XXL Nutrition

Haatbaard VS Rita verdonk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat eerste stuk dat jij schrijft, is voor mij niet zo relevant, aangezien ik het nooit over Balkenende zijn beslissingen heb gehad.

Verder is Balkenende op schoolgebied misschien heel erg slim, ja. Hij kan waarschijnlijk goed leren. Dat heeft echter niet zoveel te maken met gezond verstand. Dat moet je namelijk bezitten, om niet in sprookjes van 2000 jaar oud te geloven. Balkenende bezit dit blijkbaar niet.

Hehe hij kan "goed leren":roflol:. Wat een idioot ben jij. Je verhaal over "sprookjes" is gewoon gelul, wat heeft dat te maken met zijn gezond vestand of IQ?
 
Iemands intelligentie af laten hangen van alleen zijn geloofsovertuiging is even dom als van alleen zijn schoolprestatie. En waarschijnlijk nog wel dommer.
 
Dat het hem ontbreekt aan gezond verstand. En dat hij zeer naïef is, want dat moet je zijn, om in zulke onzin te geloven.

Je bent een idioot als je zeker zegt te weten dat er niets bestaat, evenzeer als je zegt zeker te weten dat er wel iets bestaat. Gelukkig hebben we scheiding tussen kerk en staat. Dus welk geloof hij ook aanhangt, van mij mag hij. Uit voldoende zaken is gebleken dat Balkenende gezond verstand bezit, en niet naïef is. Vind het getuigen van gebrek aan gezond verstand door iemand enkel op basis van geloofsovertuiging te betichten als naïef en het ontbreken aan gezond verstand.
 
Je bent een idioot als je zeker zegt te weten dat er niets bestaat, evenzeer als je zegt zeker te weten dat er wel iets bestaat. Gelukkig hebben we scheiding tussen kerk en staat. Dus welk geloof hij ook aanhangt, van mij mag hij. Uit voldoende zaken is gebleken dat Balkenende gezond verstand bezit, en niet naïef is. Vind het getuigen van gebrek aan gezond verstand door iemand enkel op basis van geloofsovertuiging te betichten als naïef en het ontbreken aan gezond verstand.


wijs antwoord van iemand die kan nadenken zonder anderen direct door het slijk te halen.
:thumbs:
 
Ik moet zeggen dat los van m'n aliassen op dit toneel, Piratos erkenning oogst met z'n bericht.
 
het getuigen van gebrek aan gezond verstand door iemand enkel op basis van geloofsovertuiging te betichten als naïef en het ontbreken aan gezond verstand.

Iemand die in een persoonlijk God gelooft is naïef en ontbreekt aan gezond verstand. Dat is nog zeer zacht uitgedrukt.
 
Dat eerste stuk dat jij schrijft, is voor mij niet zo relevant, aangezien ik het nooit over Balkenende zijn beslissingen heb gehad.

Verder is Balkenende op schoolgebied misschien heel erg slim, ja. Hij kan waarschijnlijk goed leren. Dat heeft echter niet zoveel te maken met gezond verstand. Dat moet je namelijk bezitten, om niet in sprookjes van 2000 jaar oud te geloven. Balkenende bezit dit blijkbaar niet.
oja, dus als iemand gelooft moet je meteen al zijn andere sterke punten maar vergeten en doen alsof ze niet bestaan? dit zegt meer over jou dan over balkenende.

Je bent een idioot als je zeker zegt te weten dat er niets bestaat, evenzeer als je zegt zeker te weten dat er wel iets bestaat. Gelukkig hebben we scheiding tussen kerk en staat. Dus welk geloof hij ook aanhangt, van mij mag hij. Uit voldoende zaken is gebleken dat Balkenende gezond verstand bezit, en niet naïef is. Vind het getuigen van gebrek aan gezond verstand door iemand enkel op basis van geloofsovertuiging te betichten als naïef en het ontbreken aan gezond verstand.
inderdaad, bovendien is ook duidelijk te vinden op de site van het cda dat ze politiek en de kerk ook als gescheiden zien en vooral de christelijke normen en waarden nastreven.
 
Iemand die in een persoonlijk God gelooft is naïef en ontbreekt aan gezond verstand. Dat is nog zeer zacht uitgedrukt.
en toch heeft ie wetenschappelijke diploma's, dit geeft aan dat hij ook wetenschappelijk kan denken en niet dom is. hoe verklaar je dit?
 
Simpel, hij zegt dat ie gelooft maar doet ie stiekem toch niet. De stouterd.
 
Hehe hij kan "goed leren":roflol:. Wat een idioot ben jij. Je verhaal over "sprookjes" is gewoon gelul, wat heeft dat te maken met zijn gezond vestand of IQ?

Haha, gelijk schelden, goed bezig!

Is gewoon gelul? Haha, mooi onderbouwde post. Iemand die in God gelooft, kan ik gewoon niet serieus nemen. Iemand met gezond verstand zou namelijk niet in sprookjes geloven, als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk zelf gelovig? Gelovigen hebben namelijk over het algemeen een aardig groot bord voor hun kop.
 
Flikker toch op man. Zeg gewoon dat je de trend van 'normaal zijn' volgt.
Vroeger vond iedereen niet-gelovers randdebielen nu is het aardig omgedraaid.
Laat ze gewoon geloven wat ze willen. Ieder z'n ding, zolang ze het maar niet op jou forceren.
 
Ik heb het niet over Balkenende an sich. Goed, diploma's bezitten, van welk aard dan ook, zegt niks over je capaciteiten in allerhande zaken.

Ik zeg niet dat hij dom is (ik geloof zelf niet dat hij dom is, noch eender welk geloviger), maar alleen aan dat punt ontbreken ze aan 'gezond verstand' (hou persoonlijk niet van die term, ma goed)

Er zijn geen redenen om in god te geloven en alles wijst er op aan dat ie gewoon niet bestaat. Met welk reden geloof je erin ? Alleszinds niet door rationeel denken. Conclusie: je denkt niet gezond na.

Flikker toch op man. Zeg gewoon dat je de trend van 'normaal zijn' volgt.

Trends zijn gay.

Ieder z'n ding, zolang ze het maar niet op jou forceren.

De magische zin, ontdoet elke religie van hun handelingen. Wake up and smell the coffee. Een wereld zonder beïnvloedt te raken door iemand anders bestaat niet.

Edit: besef nu pas dat ik zwaar offtopic ga. Don't mind me :D
 
Laatst bewerkt:
Haha, gelijk schelden, goed bezig!

Is gewoon gelul? Haha, mooi onderbouwde post. Iemand die in God gelooft, kan ik gewoon niet serieus nemen. Iemand met gezond verstand zou namelijk niet in sprookjes geloven, als je dat niet begrijpt ben je waarschijnlijk zelf gelovig? Gelovigen hebben namelijk over het algemeen een aardig groot bord voor hun kop.

En jij niet wil je zeggen?
Alle gelovige niet serieus nemen? ongeacht wat ze verder bewerkstelligen op deze aardkloot? Dan heb je toch wel een heel beperkt leven.
 
en toch heeft ie wetenschappelijke diploma's, dit geeft aan dat hij ook wetenschappelijk kan denken en niet dom is. hoe verklaar je dit?

http://www.geencommentaar.nl/index.php/balkenende_blunders_en_hypocrisie
Jan Peter Balkenende is een gelovig man. Jan Peter Balkenende is de minister-president van ons land. De minister-president van ons land is de minister-president van alle Nederlanders. Tot zover niets nieuws, hoor ik u zeggen, maar pas op: onderschat de invloed van Balkenendes geloof op zijn functioneren niet! Het lijkt er zelfs sterk op dat het geloof van Balkenende verhindert dat hij de minister-president van alle Nederlanders is. En dat leidt volgens mij vrij eenvoudig tot de conclusie dat Jan Peter Balkenende maar beter geen minister-president kan zijn.


;)



zoals ik eerder al zei; geloof en politiek gaan moeilijk samen..........
 
Je bent een idioot als je zeker zegt te weten dat er niets bestaat, evenzeer als je zegt zeker te weten dat er wel iets bestaat. Gelukkig hebben we scheiding tussen kerk en staat. Dus welk geloof hij ook aanhangt, van mij mag hij. Uit voldoende zaken is gebleken dat Balkenende gezond verstand bezit, en niet naïef is. Vind het getuigen van gebrek aan gezond verstand door iemand enkel op basis van geloofsovertuiging te betichten als naïef en het ontbreken aan gezond verstand.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat God niet bestaat. Of bestaan der ook driekoppige apen met 24 penissen, alleen omdat nooit iemand der één heeft gezien, dus niemand het zeker weet? :eyes:

Dat mag jij, maar dat is wel onjuist. Gelovigen zijn naïef en ze hebben een gebrek aan gezond verstand.
 
Ik heb het niet over Balkenende an sich. Goed, diploma's bezitten, van welk aard dan ook, zegt niks over je capaciteiten in allerhande zaken.

Ik zeg niet dat hij dom is (ik geloof zelf niet dat hij dom is, noch eender welk geloviger), maar alleen dat punt ontbreken ze aan 'gezond verstand' (hou persoonlijk niet van die term, ma goed)

Er zijn geen redenen om in god te geloven en alles wijst er op aan dat ie gewoon niet bestaat. Met welk reden geloof je erin ? Alleszinds niet door rationeel denken. Conclusie: je denkt niet gezond na.
+1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij niet wil je zeggen?
Alle gelovige niet serieus nemen? ongeacht wat ze verder bewerkstelligen op deze aardkloot? Dan heb je toch wel een heel beperkt leven.
Haha, don't care. Iemand die gelooft, kan ik gewoon niet serieus nemen.
 
Ik kan je met zekerheid zeggen dat God niet bestaat. Of bestaan der ook driekoppige apen met 24 penissen, alleen omdat nooit iemand der één heeft gezien, dus niemand het zeker weet? :eyes:

Dat mag jij, maar dat is wel onjuist. Gelovigen zijn naïef en ze hebben een gebrek aan gezond verstand.


daarom zijn er ook zoveel verschillende geschriften uit de oudheid die het geloof verspreiden?
;)
 
Allereerst, niet alle gelovigen geloven direct in een God.

Wel in bepaalde normen en waarden (waaronder respect voor elkaar) die bij een specifiek geloof horen.

Daarnaast hebben veel belangrijke figuren in onze geschiedenis ergens in gelooft.
- Martin L. King
- Kennedy
- Ghandi

Enzovoorts.

Dat jij nergens in gelooft omdat je 'gelooft' dat met gezond verstand nergens in te geloven valt, respecteer ik.

Maar gun de anderen ook wat meer krediet.
 
Back
Naar boven