is het vrij moeilijk om te begrijpen wat echt slim is, omdat het slimme voor iemand met beperkt denkvermogen, dom lijkt.

Dat hij in God gelooft zegt alles over Balkenende.
 
Dat hij in God gelooft zegt alles over Balkenende.
zorg jij nou maar dat je je mbo diploma haalt en ga dan pas iets zeggen over iemand met meerdere masters.
 
Laatst bewerkt:
zorg jij nou maar dat je je mbo diploma haalt en ga dan pas iets zeggen over iemand met meerdere masters.

:roflol:

Gefrustreerd? Bovendien doe ik geen mbo. Btw vanwaar de haat richting mij? Zelf zit je op de ''uni'', maar kan je nog geen zin fatsoenlijk spellen.
 
:roflol:

Gefrustreerd? Bovendien doe ik geen mbo. Btw vanwaar de haat richting mij? Zelf zit je op de ''uni'', maar kan je nog geen zin fatsoenlijk spellen.
gefrustreerd? nee, maar het slaat nergens op dat je aanmerkingen hebt op iemands intelligentie die een stuk meer heeft bereikt in het leven dan jij. en ook een stuk betere kwalificaties heeft.

dat zegt verder niks over mijn spelkunsten.
 
ik zie geen spelfouten bij riggard hoor.
 
gefrustreerd? nee, maar het slaat nergens op dat je aanmerkingen hebt op iemands intelligentie die een stuk meer heeft bereikt in het leven dan jij. en ook een stuk betere kwalificaties heeft.

dat zegt verder niks over mijn spelkunsten.

Haha, wat een bullshit. Als je dan toch de ''discussie'' aangaat, maak het me dan niet zo makkelijk.

Wat jij nu aanhaalt slaat ook nergens op. Een beetje het idee van, jij kan zelf niet voetballen, dus geef er geen commentaar op, onzin dus.

Verder zegt het me ook vrij weinig, dat hij betere kwalificaties heeft. Intelligentie is nou niet iets waar je veel aan kan veranderen. De ene is gewoon slimmer dan de ander.
Overigens ben ik er van overtuigd dat ik een studie aan de universiteit kan afronden, en dat behoort ook zeker tot de toekomstmogelijkheden.
 
Haha, wat een bullshit. Als je dan toch de ''discussie'' aangaat, maak het me dan niet zo makkelijk.

Wat jij nu aanhaalt slaat ook nergens op. Een beetje het idee van, jij kan zelf niet voetballen, dus geef er geen commentaar op, onzin dus.

Verder zegt het me ook vrij weinig, dat hij betere kwalificaties heeft. Intelligentie is nou niet iets waar je veel aan kan veranderen. De ene is gewoon slimmer dan de ander.
Overigens ben ik er van overtuigd dat ik een studie aan de universiteit kan afronden, en dat behoort ook zeker tot de toekomstmogelijkheden.
is vrij logisch bij politiek hoor. als je dat niet wil begrijpen, dan maar niet. maar 90% van het commentaar dat mensen op balkenende hebben slaat nergens op en getuigt gewoon van gebrekkig inzicht in hoe de zaken weten.
als jij niet weet hoe iets zit, maar het wel denkt te weten en iemand die wel weet hoe iets zit iets oplost kan dat voor jou een slechte oplossing lijken, omdat je niet snapt hoe het werkt. hier is al veel over geschreven en ik zie het ook niet als mijn taak dit uit te leggen. wil je weten hoe het zit lees dan maar wat van plato en andere oude filosofen.

ik zeg dat balkenende slim is, jij ontkent dit, ik onderbouw m'n punt en dan zeg je dat intelligentie niet belangrijk is. is dus geen argument op mijn stelling neem ik aan?
kun je er ook 2 tegelijkertijd afronden?
 
Balkenende en slim :roflol:
 
Hoeveel mediaoptredens moeten er nog volgen van deze kerel?

Wat nodig lijkt is een eloquente atheïst die opstaat om deze kerel even met zichzelf te confronteren? Wil prof. Philipse aub opstaan?

Of iemand als Cliteur. Met zijn kennis van recht(sgeschiedenis?) lijkt het me een geschikte kandidaat.
(Nu zou het goed kunnen zijn dat Philipse eenzelfde achtergrond heeft :D)

Nu mag ik hopen dat 'ie belangrijker dingen te doen heeft, maar toch.
 
*tekst*

ik zeg dat balkenende slim is, jij ontkent dit, ik onderbouw m'n punt en dan zeg je dat intelligentie niet belangrijk is. is dus geen argument op mijn stelling neem ik aan?
kun je er ook 2 tegelijkertijd afronden?

Dat eerste stuk dat jij schrijft, is voor mij niet zo relevant, aangezien ik het nooit over Balkenende zijn beslissingen heb gehad.

Verder is Balkenende op schoolgebied misschien heel erg slim, ja. Hij kan waarschijnlijk goed leren. Dat heeft echter niet zoveel te maken met gezond verstand. Dat moet je namelijk bezitten, om niet in sprookjes van 2000 jaar oud te geloven. Balkenende bezit dit blijkbaar niet.
 
Dat eerste stuk dat jij schrijft, is voor mij niet zo relevant, aangezien ik het nooit over Balkenende zijn beslissingen heb gehad.

Verder is Balkenende op schoolgebied misschien heel erg slim, ja. Hij kan waarschijnlijk goed leren. Dat heeft echter niet zoveel te maken met gezond verstand. Dat moet je namelijk bezitten, om niet in sprookjes van 2000 jaar oud te geloven. Balkenende bezit dit blijkbaar niet.
Balkenende heeft de uitstraling van een koe met mond en klauwzeer, kunnen we het daar over eens zijn? :(
 
geloven in god is niet meer van deze tijd.
 
Wil je mij uitleggen wat dat 'alles' is?

Dat het hem ontbreekt aan gezond verstand. En dat hij zeer naïef is, want dat moet je zijn, om in zulke onzin te geloven.
 
Back
Naar boven