AndroidHealthClinic

V hals- Tshirtjes (wit en grijs) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zou ze toch maar eerst passen.
 
Ik wil niet graag iemand een naam geven of ergens een stempel op drukken maaar... zoals dat blauwe shirt voorbeeld. TERING WAT IS DAT NICHTERIG zeg, gadverdamme
 
je wilt je binnenkant borst showeuh?
 
zo vijandig omda iemand een t-shirt me een v-hals wilt drage jullie moete er toch niet mee rondlope als dieje da graag wilt drage laat hem da ook drage
 
zo vijandig omda iemand een t-shirt me een v-hals wilt drage jullie moete er toch niet mee rondlope als dieje da graag wilt drage laat hem da ook drage

Type eens Nederlands. Ook al ben je uit België.
 
zo vijandig omdat iemand een t-shirt wil dragen. jullie hoeven het toch niet te dragen dat is zijn keuze

beter?
 
Knal er nog enkele hoofdletters tegenaan en MichaelShrink is tevreden.
 
zo vijandig omdat iemand een t-shirt wil dragen. jullie hoeven het toch niet te dragen dat is zijn keuze

beter?

Nee inderdaad;) Klopt. Iedereen moet zelf weten wat hij draagt.

Knal er nog enkele hoofdletters tegenaan en MichaelShrink is tevreden.

Haha je probeert telkens weer grappig te zijn met je "MichaelShrink". Diegene dit die naam mag gebruiken is Lenn, hij heeft het verzonnen. Dus als jou nou gewoon ff je bek houd:rolleyes: En gaat eten wat jij me voorheen ook aanraadde.
 
Haha je probeert telkens weer grappig te zijn met je "MichaelShrink". Diegene dit die naam mag gebruiken is Lenn, hij heeft het verzonnen. Dus als jou nou gewoon ff je bek houd:rolleyes: En gaat eten wat jij me voorheen ook aanraadde.

Rustig maar kleine held :rolleyes:
 
Back
Naar boven